شمانیوز
شما نیوز

اکسیر جوانی موهایمان در چه خوراکی هایی نهفته است؟

اگر می خواهید روشی موثر برای تقویت مو و رفع مشکلات رشد موهای خود بهره ببرید، باید نکاتی را رعایت کنید تا باعث تقویت موهای شما شود.

اکسیر جوانی موهایمان در چه خوراکی هایی نهفته است؟

اگر می خواهید روشی موثر برای تقویت مو و رفع مشکلات رشد موهای خود بهره ببرید، باید نکاتی را رعایت کنید تا باعث تقویت مو های شما شود. با ما همراه باشید تا با چند روش خانگی برای تقویت مو آشنا شوید،‌ هر فردی آرزو دارد که موهایی ضخیم، بلند و پرپشت داشته باشد. موهای زیبا و پرپشت نقش مهمی در زیبایی چهره هر فردی دارد. برای داشتن موهای سالم و زیبا می توانیم با مصرف مواد مغذی، به رشد و تقویت مو کمک کنیم، متاسفانه خشکی مو، ریزش مو و اختلال در رشد مو از جمله مشکلات رایجی است که بسیاری از افراد با آن مواجه اند. سبک نادرست زندگی و رژیم غذایی نامناسب، آلودگی و محصولات بی کیفیت مراقبت از مو همگی بر این مشکلات دامن می زنند.

عوامل موثر بر رشد مو چیست؟

مشکلات مربوط به مو مانند ریزش مو و دیگر مشکلات مشابه، به عوامل زیادی بستگی دارند که برخی از این عوامل عبارتند از: بالا رفتن سن و پیری، رژیم ناسالم که منجر به کمبود ویتامین، مواد معدنی و پروتئین می شود، سیستم ایمنی ضعیف، عدم تعادل هورمونی، استرس روحی و استفاده بیش از حد از رنگ مو، عوامل محیطی مانند تغییرات فصلی، آلودگی های جوی و نور خورشید،‌ مسائل روانشناختی مانند استرس، تروما و اضطراب،‌ مصرف داروهای ضد افسردگی و رقیق کننده های خون، کاهش وزن ناگهانی، تقویت مو با روغن زیتون یکی از روغن های طبیعی است که تاثیر زیادی بر تقویت مو سر دارد. روغن زیتون، باعث جلوگیری از ریزش مو شده و با تحریک فولیکول های مو، باعث رشد مجدد موها می شود. استفاده منظم از روغن زیتون از ایجاد هورمون DTH جلوگیری کرده و رشد مو را تسهیل می کند.

 

منبع : ایران ناز

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied