شمانیوز
شما نیوز

تسلیت بازیگران در پی درگذشت محمدعلی کشاورز + تصاویر

هنرمندان کشورمان در غم از دست دادن استاد محمد علی کشاورز به سوگ نشستند.

تسلیت بازیگران در پی درگذشت محمدعلی کشاورز + تصاویر

محمد علی کشاورز ، پیشکسوت بازیگری، به علت نارسایی کلیه، دیروز 25 خرداد 99 در سن 90 سالگی درگذشت.

او دارای نشان درجه یک فرهنگ و هنر بود. از  محمد علی کشاورز ، در کنار داوود رشیدی، عزت‌الله انتظامی، جمشید مشایخی و علی نصیریان به سبب تأثیرشان در فیلم‌های ایرانی به عنوان پنج بازیگر مرد ماندگار تاریخ تئاتر، سینما و تلویزیون ایران یاد می‌شود.

با فوت استاد  کشاورز ، هنرمندان و اصحاب رسانه در غم از دست دادن ایشان به سوگ نشستند و در گذشت پدر سالار را به خانواده ایرانی در صفحه اینستاگرام خود تسلیت گفتند. در این گزارش برخی از این دلنوشته ها و عکس های یادگاری هنرمندان را با این هنرمند می بینید.

 

محمدعلی کشاورز اسطوره بازیگری

الهام حمیدی  بازیگر سینما و تلویزیون که به تازگی در سن 43 سالگی خبر از مادر شدنش را رسانه ای کرد، از محمدعلی کشاورز به عنوان اسطوره بازیگری یاد کرد و در صفحه اینستاگرام خود نوشت: 

"استاد عزیزم، یاد و خاطره ی لحظاتی که در کنار شما گذراندم را هیچ وقت فراموش نخواهم کرد، و قطعا برای من یک اسطوره بزرگ خواهید بود.

روحت در آرامش ابدی"

 

محمد علی کشاورز الهام حمیدی

 

غمخوار روزهاى تلخمان را از دست دادیم

احترام برومند  بازیگر و همسر مرحوم  داوود رشیدی  در صفحه اینستاگرام یاد این استاد را گرامی داشت و نوشت:

"دوست عزیزمان ، یار قدیمى ، هنرمند فرهیخته ، تبلور خاطرات زیبا ، غمخوار روزهاى تلخمان را از دست دادیم . محبتهایش و دلگرمیهایش را فراموش نمیکنم . روحشان شاد است ، روانشان آرام است و یادشان ماندگار"

 

احترام برومند محمد علی کشاورز

 

شهاب حسینی: غبطه می خورم

شهاب حسینی بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر کشورمان درگذشت محمد علی کشاورز را به خانواده ایشان تسلیت گفت:

"محمد علی کشاورز  نامی است که برای کسانی که جستجو گر هنر بازیگری در اعماق معنای آن هستند، تکرار نشدنی مینماید. نقش و نگار بازی های عمیق و درخشان او بر دل ما حک شده.

از شعبان هزار دستان تا پدر سالار و حتی حضور قدرتمند و مطمئن او در برابر آنتونی کویین فقید در کاروانها و ده ها نقش آفرینی جذاب دیگر

غبطه میخورم به دوستانی که تجربه حضور در کنار محمد علی کشاورز را داشتند و افسوس عمیق برای خود که چنین شانسی در حیات حرفه ای خود نداشتم.

روحش شاد و آرام، جایگاهش رفیع، ماوایش آغوش امن الهی و یادش همواره گرامی باد.

همراه با تسلیت و آرزوی صبر و اجر اهل صبر برای خانواده گرامی ایشان. "

 

sauvage

 

 

بهنوش طباطبایی  بازیگر سینما، تلویزیون، تئاتر کشورمان با انتشار عکس تولد 90سالگی محمد علی کشاورز در صفحه اینستاگرام خود نوشت: 

"مى دونم که الان توو  آسمونها هم دارین همینطورى شیرین مى خندین "

 

محمد علی کشاورز

 

محمد علی کشاورز هزار مرد هزار جهان

پرویز پرستویی  بازیگر سرشناس کشورمان با انتشار آگهی ترحیم استاد محمد علی کشاورز با عکس و عنوان یکی از نقش های او در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"دو مرد اندک مدتی با هم بودند

آنکه جسم مادیش را کشاورز مردی با نام صغیر محمدعلی می نامیدیم که خدایش رحمت کند .

و ان دیگری مرد و آن روح سرتاپا معنوی که در ذهن هرکداممان به یادگار نامی مانده به سان شعبان استخوانی در هزاردستان ، اسدالله در پدر سالار ، خواجه قشیری در سربداران ...

پس بانگی از دور به هشدارمان برآمده که این خبر مرگ نیز همچون اعلان ترحیم بالا از گذشته های دور بر دیوارها به دروغ بوده و خواهد بود چون او همچون هزاران نامش ، در دل ما هزاران جان داشته که هرگز نخواهد مرد ، فقط نقشش با گذری ساده از نمایش این جهان به تاتری دیگر لباسی درخور شخصیت جدید به تن کرده و بس . پس ای هزار مرد هزار جهان ساخته ، به راه و نمایش هایت ادامه بده"

 

محمد علی کشاورز

 

لیلا بلوکات  بازیگر جوان کشورمان  با انتشار عکسی از خود در کنار استاد محمد علی کشاورز نوشت: "دورتون بگردم روحتون شاد،تسلیت به خانواده سینما که دوباره یکی از بزرگان رفت"

 

لیلا بلوکات محمد علی کشاورز

 

شهره سلطانی  بازیگر مطرح ایرانی از مرحوم  محمد علی کشاورز  به عنوان پدر یاد کرد و در صفحه اینستاگرام خود عکسی با او منتشر کرد و نوشت: "عزیز و مهربان بودید مثل پدر،از شما هزاران خاطره خوب ب یاد دارم"

 

شهره سلطانی محمد علی کشاورز

 

مهناز افشار  که این روزها در تولد 5 سالگی دخترش "لیانا" با نامه ای که مادر شوهر سابقش برای نوه اش نوشته بود دوباره حاشیه ساز شده است، عکسی از جوانی مرحوم محمد علی کشاورز در استوری اینستاگرام خود منتشر کرد.

 

محمد علی کشاورز مهناز افشار

 

مرجانه گلچین: خوشحالم شاگرد محمد علی کشاورز بودم

مرجانه گلچین  با انتشار عکس جوانی استاد محمدعلی کشاورز، درگذشت او را به دختر آن مرحوم تسلیت گفت:

"وای، وای، وای الان متوجه شدم خیلییییییییی متاسفم، دوستون داشتم خیلی زیاد❤ متاسفم برای خودم برای جامعه هنری، برای دوستدارانتون ،که حتم دارم خیلی زیادن، استاد هزار چهره بازیگری ، چقدر در جوار شما به من خوش میگذشت و ازتون یاد میگرفتم خوشحالم در چند کار شاگر دیتونو کردم روحتون شاد پدر سالار سینمای ایران ، تسلیت به نازنین دختر مهربانتون و جناب اقای ارمان همدم همیشگیتون"

 

محمد علی کشاورز

 

رضا کیانیان بازیگر مطرح کشورمان درگذشت استاد محمد علی کشاورز را تسلیت گفت: "  بازهم مرگ....

استاد محمد علی کشاورز به جهانی دیگر پرواز کرد. تسلیت به دنیای تئاتر. تسلیت به دنیای سینما Cinema و تسلیت به دنیای تلویزیون. و به ما......

فرزندان دنیای نمایش"

 

رضاکیانیان

 

منبع: رکنا

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۷ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    تسلیت میگم انشاالله که غم تا
    اخرتون باشه عزیزان

  • مهیاردژکام

    روحت شاد ای استاد