شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ اگهی

مرکز ساندویچ پانل ایران | مرکز پانل

ساندویچ پانل یکی از مصالح ساختمانی مدرن است که در بازار ایران مورد استفاده قرار می‌گیرد پانل انواع مختلف دارد شرکت مرکز پانل یکی از بزرگ ترین مراکز فروش پانل دیواری و پانل سقفی و انواع اتاق های ایزوله در بازار ایران است.

مرکز ساندویچ پانل ایران | مرکز پانل

انواع ساندویچ پانل

ساندویچ پانل انواع مختلفی دارد که کیفیت ساخت ساندویچ پانل بستگی به نوع فوم به کار رفته در داخل آن دارد.  پنل ها از دو لایه یا یک لایه ورق تشکیل شده اند جنس ورق ساندویچ پانل گالوانیزه ، آلوزینک و آلومینیوم می‌تواند باشید.

بستگی به نوع مصرف و سفارش مشتری ساندویچ پنل با ورق های مختلف قابل خرید است. اما انواع ساندویچ  پانل فقط به نوع ورق محدود نمی‌شود. فوم پانل دلیل اصلی شکل گیری انواع پنل در بازار ایران است.

مرکز پانل

انواع فوم ساندویچ پانل 

فوم ساندویچ پانل ها دارای انواع مختلفی است ، از پر مصرف ترین فوم عایق پانل ها میتوانیم به ساندویچ پانل پلی یورتان یعنی با فوم عایق پلی یورتان ساخته شده است اشاره کرد.

لبته ساندویچ پانل  که از فوم عایق ساندویچ پانل اکس پی اس در این نوع پنل ها استفاده شده است مشتری زیادی در بازار داخلی ایران دارد وسازه های بسیار با استفاده از این پانل ساندویچی امروزه ساخته می‌شوند.

کیفیت ساخت و همچنین کیفیت متریال ساندویچ پنل بسیار مهم است و شرکت سازنده آن باید یک شرکت معتبر در بازار باشد تا بتوانید یک محصول خوب و با کیفیت را تا سالیان سال استفاده کنید و با خیال راحت در صورت نیاز سازه خود را جا به جا کنید.

ساندویچ پانل سقفی و ساندویچ پانل دیواری

نصب مرکز پانل

از ساندویچ پنل سقفی وپانل دیواری در ساخت انواع سوله و ساختمان های پیش ساخته استفاده می‌شود امروزه سوله های بزرگ به وسیله پانل ساندویچ خیلی سریع تر و به صرفه تر ساخته می‌شوند.

ساندویچ پنل در واقع نوعی شتاب دهند به کار و بیزینس شما است که می‌توانید در سریع ترین زمان ممکن سوله و سازه خود را ایجاد کنید همچنین هزینه ساخت سوله با ساندویچ پنل بسیار پایین تر از ساخت سوله به روش های سنتی است چرا که در روش های سنتی خطرات بسیاری وجود دارد.

اما در ساخت سوله با ساندویچ پانل خطرات زیادی کارفرما و مجری را تهدید نمی‌کند و همچنینی سازه شما در سریع ترین زمان ممکن خود ساخته و به بهره برداری می‌رسد.

ساندویچ پانل به دلیل سرعت ساخت بالایی که دارد می‌تواند در سوله های بزرگ بسیار به صرفه باشد به دلیل این که زمان تکمیل سوله با سرعت بیشتری انجام می‌شود به رشد شرکت کارخانه و تولیدی کمک خواهد کرد و سریع تر به سود و نتیجه خواهد رسید چرا که دیگر زمان صرف ساخت سوله به روشی سنتی نمی‌شود.

مشاوره و استعلام قیمت ساندویچ پانل به صورت رایگان 

۰۲۱-۲۶۴۲۱۷۷۶ | ۰۲۱-۲۶۴۲۳۸۷۴ | ۰۹۱۲۹۴۱۲۳۴۴

کاربرد ساندویچ پانل دیواری

پانل دیواری کاربرد های بسیاری دارد دراتاق های خاص و ویلا ها از آن استفاده می‌شود ، ساخت اتاق تمیز یا کلین روم به وسیله پانل دیواری و عایق پلی استایرن به شما کمک می‌کند تا دمای محیط را به صورت یکسان نگه دارید و کمک شایانی به شما می‌کند.

استفاده از ساندویچ پانل دیواری برای عایق کردن دیوار اتاق های کنفرانس و اتاق های ضبط و رکورد موزیک استفاده می‌شود.همچنین از این نوع پنل ها برای ساخت آزمایشگاه های حساس اتمی نیز استفاده می‌شود.

کاربرد ساندویچ پانل سقفی

پنل سقفی بر خلاف دیواری کاربرد کم تری دارد اما بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد ، از پانل سقفی برای عایق کردن سقف خانه های مدرن برج ها و سازه های بسیار بزرگ یا حتی عایق کردن سقف خانه های ویلایی در شمال کشور استفاده می‌شود.

پانل سقفی سبب شده است تا استفاده از ایزوگام و روش های طولانی قدیمی کنار گذاشته شود و سازندگان برای به صرفه تر کردن سازه خود از پانل سقفی استفاده کنند هم در وقت و هم در هزینه بسیار صرفه جویی می‌شود.

ساندویچ پانل اتاق حمل بار

از عمده کاربرد های پانل ها می‌‎توانیم به اتاق های حمل بار اشاره کرد ، اتاق حمل بار به دلیل جابه‌جایی روزانه انواع بار میتواند یکی از اصلی ترین مواردی باشد که از پانل ساندویچ در ان استفاده می‌شود. اتاق های باری یخچالی ساندویچ پانل باید ایزوله باشد تا کم ترین انرژی مصرف شود و دمای محیط خنک شود.

انواع فوم ساندویچ پنل

فوم ها اصلی ترین موارد و هسته پانل است که شما می‌توانید با توجه به نیاز خود فوم مورد نظر خود را سفارش دهید ساندویچ پنل های شرکتی معمولا از فوم پلی یورتان ؛ پلی استایرن،XPS و یونولیت ساخته می‌شوند.

هر کدام از فوم های ساندویچ پانل سبب می‌شود تا خواص آن تغییر کند برای مثال یک نوع فوم سبب می‌شود صدای محیط به بیرون نرود ، یک نوع ساندویچ پنل کند سوز است که دلیل این موضوع فوم به کار رفته در هسته آن است، یک ساندویچ پنل دمای محیط را حفظ میکند و دمای محیط را به بیرون خارج نمیکند و محیط ایزوله ای را به ما میدهد که سبب می‌‎شود از انرژی در فصول گرم و سرد کم تر استفاده شود.

قیمت ساندویچ پانل

مرکز پانل

قیمت ساندویچ پانل به دلیل فوم و عایق های به کار رفته در داخل آن متفاوت است و روزانه درحال تغییر است همچنین متراژ زمین و سازه شما درقیمت پانل مهم است که روش خاصی برای محاسبه آن وجود دارد که توسط تیم <a مرکز پانل برای شما این کار انجام می‌شود.

ساندویچ پنل های امروز از کیفیت های مختلفی برخوردار هستند که هر شرکت بستگی به نوع کیفیت پانل تولید شده خود قیمت متفاوتی را دارد به همین دلیل است که امکان درج قیمت وجود ندارد و شما نمی‌توانید به صورت آنلاین قیمت انواع پانل را مشاهده کنید.

مشاوره رایگان خرید و استعلام قیمت انواع پانل ساندویچی

۰۲۱-۲۶۴۲۱۷۷۶ | ۰۲۱-۲۶۴۲۳۸۷۴ | ۰۹۱۲۹۴۱۲۳۴۴

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied