شمانیوز
شما نیوز

تبریک تولد نوید محمدزاده به بازیگر معروف | واکنش تند فرشته حسینی به نوید محمدزاده

​نوید محمدزاده عکسی از بازیگر معروف در اینستاگرامش استوری کرده و تولد این بازیگر را تبریک گفته است که نظر کاربران را به خود جلب کرده و شایعاتی را در این خصوص به راه انداخته است.

تبریک تولد نوید محمدزاده به بازیگر معروف | واکنش تند فرشته حسینی به نوید محمدزاده

نوید محمدزاده  اخیراً با بازی در سریال قورباغه بیش از پیش درخشید. نوید محمدزاده با فرشته حسینی بازیگر افغان ایران ازدواج کرده و ازدواج این دو حواشی زیادی در پی داشته است. نوید محمدزاده بازیگری را از سال 82 و در شهر کرج آغاز کرد. نوید محمدزاده عکسی از خودش به همراه همسرش در خودرو شخصی منتشر کرده و با عبارت صفا باشه این عکس را در صفحه شخصی اش پست کرد. نوید محمدزاده در فیلم ابدو یک روز ایفای نقش کرده که نقشی ماندگار در سینمای ایران است.در اینجا قسمتی از فیلم ابد و یک روز را مشاهده می کنید که کاربران فضای مجازی حواشی برای نوید محمدزاده در این نقش ایجاد کردند.

حواشی نوید محمدزاده و فرشته حسینی

چندی پیش فرشته حسینی با تبریک تولد نوید محمدزاده در صفحه اینستاگرام خود شایعاتی را در مورد این دو بازیگر آغاز کرده بود. او در صفحه اینستاگرامش با انتشار تصویری از خود نوید محمدزاده نوشت: «برای همیشه تو را آنگونه به‌یاد می‌آورم.ایستاده بر روی صخره‌ای با شکوهِ دریا و آرامشِ آسمان. تو همانی که خود دیدی به چشمِ دل. همانی که هیچکس هنوز نمی‌داند! تولدت مبارک»

نوید محمد زاده و فرشته حسینی در سریال قورباغه با یکدیگر همبازی بودند. مجموعه قورباغه به نویسندگی و کارگردانی هومن سیدی و تهیه کنندگی علی اسد زاده است. پخش این سریال از سال ۱۳۹۹ شروع شده و در فروردین سال ۱۴۰۰ به اتمام رسید. در این سریال بازیگرانی همچون صابر ابر، نوید محمد زاده، سحر دولتشاهی، فرشته حسینی، هومن سیدی، مهران غفوریان و آناهیتا افشار به ایفای نقش پرداختند.نوید محمدزاده عکسی از خود و دوستانش با استایلی متفاوت در فضای منتشر کرده است که نظر کاربران را به خودش جلب کرده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied