شمانیوز
شما نیوز

وقوع قتل در بلوار چمران شیراز

وقوع قتل در بلوار چمران شیراز

فرمانده انتظامی شیراز گفت: فردی قاتل که به همراه همدستش بامداد هشتم خرداد یک نفر را در شیراز به قتل رسانده بودند در کمتر از ۲ ساعت شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، سرهنگ اسماعیل زراعتیان بیان کرد: ساعت ۳ و ۴۰ دقیقه بامداد هشتم خردادماه از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ یک فقره درگیری منجر به قتل در بلوار شهید چمران شیراز اعلام شد و بلافاصله مأموران انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه و تحقیق از شاهدان مشخص شد که سرنشینان سواری پژو ۴۰۵ با راکب و ترک‌نشین یک دستگاه موتورسیکلت بحث و مشاجره و سپس درگیر می‌شوند.

وی اظهار داشت: در این درگیری هر ۲ سرنشین خودرو با سلاح سرد راکب و ترک‌نشین موتور را به شدت مجروح می‌کنند که منجر به قتل یکی از آنان و مجروحیت دیگری می‌شود و ضاربین سریعاً از محل متواری می‌شوند.

سرهنگ زراعتیان خاطر نشان کرد: سریعاً طرح مهار اجرا شد و مأموران انتظامی موفق شدند در کمتر از ۲ ساعت با اقدامات فنی و تخصصی مخفیگاه قاتل و همدستش را شناسایی کنند.

او گفت: مأموران پلیس پس از هماهنگی قضائی به مخفیگاه متهمین اعزام و موفق شدند قاتل و همدستش (۲۵ و ۳۶ ساله) را دستگیر و به مقر انتظامی دلالت دهند.

وی با اشاره به اینکه فرد مجروح به بیمارستان اعزام و متهمین علت و انگیزه قتل را بحث و مشاجره لفظی اعلام کردند، گفت: قاتل و همدستش برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

وی به شهروندان توصیه کرد تا در اختلافات فی مابین به مراجع قانونی مراجعه و با سعه صدر و گذشت در حق یکدیگر از بروز اینگونه حوادث ناگوار که مضرات جبران ناپذیر برای خانواده‌ها به دنبال دارد جلوگیری کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی