شمانیوز
شما نیوز

وضعیت آب و هوا | شنبه 24 آبان

امروز بارش باران در شرق و جنوب شرق کشور به ویژه در استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان ادامه خواهد داشت و به‌تدریج سامانه بارشی از کشور خارج می‌شود.

وضعیت آب و هوا | شنبه 24 آبان

براساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی امروز بارش باران در شرق و جنوب شرق کشور به ویژه در استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان ادامه خواهد داشت و به‌تدریج سامانه بارشی از کشور خارج می‌شود،آسمان تهران امروز نیمه ابری همراه با مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

از یکشنبه موج بارشی دیگری وارد کشور می‌شود که جنوب غرب کشور شامل استان‌های خوزستان، بوشهر، فارس، کهگیلویه و بویراحمد را تحت تاثیر قرار می‌دهد. دوشنبه این سامانه تقویت شده و در جنوب غرب و غرب کشور رگبار و رعد و برق و وزش باد و نیز در برخی از نقاط غرب سواحل خزر و شمال غرب سبب ریزش باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد می‌شود.

سه شنبه در شمال غرب و سواحل غربی و مرکزی خزر، استان‌های واقع در دامنه جنوبی البرز، بارش باران، گاهی رعد و برق همراه با وزش باد شدید موقتی و در مناطق مرتفع و سردسیر بارش برف خواهد داد.

چهارشنبه برای استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران و شمال آذربایجان شرقی و باد باران و برای استان‌های گلستان، خراسان شمالی و آذربایجان غربی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

 
منبع: باشگاه خبرنگاران 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied