شمانیوز
شما نیوز

جشن تولد شیک و لاکچری خواهر شاهرخ استخری غوغا به پا کرد + عکس

سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری با انتشار تصویری از جشن تولد خواهر شوهرش نیلوفر استخری تولد او را به نوعی تبریک گفت...

جشن تولد شیک و لاکچری خواهر شاهرخ استخری غوغا به پا کرد + عکس

سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری با انتشار تصویری از جشن تولد خواهر شوهرش نیلوفر استخری تولد او را به نوعی تبریک گفت.  شاهرخ استخری برای این بازیگر حاشیه ساز شده است. عکس لو رفته از جشن تولد خواهر شاهرخ استخری را در این مطلب می بینید.  شاهرخ استخری متولد ۱۴ مهر ۱۳۵۹ در تهران است. او فارغ التحصیل مهندسی صنایع می باشد. شاهرخ استخری فرزند اول خانواده است و ۲ خواهر کوچک تر از خودش دارد. خواهرش که یکسال از او کوچک تر است فوق‌لیسانس تغذیه دارد و برای ادامه تحصیل به خارج از کشور رفته است و خواهر کوچک ترش هم به هنر علاقه دارد. شاهرخ استخری تا سوم دبستان، ساکن بلوار کشاورز بوده است و از آن به بعد در شهرک غرب زندگی می کند. سوم دبستان را در مدرسه ۱۵ خرداد و دوره راهنمایی‌اش را در مدرسه آزادی و دوران دبیرستان اش را در فجر دانش تحصیل کرده است.

عکس لو رفته از جشن تولد خواهر شاهرخ استخری+ عکس

 


شغل خاص و میلیاردی همسر نیوشا ضیغمی لو رفت +عکس


 

بیوگرافی مختصری از نیلوفر استخری خواهر شاهرخ استخری

نیلوفر استخری متولد 16 شهریور 1366 در تهران نقاش ایرانی است. نیلوفر استخری خواهر کوچک شاهرخ استخری بازیگر سینما و تلویزیون است و نام پدرش علی استخری است. نیلوفر استخری می گوید : اون زمان ها که ما میرفتیم دبیرستان اگر یه تار ابرو و سیبیل کم میشد گیر میدادن یعنی جوری که انگار تعدادش دستشون بود. هر روز هم میومدن سر کلاس و دونه دونه چک میکردن ، یکبار اومدن سر کلاسمون و بعد از اینکه همه رو دیدن ، ناظممون با اشاره به من گفت از این خانوم یاد بگیرید با اینکه ایرانی نیست ولی دست نزده! او می گوید :  من بچه که بودم یه مقدار شبیه ژاپنی ها بودم ، در این حد که بهم میگفتن اوشین. یکی از همسایه هامون هم بهم میگفت خانوم ژاپنی!

 

856

ملاک ازدواج شاهرخ استخری

آقای استخری بازیگر یکی از مهمترین ملاک هایش برای انتخاب سپیده این بود که این دختر یکی از با نجابت ترین دختران ایرانی است و از وقتی شانزده ساله بوده کار کرده است و همیشه گفته از انتخاب همسرش راضی بوده است و خانم بزمی پور هم از روحیات سازگارش با شاهرخ سخن گفته است و می گوید او بهترین تکیه گاه برای من بوده و هست و بابای خیلی مهربان و خوش اخلاق برای دختران مان پناه و نبات است.

 

فرزندان

پناه استخری اولین فرزند سپیده و شاهرخ در مرداد سال 1392 یعنی دو سال بعد از ازدواج شان به دنیا آمد و همچنین به تازگی دختر دوم سپیده و شاهرخ نبات استخری به دنیا آمده است و او در آبان ماه سال 1397 به دنیا آمده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    تولدت مبارک صد ساله شی