شمانیوز
شما نیوز

فروش خرد و عمده انواع مواد شیمیایی در فروشگاه آنلاین مواد شیمیایی اُشیــم

فروش خرد و عمده انواع مواد شیمیایی در فروشگاه آنلاین مواد شیمیایی اُشیــم

همانطور که در این چند سال اخیر، کسب و کارهای سنتی به کسب و کارهای آنلاین رو آورده اند، بازار مواد شیمیایی نیز خلا یک فروشگاه معتبر و جامع را احساس می کند. باتوجه به نیاز اکثر صنایع به مواد شیمیایی، دسترسی سریع، آسان، به موقع و معتبر به انواع مواد شیمیایی امری قابل تامل و ضروری است. با توجه به مشکلات واردات نیز، پیدا کردن منابع وارداتی قابل اعتماد امری دشوار شده است.

 فروش مواد شیمیایی خرد و عمده به صورت آنلاین با بهترین قیمت و تضمین کیفیت از اهداف فروشگاه مواد شیمیایی اُشیم می باشد.

 

چرا فروشگاه اُشیم؟

اُشیـــم یک فروشگاه جامع است که انواع مواد شیمیایی خرد و کلان را برای خریداران تأمین کرده است. مواد شیمیایی وارداتی و داخلی از قبیل پلیمرها، رزین­ها، افزودنی­ها، پلاستی سایزرها، مواد شیمیایی پودری، روغن ها و .... . علاوه بر آن ظرفیت و امکان ثبت سفارش و تأمین تمام نیازهای موادشیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی خرد و کلان و همچنین تجهیزات شیمیایی کارخانجات، صنعتگران، مراکز علمی، پژوهشی و دانشگاهی را نیز دارد. در فروشگاه آنلاین اُشیم که یک تحول بزرگ در بازار شیمی ایران است، مناسب­ترین قیمت و تضمین اصالت و کیفیت مواد را در کنار هم دارید.

امکان همکاری کسب و کارها با اشیم هم مزیت دیگری است که این فروشگاه فراهم کرده است، فروشندگان مواد شیمیایی می­توانند در فروشگاه مواد شیمیایی اوشیم، قیمت و کیفیت رقابتی داشته باشند و در بازار شیمی ایران جای باز کنند. پس فقط در شهر خودتان و در بازار محدود خودتان کار نکنید. برای تمام نقاط ایران فراهم کننده مواد شیمیایی خرد و کلان باشید. در کنار صرفه­جویی در هزینه و زمان، مقایسه قیمت ها، برندها، منبع­ها نیز امکان پذیر می­باشد. به عنوان مثال در برخی صنایع خرید رزین های اپوکسی کره بهتر از رزین های اپوکسی تایوان یا ایران بیشتر مورد استقبال قرار می گیرند و یا رزین اپوکسی رقیق بهتر از رزین های اپوکسی غلیظ پاسخ نیاز مشتریان را می دهد. ویژگی هر یک از محصولات در بخش توضیحات هر محصول در سایت اُشیم درج شده است که امکان انطباق ویژگی ها با اهداف مورد نظر حتی برای اولین خرید را نیز فراهم کند. امکان خرید همزمان تمام مواد موردنیاز با بهترین قیمت از فروشگاه مواد شیمیایی اوشیم، بدون گذاشتن زمان زیادی برای مقایسه قیمت و کیفیت چند فروشگاه و هدر رفت زمان، بسیار حائز اهمیت است.

در اُشیم، کارشناسان خبره در کنار شما هستند تا برای انتخاب محصول بهتر و یا رفع مشکلات صنعتگران و دانشگاهیان در حوزه شیمی، شما را راهنمایی کنند. برای کاربرد مواد شیمیایی بایستی ایمنی و شرایط استفاده از هرکدام به طور جداگانه مطالعه و به کار گرفته شود، که سایت خرید مواد شیمیایی اُشیم و کارشناسان ما برای این منظور در کنار شما هستند.

با توجه به آلودگی های بازارهای شیمیایی، این بازارها معمولا در اطراف شهر قرار دارند که دسترسی به آن­ها مشکل است، تامین مواد شیمیایی در کمترین زمان بدون اینکه خریداران متحمل دردسرهای نقل و انتقال شوند، مزیت دیگری است که اوشیم فراهم کرده است.

 

محصولات فروشگاه آنلاین مواد شیمیایی اُشیم

در فروشگاه اُشیم، انواع مواد شیمیایی مورد نیاز صنایع مختلف شامل: دارویی، آرایشی و بهداشتی، غذایی، ساختمان، پلاستیک، شوینده، الکترونیک، رنگ، ساختمان، تزئینی و هنری و ... ،مواد شیمیایی آزمایشگاهی و تجهیزات تأمین می گردد.

  • مواد شیمیایی صنعتی شامل پلاستی سایزرها که از پرکاربردترین افزودنی های صنعت پلاستیک هستند. اعم از دی اکتیل ادیپات، دی اکتیل فتالات، دی بوتیل فتالات، کربوکسیلات ها و ... ، پلاستی سایزرها در صنایع مختلف برا اساس کاربردهایشان با عنوان نرم کننده، روان کننده و انعطاف دهنده نیز شناخته می شود.
  • انواع افزودنی ها شامل غلظت دهنده ها، ضد کف، پرکننده، پایدارکننده و .. اعم از گلیسیرین مونو استئارات، متیل اتیل کتون پراکسید، هیدروکینون، کربوکسی متیل سلولز و ...
  •  انواع مواد شیمیایی پودری اعم از اکسیدها، استات ها، سولفات ها، نیترات ها، ژلاتین، بوراکس، لاکتوز و .. ،
  • انواع رزین­ها شامل رزین های اپوکسی رقیق و غلیظ که به رزین های تزئینی نیز شناخته می شوند، رزین پلی استر، رزین های فنولیک و ...،
  • انواع پلیمرها و مونومرها شامل پلی یورتان، پلی وینیل الکل، پلی اتیلن گلیکول، متیلن دی‌فنیل دی‌ایزوسیانات، تولوئن دی ایزوسیانات و...،
  • انواع حلال­ها شامل اتانول، متانول، دی کلرو متان، متیل اتیل کتون و ....
  • انواع روغن­ها اعم از روغن سیلیکون، گلیسیرین، پارافین و ...
  •  انواع  ترکیبات سیلیکونی اعم از سیلیکون امولشن و ....

 

adldhdd

 

ارتباط با فروشگاه مواد شیمیایی اُشیم

فروشگاه اُشیم, به عنوان جامع ترین فروشگاه آنلاین خرید مواد شیمیایی, تلاش کرده است تا با فراهم نمودن لیست کاملی از مواد شیمیایی, تا حد امکان رضایت خریدار و مصرف کنندگان این دسته از مواد را جلب نماید, لذا این مجموعه عرضه تمامی محصولات بیان شده در این مقاله را چه به صورت خرد و چه به صورت عمده فراهم ساخته است و تنها با چند کلیک و مشاوره با کارشناسان خبره این مجموعه, می توان ماده افزودنی مورد نیاز و یا سایر مواد شیمیایی مصرفی خود را از این فروشگاه تهیه نمود.

لازم به ذکر است که تنوع محصولات این فروشگاه بسیار بالا بوده و محدود به مواد افزودنی و یا فروش هیدروکینون نمی شود؛ بلکه ارائه انواع مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی, اعم از پلاستی سایزر ها, , پلیمر ها, حلال ها, روغن ها, رزین ها مانند اپوکسی رزین, رزین پلی استر, رزین های فنولیک و بسیاری از مواد شیمیایی دیگر, از افتخارات این مجموعه می باشد.

راه های ارتباطی فروشگاه آنلاین مواد شیمیایی اُشیم به منظور استعلام قیمت و خرید خرد و عمده انواع مواد افزودنی و سایر مواد شیمیایی به شرح زیر می باشد.

تلفن:  88446925-021 و 88428964-021         

موبایل: 09209091600

آدرس سایت: www.oshim.ir

رسانه های اجتماعی: @oshim.ir

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied