شمانیوز
شما نیوز

افشاگری مهناز افشار در مورد رابطه کیمیا علیزاده و شوهرش +عکس لورفته

بعد از انتشار اخباری مبنی بر پشیمانی کیمیا علیزاده دختر قهرمان تکواندو از مهاجرت و ازدواجش، مهناز افشار در پیامی توئیتری دست به افشاگری زد.

افشاگری مهناز افشار در مورد رابطه کیمیا علیزاده و شوهرش +عکس لورفته

مهناز افشار در توئیتی یه شایعات درباره زندگی شخصی کیمیا علیزاده، تکواندوکار کشورمان که مهاجرت کرده است واکنش نشان داد..مهناز افشار بازیگری را در کلاس‌های حمید سمندریان تعلیم و با گمشده وارد دنیای بازیگری شد.مهناز افشار با ازدواج با یاسین رامین،  فرزند محمدعلی رامین معاون وزیر دولت احمدی‌نژاد صاحب دختری به نام لیانا شد.مهناز افشار با بازی در فیلم آتش بس در کنار محمدرضا گلزار به شهرت زیادی رسید.شایعات جدیدی درمورد ازدواج مجدد مهناز افشار  در فضای مجازی شکل گرفته که انتشار این عکس بر شایعات افزوده است. اما او می گوید که با این فرد یک پروزه کاری را شروع کرده است.

 

توئیت مهناز افشار

مهناز افشار

 

افشار در این رابطه نوشت:

‌من و کیمیا علیزاده گپ میزدیم بهش گفتم مصاحبه جدیدت رو خوندی که گفتی چنین و فلان؟

جفتمون خنده تلخی به حال آدم‌های بیکار و بی عاری کردیم که جز ساختن قصه دروغ و اتهام زدن هیچ لیاقت دیگه‌ای در زندگیشون نداشته و ندارند.

و در نهایت به قول همسر عزیزش، بهترین جواب به یاوه‌گویان سکوت است

وی همچنین ادامه داد:

‌زمان و وقتی که برای تخریب و‌ پرونده سازی برای انسان‌های بیگناه میگذارید رو اگر یک درصدش رو برای زندگی خودتون و عزیزانتون در مسیر خوب استفاده کنید، مطمئن باشید اینقدر حس خوشبختی میکنید که بدبختی و بدبخت کردن دیگران دیگه خوشحالتون نکنه!

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied