شمانیوز
شما نیوز

قالیباف از میرسلیم شکایت کرد

کانال تلگرامی فردانیوز، نزدیک به رئیس‌ مجلس در خبری نوشت: محمد باقر قالیباف از مصطفی میرسلیم شکایت کرد.

نامه نیوز به نقل از کانال تلگرامی فردانیوز، نزدیک به رئیس‌ مجلس نوشت: محمد باقر قالیباف از مصطفی میرسلیم شکایت کرد.

 

این شکایت به واسطه اتهامات و افترایی است که میرسلیم متوجه رییس مجلس کرده است.

 

به تازگی اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه عنوان کرده که بر خلاف گمانه زنی ها ارتباطی بین نماینده دستگیر شده مجلس و موضوع تحقیق و تفحص از شهرداری وجود ندارد و به نوعی اتهام میرسلیم را رد کرده است.

 

با این حال میرسلیم اتهام بزرگ خود علیه قالیباف را تکرار کرده و از رد و بدل شدن ۶۵ میلیارد تومان برای انجام نشدن تحقیق و تفحص سخن می گوید. او تا کنون جز تکرار این تهمت هیچ سند و شاهدی ارائه نکرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۶۵ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ZOHA

    چقدرم این فرزانه اسمش بهش میاد؟نه تنها فرزانه نیست بلکه خیلیم نافرزانه وبی شعوره،،تعجبم ازاینه که این مملکت صاحاب نداره که تبدیل داره میشه به رقاص خونه و فاحشه خونه اونم با سواستفاده از اسم هنروهنرمندی...این جماعت سر سفره پدرومادربزرگ نشدرو جم کنید دیگه شورشو درآوردن بی پدر ماد را...

  • طاهره

    وای اینا چیه می نویسید ، حالم بدشد طفلی زنه

  • Sina

    متأسف شدم، اخیرأ در خود امریکا بعد ساخت فیلم های پورن family,taboo فیلم های پورن ی میسازن که همین تجاوز دسته جمعی و زوری در حضور شوهر رو میسازن و مرد هم نظاره میکنه، این فیلم ها ساخته میشه همین الان ، و این اتفاق که شما گفتید نتیجه همین فیلم هاست، از انسان شرف، پاکی و غیرتش رو بگیری چیزی از انسان بودن براش نمیمونه و اون موقع هست که بیاد غیرت و شرف از دست رفته می افتی و مرگ آرزو میکنی.دنیا داره به کجا میره؟ انسانم آرزوست!

  • ناشناس

    خاااک

  • زهرا

    خدا ذلیلش کنه

  • ناشناس

    غرب وحشی.