شمانیوز
شما نیوز

سیم کارت بدون هویت در کشور نداریم

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با بیان اینکه سیم کارت‌های فعال در سطح کشوردارای هویت هستند،گفت: با توجه به گام های خوبی که برای جلوگیری از مزاحمت های پیامکی و صوتی انجام داده ایم هیچ سیم کارت بدون هویتی نداریم .

سیم کارت بدون هویت در کشور نداریم

به گزارش شمانیوز و به نقل از فارس؛ حسین فلاح جوشقانی رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه هیچ سیم کارت بدون هویتی در کشور وجود ندارد،گفت:  سیم کارت‌های فعال در سطح کشور دارای هویت هستند. با توجه به گام‌های خوبی که برای جلوگیری از مزاحمت‌های پیامکی و صوتی انجام داده‌ایم اکنون هیچ سیم کارت بدون هویتی نداریم.

 

* دفاتر پیشخوان دولت دارای ۳ سطح و بخش A . b . c هستند

وی درباره تخلف دفاتر پیشخوان دولت افزود: دفاتر پیشخوان دولت دارای ۳ سطح و بخش A . b .  c هستند به طوری که دفاتر اصلی دولت که به عنوان مراکز A شناخته شده هستند تخلفی انجام نمی‌دهند اما شعبه‌های آنها که در قالب دفاتر B هستند ممکن است در ثبت سیم کارت تخلف کنند که آن هم در حال حاضر کاهش یافته و به ندرت شاهد آن هستیم.

 

*  آمار قابل توجهی در زمینه تخلفات ثبت سیم کارت وجود ندارد

فلاح جوشقانی تصریح کرد: تعدادی از دفاتر در کشور و جامعه فعالیت می‌کنند و به عنوان دفاتر سطح  C از نظر ما فعالیت دارند که بیشتر تخلف مربوط به آنها است به طور مثال فردی در دفتر فروش سطح C از اپراتور سیم کارت خریداری کرده بود که دفتر متخلف یک سیم کارت دیگر را علاوه بر سیم کارت ثبت شده به نام فرد  صادر و فرد دیگری کلاهبرداری می پرداخت که اینگونه دفاتر یا مراکز بلافاصله از فعالیتشان جلوگیری می‌شود این در حالی است که اکنون آمار قابل توجهی در زمینه تخلفات ثبت سیم کارت وجود ندارد و تخلف به حداقل خود رسیده است.

 

* ارسال پیامک ثبت سیم کارت به مردم باعث کاهش تخلفات شده است

وی ادامه داد: یکی از راه‌های پیشگیرانه‌ای که برای پیشگیری از تخلف انجام داده‌ایم این است که یک پیامک به سیم کارت افراد مبنی بر خریداری و ثبت آن در احراز هویت داده می‌شود که این  اطلاع رسانی باعث کاهش تخلفات شده است.

 

* هر فرد تا ۱۰ سیم کارت از اپراتور‌های مختلف می‌تواند داشته باشد

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اضافه کرد: یکی دیگر از قوانینی که برای پیشگیری از تخلفات موبایلی انجام داده‌ایم این است که  هر فرد تا ۱۰ سیم کارت از اپراتور‌های مختلف می‌تواند داشته باشد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳۵ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    من دیگه ازدواج نمیکنم

  • مریم

    هنگم

  • ناشناس

    بگذارید آزاد بشه .داخل غذاش سم و بیهوش کننده بریزید . بعدش تکه پاره اش کنید .شیطان ملعون مهدورالدم را.خدا برادرش رو هم لعنت کنه که کفیلش شده.

  • ف-آ

    سلام طبق شریعت دینمان همانگونه که گفته شده جرم قطعی ورنابامحرم حکمش مرگ است حالا می‌فرمائید باکفالت آزاد می‌شود باید بحال دین وقضایش خون گریست

  • حسام فیضی

    من دلم میخواد با دختر بزرگ ازدواج کنم و تمام تلاشمو واسه خوشبختیش انجام بدم و تا جایی که میتونم و امکان داره ازارهایی روحی رو که مدام اذیتش میکنن رو با محبت کردن بهش فراموش کنه اگه امکان داشت منو راهنمایی کنین تا بتونم بهش پیام بدم اگه چنین اتفاقی بیوفته و خودشون موافق باشه برای همیشه و تا زمانی که خودش موافق باشه از اونجا دورش خواهم کرد(kurd_boy_2) کاشکی این اتفاق میتونست بیوفته

    • ناشناس

      سلام درود خداوند بر تو ای جوان

    • ایسل

      خدایا خودت رحم کن از دست بنده هات که کاری نمیاد

  • yasna

    خدا لعنتش کنه بیمار روانی رو.این ی لحظم نباید بیادبیرون کثافت.متنفرم از مردای شکاک و بدبین.غلطا بیج

  • علی قیصر

    من اگر دختران و ببینم بهشون قول مردانه میدم... رو شرفم قسم میخورم... ب این شبای محرم که عزای آقام حسینه... ب ولای علی..

  • صنا

    خدایا خودت به زن های ایرانی کمک کن....

  • عسل

    عجب زمونه ای شده...خدا لعنت کنه هر چی آدم هوسران و حیوان صفت رو

  • زهره......

    کاش قانونی برای دفاع از زنان محکمتر می شد و مردان رذلی که درجامعه با خیال راحت در رفت وآمد هستن قانون مجازات سنگینی پیش رو داشتن

  • قانون الهی کامل است

    مگرحکم پدره حیوان صفت مرگ و شلاق نیست پس آزادی تحت هرعنوانی یعنی چه؟

  • محمد

    اون دفه ی مردافغان این کارکثیف روانجام داده بود اینبار یک ایرانی خدایاخودت به دادهمه برس مردک بیشعوربه اولادخودش رحم نکرده

  • ناشناس

    خدایی اگه واقعیت داشته باشه باید تکه تکه بشه مرد کثیف