شمانیوز
شما نیوز

جزئیات تعطیلی روز شنبه

فردا شنبه 30 مرداد تعطیل شد + جزئیات تعطیلی

طبق مصوبه ستاد ملی کرونا تا پایان وقت اداری روز شنبه 30 مرداد تعطیل می باشد. در نتیجه روز شنبه تعطیل می باشد.

فردا شنبه 30 مرداد تعطیل شد + جزئیات تعطیلی

به گزارش شمانیوز،  طبق اعلام ستاد ملی کرونا روز شنبه 30 مرداد ماه تا پایان وقت اداری تعطیل می باشد. در نتیجه روز شنبه تعطیل می باشد. رئیسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به تعطیل بودن ادارات و دستگاه‌های اجرایی اظهار داشت: مجدد تاکید می‌کنم که به جز اصناف ضروری تمامی ادارات حتی بانک‌ها هم تعطیل هستند و فقط مشاغل گروه یک اجازه فعالیت دارند.

جزئیات تعطیلی دوشنبه ۲۵ مرداد به خاطر کرونا

دکتر علیرضا رییسی – سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در این زمینه گفت: امروز در جلسه ستاد بر رعایت و تشدید نظارت بر پروتکل‌ها تاکید شد. همچنین از فردا ساعت ۱۲ منع تردد یا به عبارتی دیگر ممنوعیت تردد اعمال خواهد شد و نباید ترددی صورت گیرد؛ به جز موارد استثنا مانند آمبولانس‌ها و کامیون حمل غذا و غیره. بنابراین منع تردد از فردا ساعت ۱۲ ظهر تا صبح شنبه دو هفته آینده (آخر وقت جمعه پنجم شهریور) اعمال خواهد شد. این منع تردد سراسری و بین استانی خواهد بود.

وی گفت: بنابراین تمام مجوزهایی که برای تردد صادر شده بود، لغو خواهد شد. علاوه بر این افرادی که بنا به هر دلیلی تخلف و جریمه شدند بعد از یک ماه این جریمه دو برابر می شود و حتما هم اخذ می شود.

رییسی ادامه داد: تعطیلی همه ادارات را نیز داریم. بنابراین از روز دوشنبه ۲۵ مردادماه تا پایان روز کاری شنبه هفته آینده (۳۰ مردادماه) همه ادارات به جز مشاغل ضروری مانند ادارات برق، آب، اورژانس، نیروی انتظامی و … تعطیل خواهند بود.

وی افزود: تعطیلی ادارات شامل بانک‌ها، اصناف، ادارات و… است و تنها اصناف ضروری در گروه شغلی یک فعال خواهند بود.سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا تاکید کرد: در رعایت پروتکل‌ها نیز سختگیری خواهد شد و مماشاتی صورت نخواهد گرفت.

رییسی ادامه داد: امروز در ستاد ملی مقابله  با کرونا، رییس جمهور هم تاکید کردند همه دستگاه‌های اجرایی و ناظر باید به شدت و قدرت وارد عمل شوند و ضمانت اجرایی در ارتباط با تخلفات نیز میزان جرایم مشخص شده است و در این زمینه دادستانی، نیروی انتظامی و اصناف موظف به رعایت هستند.

سخنگوی ستاد ملی مقباله با کرونا در ارتباط با ایام عزاداری ماه محرم، اظهار کرد: مقرر شد در فضاهای بسته عزاداری ممنوع باشد و در این ایام دسته‌روی هم نداشته باشیم.وی در خاتمه تاکید کرد: منع تردد در تمام جاده‌های کشور و بین استانی برقرار است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • یک ارتشی که مدیون مدافعان سلامت هستم

    ما نظامیان تعطیل نیستیم و همچنان با اقتدار به خدمت مقدس خود جهت برافراشته بودن پرچم جمهوری اسلامی ایران و ادامه خون شهدای انقلاب در تمامی صحنه ها حاضریم.

  • تیم

    چه فایده این تعطیلات بدون قرنطینه کامل کشور دارد نکنید خیلی بهتر هست همه ملت رفتند مسافرت تاریخ ماندن در سفر را تمدید کردید

  • ضحا

    کی تموم میشه؟کرونارومیگم....کی برمیگردم به زندگی طبیعی وعادیمون؟...من دیگه ذله شدم...

  • سحر

    والا گفتین تعطیلی همه اصناف ولی شهرک صنعتی نصیر اباد قکر کنم کلا جدا از هرگونه تعطیلیه طبق اعلامیه رئیس شهرک لطفا پیگیری بفرماین یکی باید پاسخگوی مردمی باشه.