شمانیوز
شما نیوز

ساعت و زمان پخش سریال اکسیر از شبکه شما

شبکه شما برای ماه محرم سریال اکسیر را تدارک دیده است که در ادامه قصد داریم به زمان و ساعت پخش تکرار آن بپردازیم. در آستانه پخش این سریال، تیزر آن نیز منتشر شده است.

ساعت و زمان پخش سریال اکسیر از شبکه شما

شبکه شما برای ماه محرم سریال اکسیر را تدارک دیده است که در ادامه قصد داریم به زمان و ساعت پخش تکرار آن بپردازیم. در آستانه پخش این سریال، تیزر آن نیز منتشر شده است، سریال اکسیر با نام قبلی «دلواپسی» به کارگردانی عبدالرضا صادقی جهانی از جمعه (31 ام شهریور) به روی آنتن شبکه شما میرود، در خلاصه داستان سریال اکسیر آمده است: برای اکبر بسیار سنگین است که خانواده فرهمند مراسم عقد دخترش را به هم می زنند چون نگار بخاطر تصادف پایش می لنگد. اکبر از صنعتگران مس زنجان به خاطر اوضاع وخیم بازار با پیشنهاد دوست دوران دبیرستانش جمشید وارد بحث واردات می شود که سر از قاچاق مس در می آورد در این فرآیند اکبر در فضاهائی حضور می یابد که ناخواسته وارد داستان اعتیاد می گردد. در این میان پارسا هم دانشگاهی نگار شیفته نجابت و نبوغ او می شود این دو از دانشجویان دانشگاه علوم پایه که از معتبرترین دانشگاههای جهانی است هستند. اما مادر پارسا به دنبال آن است که شهرزاد دختر دائی وی را به عقد پسرش در آورد و پارسا نمی داند این مسئله را چگونه با مادرش در میان بگذارد …

مجید مشیری، امیرحسین صدیق، رامین راستاد، خشایار راد، مرتضی کاظمی، امیرحسین زند، شراره درشتی، فرج اله گل سفیدی، محمد فیلی، مهری آل آقا، حشمت آرمیده، نازنین رحیمی، ساناز سماواتی، سیروس اسنقی، زهره حمیدی، مهدی فقیه، اکبر اوصانلو و ثریا قاسمی بازیگران این سریال هستند، سریال اکسیر هر شب ساعت 19 از شبکه شما پخش و در ساعات 02:00 و 16:05 روز بعد تکرار آن به نمایش گذاشته می شود.

منبع : پیک نت

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied