شمانیوز
شما نیوز

سلاخی مرگبار یک پلیس در خیابان + عکس شهید

قتل پلیس لاهیجانی با ضربات چاقو رخ داد. قتل پلیس لاهیجانی هنگام ماموریت به وقوع پیوست. قتل پلیس به دست قاتل 28 ساله انجام شد. قتل پلیس به این علت رخ داد که ماموران در لاهیجان با این مرد درگیر می شوند و با ضربات چاقو قتل پلیس را رقم می زند.​

سلاخی مرگبار یک پلیس در خیابان + عکس شهید

به گزارش شمانیوز، سلاخی پلیس لاهیجانی با ضربات چاقو رخ داد. سلاخی پلیس لاهیجانی هنگام ماموریت به وقوع پیوست. سلاخی پلیس به دست قاتل 28 ساله انجام شد. سلاخی پلیس به این علت رخ داد که ماموران در لاهیجان با این مرد درگیر می شوند و با ضربات چاقو  قتل پلیس  را رقم می زند.​

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان گفت: صبح امروز ستوان یکم امید چائی‌پز مسئول وظیفه عمومی شهرستان لاهیجان بر اثر درگیری با یکی از مراجعه کنندگان در حین انجام وظیفه با ضربات چاقو به قتل رسید.
 

سرهنگ مجید رسول زاده با بیان اینکه ضارب پس از ارتکاب قتل بلافاصله در محل حادثه دستگیر شد افزود: قاتل ۲۸ ساله در اقدامی جنون آمیز و ناگهانی با این مامور وظیفه‌شناس درگیر شد.

وی افزود: متاسفانه در این حادثه ستوان یکم امید چائی‌پز بر اثر شدت جراحات وارده پس از انتقال به یکی از بیمارستان‌های شهر لاهیجان درگذشت.

 

dara-hayai-23

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied