شمانیوز
شما نیوز

مرگ مشکوک نیما وارسته

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): نیما وارسته، آهنگساز، تنظیم کننده و نوازنده مطرح موسیقی پاپ ایران دوشنبه شب در 35 سالگی از دنیا رفت.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، داریوش صالح پور نوازنده و هنرمند نزدیک به نیما وارسته، در گفت و گو با وبسایت «موسیقی ما» ضمن تایید خبر درگذشت او، گفت: «ساعت 12 شب یکی از همسایه های نیما چون رابطه نزدیکی با من داشت با بنده تماس گرفت و خبر داد که وی در استخر به دلیل هوای بسته و گویا نارسایی قلبی دچار حادثه شده است.»

پیکر وارسته صبح امروز از منزل به پزشک قانونی انتقال یافت. علت اصلی حادثه هنوز مشخص نشده است.
وارسته متولد بهمن سال 1357 بود. او از هشت سالگی آموزش ویولن را شروع کرد و بعدها هم نواختن سازهایی چون پیانو، ارگ و سینی سایزر را فرا گرفت. او جز اولین کسانی بود که در ایران استودیو دیجیتال به راه انداخت.
تنظیم آلبوم های خواننده هایی چون خشایار اعتمادی، پیام صالحی و وحید حامد و رهبری ارکستر کنسرت های حمید عسگری و بنیامین بهادری از جمله فعالیت های وارسته در سال های اخیر بوده است. در پي اين اتفاق ناگوار ياسر داوديان ياداشتي را در اختيار شمانيوز قرار داده است:

به نام خدا مرگ پايان كبوتر نيست .... هميشه اتفاقات نابهنگام كه فكرش رو هم نميكنيم آدم رو منقلب ميكنه . امروز صبح هم از اون روزهايي بود كه با شنيدن اين خبر تاسف بر انگيز به شدت شكه و منقلب شدم . خيلي زود بود ..... به همه چيز فكر ميكردم جز .... اين چند خط رو به اين بهانه نوشتم تا يادمون باشه كه ريه هاي لذت پر اكسيژن مرگ است. هميشه خيلي زود اتفاق مي افته. زودتر از اون چيزي كه بتوني فكرشو كني . خوشحالم كه نيماي عزيز با آثارش ،هنر بجا مانده و اعضاي اهدائيش در كنار ما خواهد بود. به روح بلندش سلام ميفرستم و براي خانواده عزيزش صبر آرزومندم. باشد تا بيشتر قدر با هم بودنهايمان را بدانيم . ياسر داوديان 30 ارديبهشت 93

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied