شمانیوز
شما نیوز

ساعت و زمان پخش سریال تنهایی لیلا از شبکه تماشا

دوستان در این بخش، برای دوستداران سریال های تلویزیونی زمان و ساعت پخش تکرار سریال تنهایی لیلا را قرار داده ایم که از شبکه تماشا بازپخش می شود.

ساعت و زمان پخش سریال تنهایی لیلا از شبکه تماشا

دوستان در این بخش، برای دوستداران سریال های تلویزیونی زمان و ساعت پخش تکرار سریال تنهایی لیلا را قرار داده ایم که از شبکه تماشا بازپخش می شود. با ما همراه باشید، سریال تنهایی لیلا که به کارگردانی محمدحسین لطیفی در سال 94 ساخته است از روز چهارشنبه 29 مرداد به روی آنتن شبکه تماشا می رود، سریال تنهایی لیلا یک ملودرام مذهبی اجتماعی است و در خلاصه داستان آن آمده: محمد پس از زلزله‌ای که در آن همه خانواد‌ه‌اش را از دست داده، متولی امامزاده‌ای شده است. عشق یک دختر او را در شرایط ویژه‌ای قرار می‌دهد به شکلی که ایمان او در محک امتحان قرار می‌گیرد.

مینا ساداتی، بهروز شعیبی، اکبر زنجان پور، حسن پورشیرازی، آفرین عبیسی، نسرین مقانلو ،برزو ارجمند، سام قریبیان، اندیشه فولادوند، سعید داخ، بهادر زمانی و علی صالحی از جمله بازیگران سریال هستند، سریال تنهایی لیلا هر شب ساعت 21 از شبکه تماشا پخش و در ساعات 3 بامداد، 9 صبح و 15:00 روز بعد تکرار آن به نمایش گذاشته می شود.

 

منبع : پیک نت

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied