شمانیوز
شما نیوز

دلیل اصلی مرگ کارمند سفارت سوئیس لورفت + جزئیات

سیلوی برونر دبیر اول سفارت سوئیس در ایران با نوشتن یک دست نوشته سناریوی خودکشی خود را تایید کرد.

دلیل اصلی مرگ کارمند سفارت سوئیس لورفت + جزئیات

زنی 51 ساله از برج کامرانیه در تهران سقوط کرد. سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: حادثه ای در برج کامرانیه رخ داده که زنی 51 ساله از برج سقوط کردند. وی ادامه داد: متاسفانه این فرد جان خود را از دست دادند.

 

 

سقوط کارمند سفارت سوئیس در برج کامرانیه

 

جسد

 

 

 

جزئیات جدید از جنازه خانم کارمند سفارت سوئیس در کامرانیه

 

جسد زن 51 ساله که در سفارت سوئیس کار می‌کرد در کامرانیه کشف شد. سخنگوی اورژانس کشور؛ فردی که از برج سقوط کرده است یک خانم ۵۱ ساله است و زمانیکه در محل حاضر شدیم هیچ علائم حیاتی نداشت.

در پی حادثه سقوط فردی از یک برج ۱۷ طبقه، مجتبی خالدی گفت: ساعت ۹ و ۱۰ دقیقه امروز صبح از طریق پلیس ۱۱۰ ماموریتی مبنی بر سقوط فردی از یک برج به اورژانس داده شد.

وی گفت: ماموران بالافاصله در محل حاضر شدند. این فرد یک خانم ۵۱ ساله است که از طبقه ۱۷ برج محل مسکونی خود در یکی از برج‌های کامرانیه سقوط کرده بود.

خالدی افزود: بعد از اینکه ماموران اورژانس در محل حاضر شدند فرد فاقد هرگونه علائم حیاتی بود. این در حالیست که زمان سقوط فرد هم مشخص نیست. تنها اطلاعات بدست آمده از این فرد حاکی از این است که او در سفارت سوئیس کار می‌کرد.

به گفته سخنگوی اورژانس کشور اطلاعات تکمیلی دیگری از این فرد در اختیار اورژانس نیست و اخبار تکمیلی متعاقبا از طریق پلیس اعلام خواهد شد.

با دستور بازپرس ویژه قتل تیمی از اداره 10 پلیس آگاهی تهران، پزشکی قانونی و تشخیص هویت وارد عمل شدند تا با بررسی های پلیسی و پزشکی جزئیات مرگ دبیر اول سفارت سوئیس را در سقوط از طبقه 18 برج کامرانیه را فاش کنند

 

 

 

علت سقوط کارمند سفارت سوئیس از برجی در کامرانیه

 

ساعت ۹:۳۰ سه شنبه ۱۴ اردیبهشت ماه گزارش مرگ اسرار آمیز زنی ۵۱ ساله به قاضی محمد وهابی، بازپرس جنایی تهران اعلام شد و او به همراه کارآگاهان جنایی و تیم تشخیص هویت در محل حادثه که برجی حوالی کامرانیه بود، حضور یافتند. متوفی از اتباع کشور سوئیس بود و جسدش در فضای سبز برج کشف شده بود.

در ادامه تحقیقات مشخص شد که او کارمند سفارت سوئیس در ایران بوده و در طبقه هفدهم برج سکونت داشت. آنطور که مشخص بود متوفی از طبقه هفدهم برج به پایین سقوط کرده و پیکر بی جانش در محوطه فضای سبز برج افتاده بود. نخستین کسی که صبح سه شنبه با جسد وی مواجه شده بود کارگر خدماتی برج بود. تیم جنایی در ابتدا به سراغ این کارگر رفتند و به تحقیق از وی پرداختند.

 

او گفت: صبح سه شنبه در حال نظافت و تمیز کردن حیاط و محوطه برج بودم که ناگهان در باغچه زنی را دیدم که بی حرکت در فضای سبز افتاده بود. جلوتر که رفتم متوجه شدم او جان باخته است و وحشت زده به مسئول لابی و کارکنان دیگر برج موضوع را خبر دادم و آن‌ها هم با پلیس و اورژانس تماس گرفتند.

 
 

صدایی شبیه به انفجار

 

قربانی لباس خانه به تن داشت و روی سرش کلاه بود. تیم جنایی در شاخه بعدی به تحقیق از کارکنان برج و ساکنان پرداخت. به گفته کارکنان برج، زن سوئیسی ساکن طبقه هفدهم برج بود که ظاهرا از تراس آنجا به پایین سقوط کرده بود.

وی سیلوی برونر، دبیر اول سفارت سوییس در ایران و در برج آبشار کامرانیه ساکن بود. علاوه بر این معاون مسئول حافظ منافع آمریکا در جمهوری اسلامی ایران نیز بود. تیم جنایی برای کشف ابعاد بیشتر از این حادثه مرموز به تحقیق از ساکنان برج پرداختند.

یکی از آن‌ها که در خانه اش دوربین مداربسته داشت سرنخی در اختیار کارآگاهان جنایی و بازپرس قرار داد. وی گفت: من زنی که فوت شده را به خوبی نمی‌شناختم، چون در یک طبقه زندگی نمی‌کردیم.

وی ادامه داد: شب قبل یعنی دوشنبه شب به دلیل اینکه خسته بودم خیلی زود خوابم برد. حدود ۲۴ دقیقه از نیمه شب گذشته بود که با شنیدن صدای مهیبی از خواب پریدم. صدایی شبیه به انفجار. تا چند دقیقه مات و مبهوت بودم، اما چون دیگر صدایی شنیده نشد تصور کردم که اتفاق خاصی نیفتاده است. دوباره خوابیدم و صبح متوجه شدم که جسد زنی را که ساکن طبقه هفده بود در فضای سبز برج کشف کرده اند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied