شمانیوز
شما نیوز

بیوگرافی سمیرا حسینی +تصاویر

امروز و در این بخش نگاهی داریم به بیوگرافی سمیرا حسینی، بازیگر فعال و جوانی که به کار کارگردانی و فیلمانه نویسی نیز مشغول می باشد.

بیوگرافی سمیرا حسینی +تصاویر
 

امروز و در این بخش نگاهی داریم به بیوگرافی سمیرا حسینی، بازیگر فعال و جوانی که به کار کارگردانی و فیلمانه نویسی نیز مشغول می باشد. سمیرا حسینی متولد آبان ماه سال 1363 در تهران می باشد. سمیرا فارغ‌التحصیل رشتهٔ تئاتر _ گرایش ادبیات نمایشی از دانشگاه هنر و معماری است. سمیرا حسینی تئاتر را از نوجوانی و دبیرستان شروع کرد. او در حال حاضر علاوه بر بازیگری، در کارگردانی و فیلمنامه نویسی مشغول است.

بیوگرافی جدید سمیرا حسینی و ازدواجهایش + فول آلبوم تصاویر

وی در دوران مدرسه همیشه جزو گروه تئاتر بود و در مراسم مختلف مثل دهه فجر در مدرسه به همراه همکلاسی هایش نمایش های مختلفی را اجرا میکرد.

اما در دوران دانشگاه به صورت حرفه ای تئاتر را دنبال کرد و در سال 1384 برای اولین در یک سریال تلویزونی به نام “در قصه‌ها زندگی می‌کنند” بازی کرد و سپس در یک مجموعه دیگر به نام “زیر یک سقف” دومین تجربه بازیگری خود را کسب کرد.

او با سریال “صاحب‌دلان” توانست به شهرت زیادی برسد این سریال توسط آقای محمدحسین لطیفی ساخته و در رمضان سال 1385 از شبکه دوم سیما پخش شد.

خانواده سمیرا حسینی

او در یک خانواده پرجمعیت به دنیا آمده و دارای یک خواهر و دو برادر است.
خانواده سمیرا حسینی به فعالیت او در تئاتر موافق نبوده و او را سرزنش میکردند ولی وقتی دیدند که این خانم بازیگر چقد به تئاتر و هنر علاقمند است به او کمک کردند تا زمینه پیشرفتش هموار شود

سمیرا حسینی در تولد خواهرش / عکس

تصاویری از او و یک اقا در فضای مجازی منتشر شده که خبر از متاهل بودن این بازیگر جوان را میدهد ولی به صورت رسمی خبر معتبری درباره ازدواج او منتشر نشده است و نمیتوان بر اساس این تصاویر گفت که او متاهل است یا خیر.

 هم اکنون نیز خبری مبنی بر ازدواج ایشان منتشر نشده است عزیزانی که اطلاعات بیشتری دارند می توانند علاقه اول من بازیگری است ولی دستی به قلم هم دارم .وقتی که در دبیرستان بودم تئاتر کار می‌ کردم تا زمانی که در دانشگاه رشته تئاتر قبول شدم، و از سال دوم تحصیلم به صورت حرفه‌ ای وارد بازیگری شدم دوست داشتم از همان اول بر اساس توانایی‌ هایم کار کنم،

البته گرایش تحصیلی من در دانشگاه ادبیات نمایشی بود، از همان موقع بود که دست به نوشتن داشتم و چند فیلم نامه نیز نوشته ام از جمله فیلم آوای گمشده در سال 88 به کارگردانی آقای ابراهیمی فر می باشد.

 

عکس آتلیه ای سمیرا حسینی با حجاب نصفه و نیمه! + عکس | | حیاط خلوت

همان زمان فیلمنامه‌ای در ژانر دفاع مقدس نوشته بودم که وقتی فیلمنامه را در همان دفتری که کار صاحبدلان تولید می‌شد خدمت آقای جودی بردم، از فیلمنامه خوششان آمد و بعد از تصویب طرح در سیما فیلم سعید ابراهیمی‌فر کارگردانی آن را به عهده گرفت.

دفاع مقدس را دوست داشتم مخصوصا آن موقع‌ها که بچه‌ بودیم زمانی بود که خیلی فیلم‌ها در این ژانر پخش می‌شد و من از آن موقع دوست داشتم در این زمینه فعالیتی داشته باشم.

تا به امروز خوشبختانه حتی اگر نقش اصلی کار نبوده‌‌ام ولی نقش اصلی دختر را برعهده داشتم و نقشم همیشه در کار موثر بوده. نقش منفعل را دوست ندارم. معتقدم حتی یک نقش کوتاه هم باید در روند داستان اثر گذاری داشته باشد.

عکس های جدید سمیرا حسینی بهمن ماه 93 samira hosseini instagram

مافیای سینما

متاسفانه درهای سینمای ما کاملا بسته است، برای ورود واقعا احتیاج به یک ساپورت مالی یا انسانی داری، ورود بسیار سخت استاز طرفی جنبه‌ های منفی در خصوص وجود مافیا سختی کار را بیشتر می‌ کند

وی فقط یک کار سینمایی بنام گیس بریده در سال 85 را دارد

فیلم شناسی سمیرا حسینی

سریال

زیر پوست (۱۳۹۶)
چند کوچه پایین‌تر
آسمان همیشه ابری نیست
صاحبدلان
ما چند نفر
به نام قسم
بازنده
خط ساغر
یاقوت سرخ
پس از سالها
لیست انتظار
نقظه آخر
آوای گمشده
کلانتر ۳
یخ در بهشت
شاید برای شما هم اتفاق بیفتد

منبع:نمناک 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied