شمانیوز
شما نیوز

اقامت اولین گردشگران خارجی در هتل کپری قلعه گنج

استاندار کرمان گفت: در سال جاری 6000 گردشگر از قلعه گنج بازدید داشته‌اند و برای اولین بار 60 گردشگر خارجی در ایام نوروز در هتل کپری شهرستان اقامت داشتند.

استاندار کرمان گفت: در سال جاری 6000 گردشگر از قلعه گنج بازدید داشته‌اند و برای اولین بار 60 گردشگر خارجی در ایام نوروز در هتل کپری شهرستان اقامت داشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کویر، علیرضا رزم حسینی، امروز در جلسه شورای اداری شهرستان رفسنجان که در خانه خشتی حاج آقاعلی برگزار شد، اظهار کرد: استان کرمان پرداختن به موضوع اقتصاد مقاومتی را در دولت تدبیر و امید از سال 92 به خوبی آغاز کرد و توانست محروم‌ترین شهرستان استان (قلعه گنج) را در این بخش درآمدزا کند.

وی افزود: اگرچه دولت‌های قبل در شهرستان قلعه گنج اقدامات زیادی را انجام داده‌اند، اما نتوانسته‌اند مردم این شهرستان را توانمند کنند. ما با همت دولت تدبیر و امید قصد داریم درآمدی متوازن را در قلعه گنج که دارای گنج‌های زیاد است، ایجاد کنیم.

رزم حسینی تصریح کرد: در سال جاری 6000 گردشگر از قلعه گنج بازدید کرده‌اند و برای اولین بار 60 گردشگر خارجی در ایام نوروز در هتل کپری این شهرستان اقامت داشتند. قلعه گنج یکی از امن ترین شهرستان‌های استان محسوب می‌شود.

استاندار کرمان در ادامه با اشاره به مرمت و بهره برداری باغ فتح آباد کرمان گفت: طی شش ماه که از افتتاح این باغ می‌گذرد، 260 هزار گردشگر از آن بازدید کرده‌اند. همچنین تعداد گردشگرانی که از سراسر کشور به این باغ در ایام نوروز آمده‌اند، 57 هزار نفر بوده است. باغ فتح آباد توانست ثروتی بزرگ را برای کرمان خلق کند. خانه خشتی حاج آقاعلی رفسنجان نیز باید مانند فتح آباد مقصدی مناسب برای گردشگران باشد.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied