شمانیوز
شما نیوز

معاون دانشگاه علوم پزشکی شیراز ;

خدمات پرستاری بیمار را از مراکز مجاز بگیرید

خدمات پرستاری بیمار را از مراکز مجاز بگیرید

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، گفت:۳۲ مرکز مجاز مشاوره و ارائه مراقبت‌های پرستاری در منزل در زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز دارای مجوز هستند و به بیماران خدمات مختلف پرستاری را ارائه می‌دهند.

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، مهرداد شریفی اظهار داشت: مجوز تاسیس این مراکز بر اساس قوانین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از سوی اداراه صدور پروانه‌های معاونت درمان صادر می‌شود تا بر اساس شرح وظایف و تعرفه ابلاغی کار مراقبت از بیماران را در منزل انجام دهند.

وی درباره نحوه شناسایی مراکز مجاز ارائه این خدمات افزود: برخی افراد غیرحرفه‌ای در مراکز غیرمجاز اقدام به ارائه مشاوره و ارائه مراقبت‌های پرستاری در منزل می‌کنند که این امر موجب کاهش کیفیت خدمات و اعتماد مردم می‌شود.

او اضافه کرد: بر اساس آخرین اطلاعات سامانه صدور پروانه‌های معاونت درمان در حال حاضر ۳۲ مرکز در زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز دارای پروانه فعالیت هستند.

وی گفت: علاقه‌مندان به دریافت این خدمات می‌توانند با مراجعه به وب سایت معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از فهرست مراکز مجاز اطلاع پیدا کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی