شمانیوز
شما نیوز

روح الله زم | اولین ویدیو منتشر شده ازنوشتن اعتراف نامه + فیلم

اولین ویدیو منتشر شده از روح الله زم در حال نوشتن اعتراف نامه در ادامه مطلب مشاهده می کنید

روح الله زم | اولین ویدیو منتشر شده ازنوشتن اعتراف نامه + فیلم

 روح الله زم معروف به نیما  یکشنبه در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد به اتهاماتش رسیدگی شد روح الله زم فرزند محمدعلی زم است و روح الله زم از گردانندگان و سردبیر کانال آمد نیوز بود یکی از اتهامات روح الله زم  نشر اکاذیب است .

 

 

 

خبرداغ:

گردنبند جنجال ساز مهناز افشار در گات تلنت + عکس

 

 
ا
 
 
 
 
 

روح الله زم، مدیر کانال آمد نیوز و از مخالفان حاکمیت جمهوری اسلامی روز یکشنبه ۲۷ بهمن در دومین

 

جلسه دادگاهاش در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران، اتهام «افساد فی‌الارض » را رد کرد.

 

زم در این جلسه از دادگاه گفت که از دی ۹۶ تا اواسط سال ۹۷ کنترل آمد نیوز را در دست نداشته است و «سام محمودی سرابی آن را اداره می کرد که گرایش کمونیستی داشت.»

 

قاضی ابوالقاسم صلواتی که ریاست دادگاه را بر عهده داشت در این جلسه از دادگاه این سوال را از زم درباره وقایع و اعتراضات سال ۹۶ پرسید که : «آیا مسئولیت جان افرادی که در تظاهرات کشته شدند را می پذیرید؟» روح الله زم در پاسخ گفت که «این موضوع ارتباطی به من ندارد.»

 

روح الله زم در دومین جلسه دادگاهش با اشاره به اینکه پلیس فرانسه پس از مکالمه روحانی و ماکرون به او گفته است که در خطر «ترور» هستی، افزود: « به من گفتند که بعد از مکرون سنگین‌ترین تیم حفاظت برای تو است. درباره شرایط ایران با من مشورت می کردند در خصوص تحلیل وضعیت صحبت می کردیم .»

 

 

زم در پاسخ به سوال رئیس دادگاه از او درباره «همکاری با دولت متخاصم آمریکا» توضیح می خواست، گفت که آمریکا را دولت متخاصم نمی شناسند و تنها اسرائیل دولت متخاصم است.

 

روح الله زم همچنین اتهام توهین به مقدسات را رد کرد و گفت که توهین به مقدسات هنگامی در کانال آمد نیوز مطرح می شد که کانال در کنترل سام محمودی سرابی بوده است.

قاضی صلواتی در پایان دومین جلسه دادگاه روح الله زم به او گفت : «عناوین اتهامات ۱۷ گانه خود را به خوبی مطالعه کن و من دستور می‌دهم تا به قدر کافی با وکیلت ملاقات داشته باشی و کتاب قانون برای نوشتن دفاعیه ات به صورت مکتوب در اختیارت قرار دهند.»

 

روح‌الله زم، فرزند محمد علی زم، رئیس اسبق سازمان فرهنگی و هنری شهرداری و حوزه هنری است.

 

نام‌های پشت پرده تأسیس آمدنیوز از زبان زم/ سنگین‌ترین تیم حفاظتی بعد از رئیس جمهور فرانسه برای یک ایرانی در پاریس

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۵ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied