شمانیوز
شما نیوز

ساعت و زمان پخش سریال مرضیه با بازی زنده یاد ماه چهره خلیلی

این سریال از شبکه دوم سیما از اول شهریور هر شب ساعت 21:30 پخش خواهد شد.

ساعت و زمان پخش سریال مرضیه با بازی زنده یاد ماه چهره خلیلی

سریال مرضیه به کارگردانی فلورا سام است که با حضور چهره هایی سرشناس به زودی مهمان خانه های مخاطبان در شبکه دو میشود . سریال مرضیه از شبکه دوم سیما از اول شهریور هر شب ساعت 21:30 پخش خواهد شد، سریال مرضیه ملودارمی خانوادگی است و  محور داستانی آن پیرامون مساله مهم انتخاب است. در خلاصه داستان این سریال آمده: «مرضیه در تعارض کار و مذهب مجبور به انتخاب می‌شود و انتخاب این مسیر اتفاقات جدیدی را برایش رقم می‌زند و داریوش ارجمند، گوهر خیراندیش، ماه چهره خلیلی، مجید مظفری، پژمان بازغی، امیرحسین صدیق، علی اوجی، حسن زارعی، شیوا خسرومهر، نیلوفر شهیدی و ... بازیگرانی هستند که در این مجموعه 15 قسمتی به ایفای نقش می‌پردازند، بخشی از عوامل سریال مرضیه عبارتند از: مدیر تصویر برداری: ابوالفضل نباتی، مدیر صدابرداری: امیر پرتوزاده، طراح صحنه و لباس: فرامرز بادرامپور، طراح گریم: حسین بنایی یکتا، تدوین: روزبه کلباسی، آهنگساز: امید کرامتی .

 

بیوگرافی پژمان بازغی

پژمان بازغی متولد 19 مرداد 1353 در تهران ، بازیگر است .

دانشجوی انصرافی مهندسی معدن و فارغ التحصیل رشته مهندسی صنایع امیر کبیر است ، در یک خانواده 5 نفری بدنیا آمد، اصالتاً لاهیجانی می باشد پدرش ارتشی نیروی دریایی بود .

 

بیوگرافی گوهر خیراندیش

گوهر خیراندیش متولد 1 شهریور 1333 در شیراز ، بازیگر و گوینده است .

فارغ التحصیل لیسانس بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنری های زیبا است ، در رادیو چندین برنامه حضور داشته و تجربه تدریس در ورک شاپ های معروف خارج از ایران را نیز دارد .

 

بیوگرافی داریوش ارجمند

داریوش ارجمند متولد 5 مرداد 1323 در تهران ، بازیگر است .

فارغ التحصیل لیسانس رشته تاریخ و جامعه شناسی از دانشگاه فردوس مشهد و فوق لیسانس تئاتر و سینما از دانشگاه سوربن فرانسه می باشد .

داریوش ارجمند یکی از شاگردان دکتر علی شریعتی است .

 

بیوگرافی شیوا خسرومهر

شیوا خسرو مهر متولد 24 آبان 1350 در سبزوار ، بازیگر است .

فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشکده هنرهای زیبا است ، پدرش نیز از فارغ التحصیلات هنرهای زیبا رشته بازیگری و کارگردان تئاتر بود و یک دختر دارد .

 

بیوگرافی مجید مظفری

مجید مظفری متولد 22 بهمن 1329 در تهران ، بازیگر است .

تحصیلات اش در حوزه هنری یک دوره 5 ماهه بازیگری در دانشگاه ون سن پاریس می باشد ، تنها یک دختر بنام نیکی دارد او نیز بازیگر است .

قبل از بازیگری نیز کارمند شرکت مرسدس بنز بود .

 

بیوگرافی ماه چهره خلیلی

ماه چهره خلیلی متولد 25 دی 1355 در تهران ، بازیگر است .

فارغ التحصیل رشته معماری در مقطع فوق لیسانس از دانشگاه آکسفورد انگلستان می باشد او همچنین نوه ی مرحوم پروین سلیمانی از بازیگران قبل از انقلاب است .

 

بیوگرافی آتیلا پسیانی

آتیلا پسیانی متولد فروردین 1336 در تهران ، بازیگر است .

فارغ التحصیل لیسانس کارگردانی و بازیگری تئاتر از دانشگاه تهران در سال 1361 است ، وی فرزند مرحوم جمیله شیخی زنجانی از بازیگران زن قبل از انقلاب است .

 

بیوگرافی نیلوفر شهیدی

نیلوفر شهیدی متولد 1360 در تهران ، بازیگر است .

فارغ التحصیل کارشناسی ارشد در رشته مهندسی کامپیوتر می باشد ، پدرش اسنفدیار شهیدی از مدیران قدیمی فیلم برداری سینما و تلویزیون است .

 

بیوگرافی حسن زارعی

حسن زارعی متولد دهه 30 در تهران ، بازیگر است .

فارغ التحصیل بازیگری از دانشگاه تهران است علاوه بر بازیگری در مشاغل مختلفی از تولید ، فیلم برداری و خدمات ظهور در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است .

 

بیوگرافی امیر حسین صدیق

امیر حسین صدیق متولد 8 آبان 1351 در تهران ، بازیگر است .

فارغ التحصیل دبپلم از مدرسه فیلم و هنر صدا و سیما می باشد ، فعالیت هنری اش را با تئاتر شروع کرد و در نقش پدر خانومی در زی زی گولو به شهرت رسید .

 

بیوگرافی علی اوجی

علی اوجی متولد 17 اسفند 1362 در تهران ، بازیگر است

فارغ التحصیل رشته کارگردانی سینما می باشد ، از کارگردانی فیلم کوتاه شروع کرد ، سپس مدیر برنامه و تهیه کننده موسیقی شد حالا کمدین و مجری هم می باشد .

 

اسامی کامل بازیگران سریال مرضیه

داریوش ارجمند ، گوهر خیراندیش ، ماه چهره خلیلی ، مجید مظفری ، پژمان بازغی ، امیر حسین صدیق ، علی اوجی ، حسن زارعی ، شیوا خسرومهر ، نیلوفر شهیدی و … در این سریال بازی می کنند .

 

عوامل دیگر سریال مرضیه

● مدیر تصویربرداری : ابوالفضل نباتی

● مدیر صدابرداری : امیر پرتوزاده

● طراح صحنه و لباس : فرامرز بادرامپور

● طراح گریم : حسین بنایی یکتا

● تدوین : روزبه کلباسی

● آهنگساز : امید کرامتی

 

منبع:ایلنا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied