شمانیوز
شما نیوز

مرگ دلخراش پسر نوجوان تهرانی در بزرگراه تهران+عکس دردناک16+

واژگون شدن یک دستگاه وانت بار با چهار پسر نوجوان در بزرگراه شهید کاظمی منجر به مرگ دلخراش یک نفر شد.

 مرگ دلخراش پسر نوجوان تهرانی در بزرگراه تهران+عکس دردناک16+

untitled

 

 

 

علت طلاق شهاب حسینی از همسر اولش لورفت + تصاویر

 

رانندگان خودروهای عبوری ساعت 13:55 دقیقه عصر روز گذشته در پی تماس با سامانه 125، وقوع این  تصادف  رانندگی را به  آتش نشانی  اطلاع دادند که ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 132و گروه امداد و نجات 6 را به محل حادثه واقع در  بزرگراه شهید کاظمی ، ورودی بلوار شقایق روانه کرد.

 

مرگ دلخراش پسر نوجوان در حادثه واژگونی وانت بار

 

اکبر اصالتی رییس ایستگاه 132 آتش نشانی  تهران  در این خصوص اظهار داشت: یک دستگاه وانت پیکان درحالی که راننده و دو نفر دیگر در قسمت اتاقک جلو و یک نفر دیگر در قسمت بار عقب آن سوار بودند، در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید کاظمی درحال حرکت بود که به دلایل نامعلومی پس از برخورد با جدول کنار بزرگراه بر روی سقف واژگون شد.

 

مرگ دلخراش پسر نوجوان در حادثه واژگونی وانت بار

 

وی با اعلام اینکه همه سرنشینان این خودرو پسران 15 تا 16 ساله بودند، افزود: براثر این حادثه پسر 15 ساله ای که در قسمت بار بود به داخل بزرگراه پرت شد و درزیر خودرو وانت گرفتار شد و همچنین دو سرنشین جلویی از داخل اتاقک به بیرون پرتاب و به سختی دچار آسیب دیدگی شدند.

 

 

خواستگاری دختر پرتغالی از مهدی طارمی غوغا به پاکرد + عکس

 

 

مرگ دلخراش پسر نوجوان در حادثه واژگونی وانت بار

 

رئیس ایستگاه  آتش نشانی  با اشاره به این که راننده وانت بار که پسری حدوداٌ 16 بود، در این حادثه هیچ گونه آسیبی ندید، ادامه داد: آتش نشانان بلافاصله بارعایت نکات ایمنی و همزمان با قطع جریان برق خودرو وانت به یاری مصدومین این حادثه شتافتند و پسر 15 ساله که در زیر اتاقک وانت بار گیر افتاده بود را با کمک جرثقیل خودرو آتش نشانی از زیر وانت بارخارج کردند.

 

اصالتی اضافه کرد: این پسر نوجوان که از قسمت سر به شدت دچار صدمه شده بود در همان لحظات اولیه جان خود را از دست داد که پیکر وی برای انجام اقدامات قانونی و انتقال به پزشکی قانونی در اختیار عوامل انتظامی قرار داده شد.

وی در ادامه تصریح کرد: آتش نشانان همزمان با جلوگیری از نشت بنزین خودرو و انجام اقدامات ایمنی برای پیشگیری از بروز تصادفات احتمالی، هردو نوجوان مصدوم این حادثه را نیز جهت انتقال به  بیمارستان  تحویل عوامل اورژانس دادند.

گفتنی است دلایل بروز این حادثه رانندگی هم اکنون از سوی پلیس راهور و نیز عوامل انتظامی منطقه دردست بررسی است.

 

 

بیشتر بخوانید:

مرگ هولناک زن تهرانی به علت بدگمانی شوهرش+عکس و جزئیات

 

 

منبع:رکنا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied