شمانیوز
شما نیوز

زورگیران به عنف در "صدرا" زمین‌گیر شدند

فرمانده انتظامی "شیراز" از دستگیری اعضای باند 3 نفره زورگیران به عنف و کشف 30 فقره سرقت درون خودرو در شهر "صدرا" خبر داد.

زورگیران به عنف در "صدرا" زمین‌گیر شدند

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، سرهنگ "فرج شجاعی" در گفت‌وگو با پایگاه خبری پلیس، گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر درگیری و قدرت نمایی با سلاح سرد به قصد سرقت به عنف از یک مغازه در شهر "صدرا"، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: سارقان که با مشاهده پلیس در سرقت خود ناکام شده بودند بدون توجه به هشدارهای ماموران انتظامی با یک سواری تیبا از محل متواری شدند.

او تصریح کرد: ماموران انتظامی کلانتری "28 صدرا" پس از طی مسافتی تعقیب و گریز موفق شدند سواری تیبا را توقیف و هر 3 سرنشین خودرو که یکی از آنان خانمی جوان بود دستگیر کنند.

سرهنگ "شجاعی" خاطر نشان کرد: در بازرسی از خودرو متهمان اموال مسروقه شامل 12 دستگاه ضبط خودرو، باطری، فن، آینه بغل و قفل پدال، یک دستگاه مبدل برق، 11 عدد کیف دستی و زنانه، 10 عدد عینک آفتابی، 2 دستگاه DVR و DVD ،9 دستگاه اسپیکر و باند کامپیوتر و 2 قبضه سلاح سرد کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان تا کنون به 27 فقره سرقت درون خودرو و 3 فقره زورگیری به عنف از شهروندان اقرار کردند، گفت: این سارقان حرفه‌ای برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شده‌اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی