شمانیوز
شما نیوز

حضور ۱۳ کشور در اولین کنگره چالش های بالینی در نازایی

اولین کنگره بین المللى چالش های بالینی در مامایی ، زنان و نازایی از ۲۷ تا ۳۰ بهمن ماه با حضور ۱۸ سخنران از ۱۳ کشور در تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):دکتر مریم سادات حسینی رئیس اولين كنگره بين المللى چالش هاي باليني در مامايی، زنان و نازایی، گفت: محورهاي اين كنگره بسيار متنوع بوده و به جرات مي توان گفت كه مجموعه اى از چهار تا پنج كنگره است. مطالبى كه در اين همايش به بحث و تبادل نظر گذاشته خواهد شد شامل فوايد و مضرات روش هاي جلوگيرى از بارداري، يائسگى، بيماري هاى مقاربتي ، اختلالات قاعدگی، سلامت جنسی و مشکلات سایکوسکسوال و رفتارهای پر خطر خونریزی های غیر طبیعی در نوجوانان است.

وی افزود: در زمینه مامایی عناوینی چون جلوگیری از زایمان زود رس، سقط مکرر، مسمومیت حاملگی، غربالگری دوران بارداری، سونوگرافي واهداف ان در بارداری و بيماري هاى زنان صحبت خواهد شد در زمينه نابارورى بهترين و جديدترين روش هاي درمانى بر اساس طب مبتني بر شواهد عرضه خواهد شد

سادات حسینی گفت: اختلالات كف لگن و نياز به جراحي و يا استفاده از روش هاى غير جراحى، سرطان هاى دستگاه تناسلي و انتخاب بهترين روش درمان نيز از جمله مباحث مطرح دراين همايش خواهد بود

وی افزود: نگرش به روش جراحي لاپاراسكوپي از ديگر عناوين مطرح شده خواهد بودودر اين كنگره به سوالات مطرح شده پاسخ داده خواهد شد.

سادات حسینی گفت: در اين همايش حدود ١٨سخنران مدعو از كشورهاى امريكا ، كانادا، اسپانيا، ايتاليا، فرانسه، المان ، صربستان ، ابوظبي ، هلند،اتريش، يونان، انگلستان و بلژيك حضور خواهند داشت و حدود ٨٠ سخنران مطرح ايرانى مطالب خود را ارايه خواهند داد.

وی ادامه داد: حدود ٧٠٠ مقاله به دبيرخانه ارسال شده است كه طبق نظر كميته داوران ٤٠ مقاله به صورت سخنرانى و ٣٠٠ مقاله به صورت پوستر برگزيده شده اند.

حسینی در پایان گفت: اين همايش داراى ١٧ امتياز بازآموزی است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied