شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

انواع دستگاه تصفیه آب خانگی و نحوه تصفیه آب و تفاوت آنها

قبل ازهر توضیحی راجع به انواع دستگاه تصفیه آب لازم است راجع به عملکرد دستگاه تصفیه آب توضیح بدهیم.آب شهری دارای آلاینده هایی است که وجود این آلاینده ها علاوه بر تاثیری که بر بو و مزه آب دارند میتوانند در دراز مدت سلامتی انسان را به خطر بیندازند. دستگاه تصفیه آب با حذف آلاینده های موجود در آب , کیفیت آب را افزایش میدهد و آبی سالم در اختیار ما قرار میدهد.

انواع دستگاه تصفیه آب خانگی و نحوه تصفیه آب و تفاوت آنها

انواع دستگاه های تصفیه آب به 3 گروه اصلی تقسیم میشوند:

• دستگاه تصفیه آب خانگی

• دستگاه پیش تصفیه خانگی

• دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی

1

تصفیه آب خانگی

تصفیه اب خانگی به منظور اطمینان از کیفیت میکروبی و شیمیایی همراه با ذخیره سازی آب سالم انجام می شود و با در اختیار قرار دادن آبی سالم  باعث کاهش بیماری های ناشی از آلودگی آب میشود.

شرکت آکوا , شرکت سافت واتر و شرکت سی سی کا از بهترین شرکت های تولید کننده تصفیه آب خانگی مجهز به سیستم اسمز معکوس هستند.آبگونه ارائه دهنده تمامی محصولات این شرکت ها در ایران است.

دستگاه تصفیه آب خانگی شرکت آکورا

شرکت آکورا یکی از بزرگترین و معتبر ترین تولید کنندگان دستگاه های تصفیه اب در دنیا است. برندی آمریکایی _ کانادایی می باشد و محصولات خود را در کشور تایوان تولید میکند.تمامی محصولات این شرکت مجهز به سیستم اسمز معکوس RO است .آبگونه به نمایندگی از آکورا در ایران تمامی محصولات این شرکت را ارائه میدهد.

2

1.دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا پرو 

دستگاه تصفیه اب خانگی آکوا پرو در 4 مدل (آکوا پرو 6 فیلتر-آکوا پرو 7 فیلتر-آکوا پرو 8 فیلتر-آکوا پرو 8 فیلتر 10 مرحله ای) تولید میشود.تمامی  مدل های این دستگاه با قابلیت اتصال به ساید بای ساید ، قابلیت اتصال به شیر آب دو منظوره روی سینک جهت امتناع از سوراخکاری مجدد سینک ظرفشوئی و با اشغال فضائی بسیار کم ( قابل نصب در فضای داخل کابینت زیر سینک ظرفشویی ) قادر به تامین آب شرب مصرفی خانواده با کیفیت بسیار بالا و بصورت دائمی می باشد .آبگونه نمایندگی آکواپرو در ایران هر 4 مدل این محصول را توزیع میکند.

• آکوا پرو 6 فیلتر

• آکوا پرو 7 فیلتر

• آکوا پرو 8 فیلتر

• آکوا پرو 8 فیلتر 10 مرحله

2.دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا لایف

دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا لایف در2 مدل (آکوا لایف 6 فیلتر-آکوا لایف 7 فیلتر)تولید میشود.تمامی  مدل های این دستگاه با قابلیت اتصال به ساید بای ساید ، قابلیت اتصال به شیر آب دو منظوره روی سینک جهت امتناع از سوراخکاری مجدد سینک ظرفشوئی و با اشغال فضائی بسیار کم ( قابل نصب در فضای داخل کابینت زیر سینک ظرفشویی ) قادر به تامین آب شرب مصرفی خانواده با کیفیت بسیار بالا و بصورت دائمی می باشد .آبگونه نمایندگی آکوا لایف در ایران هر 2 مدل این محصول را توزیع میکند.

• دستگاه آکوا لایف 6 فیلتر

• دستگاه آکوا لایف 7 فیلتر

3.دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا لاین

• دستگاه آکوا لاین 6 فیلتر

4.دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا پیور

• دستگاه آکوا پیور 6 فیلتر

• دستگاه آکوا پیور 7 فیلتر

5.دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا کلیر

• دستگاه آکوا کلیر 6 فیلتر

 6.دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا اسپرینگ

• دستگاه آکوا اسپرینگ 6 فیلتر

• دستگاه تصفیه آب خانگی شرکت سافت واتر

3

آبگونه به نمایندگی از سافت واتر در ایران انواع دستگاه تصفیه آب سافت واتر را ارائه میدهد.دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا پرو در 3 مدل (سافت واتر 6 فیلتر-سافت واتر 7 فیلتر-سافت واتر 8 فیلتر) تولید میشود.تمامی  مدل های این دستگاه با قابلیت اتصال به ساید بای ساید ، قابلیت اتصال به شیر آب دو منظوره روی سینک جهت امتناع از سوراخکاری مجدد سینک ظرفشوئی و با اشغال فضائی بسیار کم ( قابل نصب در فضای داخل کابینت زیر سینک ظرفشویی ) قادر به تامین آب شرب مصرفی خانواده با کیفیت بسیار بالا و بصورت دائمی می باشد .آبگونه نمایندگی سافت واتر در ایران هر 3 مدل این محصول را توزیع میکند.

7. دستگاه تصفیه آب سافت واتر

• دستگاه سافت واتر 6 فیلتر

• دستگاه سافت واتر 7 فیلتر

• دستگاه سافت واتر 8 فیلتر

8. دستگاه تصفیه اب خانگی سی سی کا

این شرکت یکی از معتبر ترین تولید کنندگان دستگاه های تصفیه آب در دنیا است که رقیبی جدی برای شرکت های آکورا و سافت واتر محسوب میشود برندی آمریکایی می باشد. و محصولات خود را در کشور تایوان تولید میکند.تمامی محصولات این شرکت مجهز به سیستم اسمز معکوس RO است .

• دستگاه سی سی کا 6 فیلتر

• دستگاه سی سی کا 7 فیلتر

• دستگاه سی سی کا 8 فیلتر

4

دستگاه پیش تصفیه آب خانگی

زمانی که آب تصفیه نشده وارد خانه شما می شوند با ورود به لوله ها و شیر آلات و تمامی لوازمی که نیاز به آب دارند باعث ایجاد رسوب و آهک میشوند دستگاه پیش تصفیه آب خانگی قبل از ورود آب به ساختمان کل آب را تصفیه میکند در اینصورت آبی سالم و به دور از آلاینده در اختیارتان قرار میدهد و از ایجاد رسوب و آهک در شیر آلات و لوازمی که با آب کار میکند جلوگیری میکند.

دستگاه پیش تصفیه آب سه مرحله ای جامبو

این دستگاه پیش تصفیه آب خانگی از محصولات شرکت سی سی کا است که به دلیل 3 مرحله ای بودن یا همان 3 فیلتر بودن نام تجاری جامبو را به خود اختصاص داده اند.این محصول با دارا داشتن فیلترهای 20 اینچ نیمه صنعتی و پورتهای ورودی و خروجی 1 اینج (لوله سایز 3) یکی از بهترین نمونه های تولید شده در سالهای اخیر است.فیلتر 1 با الیافی از پروپیلن آلاینده های فیزیکی موجود در آب تا قطر 5 میکرون حذف میکند.فیلتر 2 باعث حذف گاز کلر و لجن آب بوی بد آب و طعم بد آب را حذف میکند و فیلتر 3 باعث حذف چربی و مواد شیمیایی و سموم کشاورزی و آلایندگی ها از آب میشود.

دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی مشابه با دستگاه های تصفیه اب خانگی عمل میکنند و دارای مراحلی هستند که در هر مرحله از فیلتر معینی استفاده میشود.از فرایند اسمز معکوس در این دستگاه ها استفاده شده است.

1.دستگاه تصفیه اب نیمه صنعتی سافت واتر

سافت واتر یکی از شرکت های معتبر در زمینه تولید انواع دستگاه های تصفیه آب نیمه صنعتی سافت واتر با 8 فیلتر و 400گالن است. فیلتر 1 این دستگاه تولید شده توسط الیافی نیمه صنعتی پلی پروپیلن 20 اینچ اسلیم است و آلاینده های فیزیکی آب را تا قطر 5 میکرون حذف میکند.فیلتر2 این دستگاه با استفاده از کربن پودری نیمه صنعتی 20 اینچ اسلیم رنگ و بو و طعم بد آب را حذف میکند.فیلتر 3 این دستگاه کربن جامد نیمه صنعتی با حذف مواد آلی مضر و فلزات سنگین و آلایندگی آب را به فیلتر 4و5و6و7 میفرستد وآلاینده های شیمیایی آب را تا قطر 0.0001 میکرون حذف میکند.فیلتر 8 هم با حذف بو و مزه ناشی از ماندن آب در مخزن را حذف کرده و آبی سالم در اختیار ما قرار میدهد.

2.دستگاه تصفیه اب نیمه صنعتی سی سی کا

سی سی کا یکی از شرکت های معتبر در زمینه تولید انواع دستگاه های تصفیه آب نیمه صنعتی سی سی کا با 8 فیلتر و 400گالن است. فیلتر 1 این دستگاه تولید شده توسط الیافی نیمه صنعتی پلی پروپیلن 20 اینچ اسلیم است و آلاینده های فیزیکی آب را تا قطر 5 میکرون حذف میکند.فیلتر2 این دستگاه با استفاده از کربن پودری نیمه صنعتی 20 اینچ اسلیم رنگ و بو و طعم بد آب را حذف میکند.فیلتر 3 این دستگاه کربن جامد نیمه صنعتی با حذف مواد آلی مضر و فلزات سنگین و آلایندگی آب را به فیلتر 4و5و6و7 میفرستد وآلاینده های شیمیایی آب را تا قطر 0.0001 میکرون حذف میکند.فیلتر 8 هم با حذف بو و مزه ناشی از ماندن آب در مخزن را حذف کرده و آبی سالم در اختیار ما قرار میدهد.

3.دستگاه تصفیه اب نیمه صنعتی آرتک

آرتک Artech یکی از شرکت های معتبر در زمینه تولید انواع دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی آرتک است .با 8 فیلتر و اندازه مخزن 400گالن طراحی و تولید شده است. فیلتر 1 این دستگاه تولید شده توسط الیافی نیمه صنعتی از پلی پروپیلن 20 اینچ اسلیم است و آلاینده های فیزیکی آب را تا قطر 5 میکرون حذف میکند.فیلتر2 این دستگاه با استفاده از کربن پودری نیمه صنعتی 20 اینچ اسلیم رنگ و بو و طعم بد آب را حذف میکند.فیلتر 3 این دستگاه کربن جامد نیمه صنعتی با حذف مواد آلی مضر و فلزات سنگین و آلایندگی آب را به فیلتر 4و5و6و7 میفرستد وآلاینده های شیمیایی آب را تا قطر 0.0001 میکرون حذف میکند.فیلتر 8 هم با حذف بو و مزه ناشی از ماندن آب در مخزن را حذف کرده و آبی سالم در اختیار ما قرار میدهد.

4.دستگاه تصفیه اب نیمه صنعتی زینود

زینود Xinode یکی از شرکت های معتبر در زمینه تولید انواع دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی زینود با 8 فیلتر و 400گالن است. فیلتر 1  آلاینده های فیزیکی آب را تا قطر 5 میکرون حذف میکند.فیلتر2 این دستگاه رنگ و بو و طعم بد آب را حذف میکند.فیلتر 3 این دستگاه با حذف مواد آلی مضر و فلزات سنگین و آلایندگی آب را به فیلتر 4و5و6و7 میفرستد وآلاینده های شیمیایی آب را تا قطر 0.0001 میکرون حذف میکند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied