شمانیوز
شما نیوز

برای روز دختر چی کادو بخریم؟

شنبه 22 خرداد ماه ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها و روز دختر است ما به شما کمک میکنیم تا بهترین هدیه را برای دختر خود تهیه کنید.

برای روز دختر چی کادو بخریم؟

پایگاه خبری شمانیوز:  شنبه 22 خرداد ماه ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها و روز دختر است ما به شما کمک میکنیم تا بهترین هدیه را برای دختر خود تهیه کنید.

 

۱. گل و گلدان

گلدانی زیبا و کوچک هدیه‌ای مناسب به عنوان کادو برای نوجوان دختر است. می‌توانید از قبل گیاهی را در آن بکارید تا او فقط نگهداری از آن را یاد بگیرد یا اینکه گلدان را با خاک و بذر گل به او هدیه بدهید تا از اول، کاشتن گیاه را بیاموزد.

 

۲. گوشواره‌های ظریف؛ نمونه خاص کادو برای نوجوان دختر

کادو برای نوجوان دختر - گوشواره ظریف

 

دختران نوجوان علاقه زیادی به زینت‌آلاتی با طرح‌های خلاقانه نشان می‌دهند. در حال ‌حاضر گوشواره‌های ریز و ظریف طرف‌داران بسیاری پیدا کرده‌اند. احتمالا هر دختر نوجوانی دلش می‌خواهد یک ‌جفت از آنها را داشته باشد. به‌جز این گوشواره‌ها، گوشواره دست‌ساز هم طرف‌دار زیادی دارد. می‌توانید خودتان ساختن آنها را یاد بگیرید یا از بازار (و به‌شکل آنلاین) تهیه کنید و به عنوان کادو برای نوجوان دختر انتخاب کنید.

 

۳. چراغ‌خواب سه‌بعدی

کادو برای نوجوان دختر - چراغ‌خواب

 

چراغ‌های فانتزی سه‌بعدی، به‌خصوص آنهایی که به‌شکل ماه و سیارات‌اند، در بین نوجوانان بسیار محبوب‌اند. یک ماه روشن را به دختر نوجوان خود هدیه بدهید تا برق شادی را در چشم‌هایش ببینید.

 

۴. شمع‌های سفارشی؛ پیشنهاد جالب کادو برای نوجوان دختر

کادو برای نوجوان دختر - شمع سفارشی

 

شمع علاوه‌ بر زیبایی خاصی که دارد، آرامش‌بخش هم هست. همچنین اگر طرحی خلاقانه داشته باشد، حتی هنگامی که خاموش است، جلوه زیبایی به محیط می‌دهد. شمعی سفارشی با طرح‌ موردعلاقه دختر نوجوانتان یا با حروف اسمش درست کنید و به او هدیه بدهید. درست‌کردن شمع بسیار آسان است؛ اما اگر موقعیتش برایتان فراهم نیست، به افرادی ‌که کارهای هنری انجام می‌دهند، سفارش بدهید. مدل دیگر شمع را در زیر می‌بینید:

 

کادو برای نوجوان دختر - شمع با حروف لاتین

 

۵. قاب گوشی؛ پیشنهاد ارزشمند کادو برای نوجوان دختر

کادو برای نوجوان دختر - قاب گوشی

 

دختران نوجوان معمولا عاشق کاورهای فانتزی و پرزرق‌وبرق برای گوشی هوشمندشان هستند؛ بنابراین کاورهای اکلیلی یا کاورهایی با رنگ‌های شاد و طرح‌های دخترانه به عنوان کادو برای نوجوان دختر بسیار ارزشمند است. با این حال در انتخاب طرح کاور بهتر است حتما سلیقه او را در نظر بگیرید.

 

۶. اسپیکر ضدآب؛ پیشنهاد فوق العاده کادو برای نوجوان دختر

کادو برای نوجوان دختر - اسپیکر ضدآب

 

کدام دختر نوجوانی است که عاشق موسیقی نباشد؟ اسپیکر ضدآب بلوتوث‌دار هدیه‌ای فوق‌العاده برای دختران نوجوان است. آنها می‌توانند فهرستی از آهنگ‌های موردعلاقه‌شان را در آن ذخیره کنند و حتی در استخر به این آهنگ‌ها گوش بدهند!

 

۷. صابون‌های دست‌ساز

کادو برای نوجوان دختر - صابون دست‌ساز

 

درست‌کردن صابون کار سختی نیست. می‌توانید با ترکیبات مختلف صابون‌های متنوع و زیبایی درست کنید و به دختر نوجوانتان هدیه بدهید. می‌توانید صابون را با رنگ و رایحه موردعلاقه خودش طراحی کنید. حتما از داشتن صابون سفارشی خوش‌حال می‌شود.

 

۸. مجموعه‌ای از کاکتوس‌ها

کادو برای نوجوان دختر - مجموعه کاکتوس

 

مجموعه‌ای از چند کاکتوس مختلف هدیه‌ای زیبا و دوست‌داشتنی برای دختران نوجوان است. البته باید مراقب باشید و به او آموزش بدهید که چطور با کاکتوس‌ها‌ رفتار کند و دستش را به تیغ‌ها نزند. خواه چیزی از باغبانی سرش بشود یا نه، عاشق این کاکتوس‌های کوچولو خواهد شد.

 

۹. کتاب‌هایی با موضوعات عاطفی؛ نمونه عالی کادو برای نوجوان دختر

کادو برای نوجوان دختر - کتاب‌های دخترانه

 

برای تشویق دختران نوجوان به مطالعه، می‌توانید کتاب‌هایی به آنها هدیه کنید که با روحیاتشان جور دربیاید. کتاب‌هایی مانند «بابا لنگ دراز» و کتاب‌های جین آستین که برای رده سنی نوجوانان چاپ شده باشند، برای این ‌کار عالی‌اند.

 

۱۰. دوربین عکس فوری

کادو برای نوجوان دختر - دوربین عکس فوری

 

نوجوانی سن کنجکاوی و تجربه‌های تازه است. یکی از بهترین کادوهایی که می‌توانید به دختران نوجوان بدهید، دوربین‌ عکس فوری است. آنها می‌توانند با این دوربین از اطرافیان، به‌خصوص دوستان مدرسه‌شان، عکس بگیرند و خاطراتی زیبا برای خود و آنها ثبت کنند.

 

۱۱. کوله‌پشتی دخترانه

کادو برای نوجوان دختر - کوله دخترانه

 

بسیاری از بچه‌ها با رسیدن به دوران نوجوانی کم‌کم قرار است لپ‌تاپ و تبلت داشته باشند؛ پس معمولا به کوله‌پشتی‌ای جمع‌وجور با رنگی شاد نیاز خواهند داشت. هرچند سلیقه بچه‌ها باهم متفاوت است، معمولا خیلی‌ها رنگ‌های صورتی با ترکیبی از طوسی را می‌پسندند.

 

۱۲. سازهای موسیقی؛ گیتار، یک کادوی خاص برای نوجوان دختر

کادو برای نوجوان دختر - گیتار

 

گیتار یا آلات موسیقی مشابه آن هدیه‌ای دوست‌داشتنی برای نوجوان‌ها است. یک گیتار نه‌چندان حرفه‌ای که نوجوان بتواند نواختن آن را به‌آسانی یاد بگیرد، به شکوفاشدن ذوق هنری او کمک می‌کند. به‌این‌ترتیب او می‌تواند گام‌های اولیه را برای آموزش موسیقی بردارد.

 

 

۱۳. لوازم آشپزی دخترانه

کادو برای نوجوان دختر - لوازم آشپزی دخترانه

 

بسیاری از دختران از همان بچگی عاشق آشپزی‌اند. به‌تدریج که بزرگ‌تر می‌شوند، این علاقه هم در آنها بیشتر می‌شود. آنها دوست دارند در آشپزی از بزرگ‌ترها تقلید کنند. مجموعه لوازم آشپزی مخصوص نوجوانان هدیه‌ای مناسب برای آنها است. به‌این‌ترتیب می‌توانند با نظارت بزرگ‌ترها، خوراکی‌های موردعلاقه‌شان را تهیه کنند.

 

۱۴. بالم لب

کادو برای نوجوان دختر - بالم لب

 

بالم لب در طعم‌های مختلف میوه‌ای در بازار وجود دارد. بالم لبی که برای نوجوانان طراحی شده است، معمولا رنگ خاصی ندارد؛ بنابراین نگران نباشید که برای سن‌شان نامناسب جلوه کند. نوجوانتان می‌تواند از این بالم برای رفع خشکی لب، به‌خصوص در روزهای سرد یا خشک، استفاده کند.

 

۱۵. هدفون؛ پیشنهاد مناسب کادو برای نوجوان دختر

کادو برای نوجوان دختر - هدفون

 

بیشتر نوجوانان علاقه بسیاری به شنیدن موسیقی دارند؛ بنابراین یک هدفون زیبا به رنگی شاد هدیه‌ای مناسب برای هر دختر نوجوان است. از طرفی هنگام ورزش کردن می‌تواند برای آن‌ها بسیار کاربردی باشد.

 

 

۱۶. لوازم بافتنی

کادو برای نوجوان دختر - ست بافتنی

 

با هدیه‌دادن میل بافتنی با چند کلاف رنگی می‌توانید دختر نوجوانتان را به کارهای دستی‌ای مانند بافتنی تشویق کنید. او با این کار می‌تواند اصول اولیه بافتنی را یاد بگیرد.

 

 

۱۷. عینک آفتابی؛ ایده ی خوب کادو برای نوجوان دختر

کادو برای نوجوان دختر - عینک آفتابی

 

یکی از ایده‌های خوب برای دادن کادو به دختران نوجوان، عینک آفتابی با رنگ‌های فانتزی قشنگ است. حتی اگر عینک داشته باشد، بازهم از عینکی جدید با طرح و رنگی متفاوت استقبال خواهد کرد.

 

۱۸. میکروفون

کادو برای نوجوان دختر - میکروفون

 

این میکروفون‌های فانتزی با رنگ‌های شاد و قابلیت‌هایی مانند بلوتوث و کارت حافظه، برای کودکان و نوجوانان جذابیت فراوانی دارند. آنها می‌توانند آهنگ‌های کارت ‌حافظه یا تلفن‌ همراه را (ازطریق بلوتوث) پخش کنند و هم‌زمان، با میکروفون در خانه یا جشن‌های خانوادگی بخوانند. صدای میکروفون قابل‌تنظیم است و می‌توانند کم‌وزیادش کنند. این میکروفون‌ها رنگ‌های متنوعی ازجمله طلایی، برنزی، رزگلد، صورتی، آبی، سفید و مشکی دارند.

 

۱۹. مت یوگا

کادو برای نوجوان دختر - مت یوگا

 

مت یا زیرانداز یوگا هم می‌تواند برای دختران نوجوان هدیه جالبی باشد. حرکات یوگا به آرامش دختر و کنترل هیجانات درونی او، به‌خصوص در سنین پرشور نوجوانی، کمک می‌کند. این مت با یک حرکت به‌راحتی لوله می‌شود؛ بنابراین جمع‌کردن آن برای نوجوان سخت نخواهد بود. می‌تواند آن را ایستاده گوشه اتاق قرار دهد؛ به ‌همین ‌دلیل فضای زیادی هم نمی‌گیرد.

 

۲۰. جید رولر

کادو برای نوجوان دختر - جید رولر

 

پوست دختران در دوره نوجوانی به مراقبت بیشتری نیاز دارد؛ چون کم‌کم نشانه‌های بلوغ در آنها ظاهر می‌شود. جید رولر نوعی ماساژور ظریف و زیباست که سنگی از یشم سبز یا کوارتز به‌صورت غلتک در آن به ‌کار رفته است و می‌تواند در اکسیژن‌رسانی به پوست و آرامش‌دادن به پوست خسته و حساس کمک کند؛ بنابراین دختران نوجوان حتما از داشتن آن خوش‌حال خواهند شد.

 

۲۱. زنجیر طلا؛ پیشنهاد ارزشمند کادو برای نوجوان دختر

کادو برای نوجوان دختر - زنجیر طلا با آویز

 

معمولا طلا از زیورآلات محبوب دخترخانم‌هاست؛ بنابراین یک زنجیر طلا با آویز حرف اول اسم یا با آویز کوچک فانتزی برای دختر نوجوانتان بسیار ارزشمند خواهد بود. می‌توانید طلای زرد، سفید، رزگلد یا حتی طلاهای رنگی دیگری را انتخاب کنید.

 

۲۲. برس شست‌وشوی بدن

کادو برای نوجوان دختر - برس شستشوی بدن

 

بچه‌ها با رسیدن به نوجوانی باید کارهای زیادی را مستقل انجام دهند و یکی از آنها حمام رفتن است. بی‌تردید، شست‌وشوی بدن، به‌خصوص پشت و کمر، بدون کمک دیگران برای آنها دشوار است. این برس، پوست را به‌خوبی تمیز می‌کند و دسته آن به نوجوان کمک می‌کند جاهایی را که دستش نمی‌رسد، بشوید.

 

۲۳. برس حرارتی

کادو برای نوجوان دختر - برس حرارتی

 

یکی از کارهایی که دختران نوجوان دیگر باید خودشان به‌تنهایی انجام دهند، شانه‌کردن موهایشان است. البته شانه‌کردن موها و مدل‌دادن به آنها تاحدودی برای نوجوانان دشوار است؛ به‌خصوص اگر موهایشان بلند باشد. کارکردن با این برس راحت است و دختران نوجوان می‌توانند از آن برای شانه‌زدن، خشک‌کردن و مدل‌دادن به موهای زیبای خود استفاده کنند. هر دختری از داشتن چنین برسی خوش‌حال خواهد شد.

 

۲۴. مجموعه سنجاق‌سر؛ پیشنهاد عالی کادو برای نوجوان دختر

کادو برای نوجوان دختر - سنجاق سر

 

دختران هر چند تا سنجاق و گیره ‌مو داشته باشند، بازهم کم می‌آورند! مجموعه‌ای از سنجاق‌سر و گیره‌های متنوع تهیه کنید و به دختر نوجوانتان هدیه بدهید. خواهید دید که چطور سپاسگزارتان خواهد بود!

 

 
25. مجموعه لاک؛ پیشنهاد خوش حال کننده کادو برای نوجوان دختر

کادو برای نوجوان دختر - مجموعه لاک

 

دخترها عاشق لاک هستند. مجموعه‌ای کامل از لاک‌های مخملی، اکلیلی و حتی ساده با رنگ‌هایی شاد و فانتزی آنها را حسابی خوش‌حال می‌کند.

 
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied