شمانیوز
شما نیوز

زمان ثبت‌نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهرگفت: ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش از ۲۰ شهریور در سایت سازمان سنجش آغاز می‌شود و نیمه دوم آبان ۹۹ نیز آزمون استخدامی برگزار می‌شود.

زمان ثبت‌نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد

عبدالرضا بندری افزود: امسال ۵۷۰ نفر در ۳۲ کد رشته برای مقاطع ابتدایی، متوسطه اول، متوسطه دوم و هنرستان‌ها استخدام می‌شوند.

وی اضافه کرد: امسال شرایط استخدام یک تفاوت عمده نسبت به سال قبل دارد و آن جذب نیروی بومی است و نیرو از خارج استان جذب نخواهند شد پس داوطلبان نسبت به انتخاب کد منطقه جغرافیایی محل خدمت خود دقت داشته باشند، زیرا تعهد خدمت ۱۰ ساله است.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع انسانی ادامه داد: امسال درمقطع ابتدایی ۲۴۴ نفر استخدام می‌شوند و محدودین جنسیت برداشته شده پس در این مقطع هر فرد براساس مدرک تحصیلی و کدجغرافیایی خود ثبت نام می‌کند. در دیگر رشته‌ها نیز بسته به نیاز منطقه استخدام می‌شوند.

بندری بیان کرد: در این آزمون دو برابر ظرفیت از طریق آزمون کتبی انتخاب و نفرات برگزیده پس از گزینش معرفی خواهند شد ۳۰ درصد نمره مربوط به مصاحبه و ۷۰ درصد مربوط به آزمون کتبی است بیش‌ترین جذب نیرو در شهرستان‌های عسلویه و دشتستان با ۴۳ نفر و کم‌ترین مربوط به کاکی و بردخون با ۱۸ نفر است.

وی اظهارکرد: نیروهی خرید خدمت و حق التدریس هم هم از آنجایی که در مدارس شاغل هستند، می‌توانند به صورت آزاد در این آزمون شرکت کنند، اما در صورت پذیرفته شدن هنگام مصاحبه، سابقه تدریس آنها به عنوان یک الویت در نظر گرفته می‌شود.

 

 

 
منبع: ایران استخدام

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied