شمانیوز
شما نیوز

با افزایش حقوق بازنشستگان در سال جاری موافقت شد

بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هیات رئیسه کانون بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی و کانون پیشکسوتان با وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی دیدار کردند.

با افزایش حقوق بازنشستگان در سال جاری موافقت شد

در دیدار هیات رئیسه کانون بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی و کانون پیشکسوتان با وزیر تعاون ،نمایندگان بازنشستگان بر ضرورت تأمل در تصویب افزایش حقوق سال جاری در شورای عالی کار تایید کردند که مورد تایید وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی نیز قرار گرفت. بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هیات رئیسه کانون بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی و کانون پیشکسوتان با وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی دیدار کردند. در این دیدار نمایندگان بازنشستگان بر ضرورت تأمل در تصویب افزایش حقوق سال جاری در شورایعالی کار تایید کردند که مورد تایید وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی نیز قرار گرفت.

به گزارش شمانیوز به نقل از میزان : همچنین به مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ابلاغ شد تا موضوع حداکثر افزایش حقوق بازنشستگان حداقل بگیر سازمان با اعضای هیات مدیره به نوعی که در چهارچوب درآمد‌های سازمان باشد، مطرح و مورد بررسی قرار گیرد.

همچنین به پیشنهاد وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و تصویب هیات وزیران در جلسه یکشنبه یازدهم خردادماه حسین مدرسی خیابانی، سرپرست وزارت صمت بعنوان عضو صاحبنظر دولت در شورایعالی کار منصوب شد.

بنابراین، جلسه شورایعالی کار که به دلیل کناره گیری وزیر صمت به تعویق افتاده بود شنبه هفته آینده با حضور نمایندگان تشکل‌های کارفرمائی و کارگری برگزار می‌شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied