شمانیوز
شما نیوز

استان همدان

برگزاری جشن کارگری وکارآفرینی دهه فجر انقلاب اسلامی در استان همدان

برگزاری جشن کارگری وکارآفرینی دهه فجر انقلاب اسلامی در استان همدان

​ به همت اداره کل تعاون کارورفاه اجتماعی و کمیته کارگری و کارآفرینی دهه ، جشن بزرگ انقلاب با استقبال پرشور خانواده های همدانی در مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران برگزار شد.

به گزارش شمانیوز ،این جشن با حضور مسئولین ارشداستانی ،اعضای کمیته کارگری و کارآفرینی دهه فجر، مدیران ومسئولین دستگاه های اجرایی استان و حضور پرشور مردم استان همدان همراه بود .

 مدیرکل تعاون کارورفاه اجتماعی استان در ابتدای این جشن گفت: بیش از ۴۰۰برنامه در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ورزشی جامعه کار و تولید پیش بینی شده بود، برگزاری جشن بزرگ جامعه کارگری و کارفرمایی استان همدان یکی از برنامه های ایام الله دهه فجر بود.

یوسف شعبانی در ادامه عنوان کرد: بیش از ۴۰۰ برنامه از سوی کمیته کارگری و کارآفرینی ستاد برگزاری مراسم‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در استان همدان پیش بینی شد که در مرکز استان ،شهرستان ها، و واحدهای تولیدی برگزار شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان درپایان ضمن دعوت از جامعه کاروتولیداستان وحاضرین در جشن گفت: جامعه کار و تولید در روز ۲۲ بهمن ماه نیز با حضور گسترده در راهپیمایی بار دیگر تجدید میثاق با امام (ره) و آرمانهای انقلاب خواهند داشت.

در ادامه این مراسم از ۲واحد نمونه، ۵ گروه کاری نمونه، ۶ کارگرنمونه، ۸ قهرمان ورزش کارگری، ۲ خانواده شهید کارگری و ۳ بازنشسته تأمین اجتماعی فعال در حوزه‌های ورزشی با اهداء لوح و هدیه تقدیر به عمل آمد .

در پایان مراسم جوایز ارزنده ایی به صورت قرعه کشی به حاضرین اهداء شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی