شمانیوز
شما نیوز

ساعت و زمان پخش سریال همسران از شبکه آی فیلم

سریال تلویزیونی «همسران» یکی از دلنشین‌ترین سریال‌های دهه هفتاد محسوب می شود.

ساعت و زمان پخش سریال همسران از شبکه آی فیلم

سریال همسران یکی از ماندگارترین و جذاب ترین سریال‌هایی بود که در دهه ۷۰ بر روی آنتن شبکه دو سیما رفت. سریال همسران به کارگردانی مسعود رسام و بیژن بیرنگ ساخته شد و نخستین همکاری این دو کارگردان محسوب می شود. بعدها همکاری بیژن بیرنگ و مسعود رسام موجب ساخت سریال های موفق و پر بیننده ای شد.

 

 داستان فیلم


 سریال تلویزیونی همسران روایتگر زندگی دو زوج می باشد که در یک آپارتمان و دو واحد زندگی می کنند و با یکدیگر همسایه هستند.کمال و مهین زوج هایی هستند که سالهاست از زندگی مشترکشان می گذرد و سن بیشتری دارند.اما مریم و علی زمان زیادی از ازدواجشان نمی گذرد و جوان هستند.پس از اینکه با یکدیگر همسایه می شوند، مشخص می شود که مریم خواهر زاده کمال می باشد.البته مریم اطلاع نداشته، که کمال دایی اش است و به طور اتفاقی یکدیگر را پیدا می کنند.در هر قسمت برای این دو خانواده اتفاقات جالبی می افتد و در برخی قسمتها بازیگران دیگری نیز به سریال اضافه می شوند و …

 
حاشیه‌ها


 این سریال اولین همکاری بیژن بیرنگ و مسعود رسام در ساخت سریالهای تلوزیونی بود. آنها برای این کار یک ساختمان در سعادت آباد را کرایه کردند که پس از آن بارها در سریالهای دیگری نیز استفاده شد. در تیتراژ پایانی این سریال از عبارت «با تشکر از خانواده محترم رجبی» به چشم می خورد که تا مدتها کنجکاوی مخاطبان را جلب می کرد، این عبارت بعد ها در پایان بسیاری از سریالهای دیگر نیز ذکر شد. تا حدی که «با تشکر از خانواده محترم رجبی» به نوعی طنز در بین مردم تبدیل شد.

 

بازیگران سریال همسران:

فردوس کاویانی در نقش کمال

مهرانه مهین ترابی در نقش مهین

فرهاد جم در نقش علی

الهام پاوه نژاد در نقش مریم

جمیله شیخی

جلال مقدم

رامبد جوان

بهروز بقایی

جعفر بزرگی

کمند امیرسلیمانی

شهلا ریاحی

علی بیرنگ

بیژن بنفشه خواه

نعمت الله گرجی

پرستو گلستانی

حمیده خیرآبادی

مهتاج نجومی

هما خاکپاش

و …

لازم به ذکر است، سریال «همسران» از روز یکشنبه ساعت ۱۸:۰۰ از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود و بازپخش آن نیز رأس ساعت‌های ۰۲:۰۰ و ۱۰:۰۰ روز بعد خواهد بود.

 

منبع : آی فیلم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied