شمانیوز
شما نیوز

شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تأمین

حضور مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تأمین در میزگرد بین‌المللی کریدور شمال – جنوب

حضور مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تأمین در میزگرد بین‌المللی کریدور شمال – جنوب

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تأمین ضمن حضور در میزگرد بین‌المللی کریدور حمل و نقل شمال - جنوب بطور جداگانه با مقامات روسی حاضر در این میزگرد گفتگو کرد .

به گزارش شمانیوز به نقل از شستارسانه، حمیدرضا هوشیاری مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تأمین در میزگرد بین‌المللی کریدور حمل و نقل شمال – جنوب ضمن تاکید بر توانمندی‌های شستا و سیتا از اهمیت این کریدور برای توسعه منطقه و کشورهای ذینفع سخن گفت.

وی همچنین به تشریح توانمندی‌های شرکت‌های سابیر، حمل و نقل آبادان و سایر شرکت‌های تابعه شستا جهت حضور در عملیات اجرایی پروژه‌ها و تأمین مصالح مورد نیاز کریدور شمال – جنوب پرداخت.

این میزگرد بین‌المللی با هدف ارائه نقطه نظرات بنگاه‌های اقتصادی برگزار شده و برخی مقامات دولتی کشور روسیه از جمله ” استاروویت”، وزیر حمل و نقل و ” لویتین”، مشاور و نمایندة ویژه رئیس جمهور فدراسیون روسیه برای همکاری‌های بین الملل در زمینه حمل و نقل در آن حضور داشتند.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تأمین همچنین درخصوص توسعة پروژه‌های کریدور شمال – جنوب با “اندره نیکیتچنکو”، مدیرعامل گروه فنی بانک VTB و ” لئونیدلوژچکو”، رئیس کل شورای تجاری روسیه و ایران مذاکرات جداگانه‌ای داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی