شمانیوز
شما نیوز

طرز تهیه ساندویچ همبرگر با پنیر و قارچ در منزل + آموزش

قراره با هم یه ساندویچ بسیار خوشمزه و لذیذ و چرب و چیلی رو امتحان کنیم و حسابی لذت ببریم. من از ان دسته افرادی ام که علاقه زیادی به غذا های فست فودی مثل ساندویچ و پیتزا دارم.

طرز تهیه ساندویچ همبرگر با پنیر و قارچ در منزل + آموزش

قراره با هم یه ساندویچ بسیار خوشمزه و لذیذ و چرب و چیلی رو امتحان کنیم و حسابی لذت ببریم. من از ان دسته افرادی ام که علاقه زیادی به غذا های فست فودی مثل ساندویچ و پیتزا دارم.

حالا هر نوع پیتزا و ساندویچی باشه... بخاطر همین الان می خوام یک نوع ساندویچ همبرگر مخصوووص بهتون یاد بدم که با نوش جان کردنش حسابی لذت ببرید و بهتون بچسبه... شما عزیزان می تونید خودتون در خونه هاتون همبرگر خانگی درست کنید اما من از نوع بازاری ان استفاده کرده ام و همین طور می تونیداز نان های مخصوص همبرگر که شکلی گرد دارند استفاده کنید که من باز هم به جای ان از نان های ساندویچی معمولی استفاده می کنم.

با توجه به تجربه من اگر بچه کوچک در منزل دارید بهتر است که از نان های گرد استفاده نکنید زیرا بچه ها نمی توانند به درستی این ساندویچ را نوش جان کنند و کلی اذیت می شوند و مخلفات داخل ساندویچ بیرون می ریزد... بیاین با هم این ساندویچو درست کنیم و ببینیم که چی پیش میاد؟

 

مرحله اول تهیه ساندویچ همبرگر با قارچ و پنیر پیتزا در منزل:

در اولین مرحله تمام وسایلی که نیاز دارید را کنار خود بگذارید تا اواسط کار چیزی و یا مرحله ای فراموشتان نشود. خیارشور ها را زیر اب بگیرید تا نمک روی ان گرفته شود. خیارشور ها را به صورت شیاری خورد کنید و اگر خیارشورتان اب داشت حتماااا اب ان را خالی کنید. اگر خیار شور شما اب داشته باشد وقتی درون ساندویچ می گذارید اب خیار شور بافت نان را خیس می کند و باعث خمیری شدن نان ساندویچی شما می شود.

 

 ساندویچ همبرگر با پنیر پیتزا و قارچ

 

مرحله دوم تهیه ساندویچ همبرگر با قارچ و پنیر پیتزا در منزل:

پیازی را پوست بگیرید و به صورت حلقه ای نازک برش بزنید. سعی کنید برای ساندویچ هایتان و یا غذا هایی که در ان از پیاز خام استفاده می شود از پیاز های سفید استفاده کنید زیرا هم اب دار تر و هم شیرین تر است و غذایتان را خوشمزه تر خواهد کرد. گوجه فرنگی ها را با اب تمیز بشویید و خشک کنید و ان ها را خلالی نازک خورد کنید. بهتر است برای ساندویچ ها گوجه فرنگی هایی را انتخاب کنید که کمی سفت باشند و نرم نباشند زیرا اب ان ها نان ساندویچ را خمیر می کند.

 

مرحله سوم تهیه ساندویچ همبرگر با قارچ و پنیر در منزل:

پنج برگ از کاهو را جدا کنید و زیر اب تمیز بشویید تا اگر شن و یا شته ای در ان هست از بین برود. کاهو ها را روی دستمالی بگذارید تا اب اضافه اش گرفتاه شود. کاهو ها را نیز خورد کنید و کنار بقیه وسایل ساندویچ قرار دهید.

درون تابه ای روغن بریزید و وقتی که داغ شد همبرگر ها را دانه دانه داخل روغن گذاشته و سرخ کنید. وقتی یک طرف ان سرخ شد همبرگر را برگردانید و ان طرفش را نیز سرخ کنید.  

 

 ساندویچ همبرگر با پنیر پیتزا و قارچ

 

مرحله چهارم تهیه ساندویچ همبرگر با پنیر پیتزا و قارچ در منزل:

نان های ساندویچی خود را به اندازه های دل خواهتان برش بزنید. با چاقویی تیز نان ها را از بغل ببرید و نان را باز کنید ولی مراقب باشید که از طرف دیگر نانتان پاره نشود. وقتی نان را باز کردید خمیر ها اضافه داخل ان را جدا کنید. یک عدد همبرگر داخل نان بگذارید و بعد هم کاهو ها را از بالا تا پایین ساندویچ بچینید. به همین ترتیب خیار شور ها و گوجه فرنگی ها را نیز داخل ساندویچ بچینید و پیاز ها را رویش بپاشید.

حالا چیپس ها را به صورت ورقه ای داخل تمام مواد بگذارید.

 

مرحله پنجم تهیه ساندویچ همبرگر با پنیر پیتزا و قارچ:

درون تابه ای کمی روغن ریخته و بگذارید داغ شود و بعد قارچ ها را به ان اضافه کنید و خوب سرخ کنید و بعد هم به ان نمک و فلفل سیاه اضافه کنید و وقتی که قارچ ها کاملا پخته شدند همه را روی هم و در وسط تابه جمع کرده و رویش پنیر پیتزا بریزید و در تابه را ببندید تا پنیر اب شود و با قارچ ها مخلوط شود.

از این سس روی مواد ساندویچ بریزید و ساندویچ را ببندید.

 ساندویچ همبرگر با پنیر پیتزا و قارچ

 
زمان آماده سازی زمان آماده سازی: 20 دقیقه

 

زمان پخت زمان پخت: 15 دقیقه

 

روش آشپزی روش آشپزی: سرخ کردن ساده

 

مهارت آشپز مهارت آشپز: حرفه ای

 

وعده غذایی وعده غذایی: شام

 

مناسب برای مناسب برای: 2 نفر
 
 

منبع : مامی فود

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied