شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

طراحی سایت ارزان و حرفه ای

طراحی سایت ارزان قیمت، گزینه ای است که اکثر کسب و کارهای کوچک به سراغ آن میروند. زیرا بسیاری از کسب و کارهای نوپا دارای بودجه محدودی هستند که نمیتوانند در ابتدای راه هزینه زیادی را بابت طراحی سایت بپردازند.

طراحی سایت ارزان و حرفه ای

طراحی سایت ارزان قیمت، گزینه ای است که اکثر کسب و کارهای کوچک به سراغ آن میروند. زیرا بسیاری از کسب و کارهای نوپا دارای بودجه محدودی هستند که نمیتوانند در ابتدای راه هزینه زیادی را بابت طراحی سایت بپردازند. به همین دلیل به دنبال طراحی سایت های با تعرفه پایین میروند. اینکه یک کسب و کار یکس ایت ارزان قیمت را پیاد هسازی میکند مشکلی نخواهد داشت. اما باید سعی کند که سایت خود را روز به روز بهینه سازی نماید تا بتواند قابلیت های بهتر و بیشتری به سایت خود اضافه کند.

 

یکی از کلید واژه هایی که این روزها صاحبان کسب و کار زیاد در گوگل جستجو میکنند در مورد طراحی سایت ارزان و حرفه ای  است. بسیاری از کاربران در تلاش هستند تا بتوانند با صرف هزینه کم یک سایت حرفه ای را داشته باشند. اما باید بررسی کنیم که سایت ارزان و حرفه ای امکان پذیر است و اینکه نیازهای ما را برطرف میسازد یا خیر.

امروزه یکی از ضرورت های کسب و کارها این است که یک سایت خوب داشته باشند. تا بتوانند از این ویترین کسب و کار خود را به صورت آنلاین مقابل دید هزاران نفر از کاربران اینترنت قرار دهند. اگر سایت شما به صورت اصولی طراحی شده باشد و اینکه قوانین سئو سایت در آن رعایت شده باشد باعث میشود که به جای هزاران، میلیون ها نفر از خدمات شما به صورت آنلاین استفاده نمیاند.

 

سفارش طراحی سایت ارزان و سریع

 

بسیاری از افرادی که درخواست طراحی سایت ارزان قیمت را دارند به این دلیل است که میخواهند در مدت کوتاهی یک وب سایت را اندازی کنند تا بتوانند کار خود را آغاز نمایند. اما بدانید که این کار برابر است با آغاز یک دردسر برای کسب و کارهای نوپا یا غیر نوپا که می بینید.

بسیای از صاحبان کسب و کارهای اینترنتی با استفاده از این شعارهای سایت ارزان و حرفه ای به دام افتاده اند. زیرا این تفکر را داشتند که با پایین آوردن بودجه لازم برای طراحی سایت میتوانند برای بقیه قسمت ها مانند بازاریابی هزینه ای را صرف کنند. اما امان از اینکه این تفکر کاملا غلط است و کیفیت کسب و کار شما را تا میزان زیادی کاهش خواهد داد.

 

انتخاب شرکت مناسب برای سفارش طراحی سایت ارزان و حرفه ای

 

2

لازم به ذکر است که برای اینکه طراحی سایت ارزان اما حرفه ای انجام دهید باید به سراغ سایت هایی که کیفیت کار  خوب و قیمت مقرون به صرفه ای دارند بروید. این سایت ها در عین حفظ کردن کیفیت سایت ، با کاهش هزینه های جانبی، قیمت طراحی سایت را کاهش میدهند. برای مثال در شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد سعی شده است که در پلن سایت ارزان قیمت، امکانات غیر ضروری حذف شود تا بتوانید یک سایت ارزان اما استانداردی را داشته باشید. برای انتخاب شرکت طراحی سایت به نکات زیر حتما توجه داشته باشید :

 

دقت به وب سایت شرکتی

 

کسانی که در حوزه طراحی سایت و بهینه سازی سایت ادعا دارند باید وب سایت مناسبی نیز داشته باشند. بنابراین به شما پیشنهاد میدهیم که به وب سایت  شرکت مورد نظر توجه کرده و آن را آنالیز کنید. به شما توصیه میکنیم که از ابزار GTMETRIX استفاده کرده تا متوجه شوید که سرعت لود سایت چقدرب هینه و بالا است. بنباراین وب سایت یک شرکت گویای کیفت کار آن ها خواهند بود.

 

سابقه شرکت

 

 بسیاری از شرکت ها تازه تاسیس هستند اما از این میان شرکت هایی هستند که تجربه چند ساله ای را در زمینه طراحی سایت دارند. برای موفقیت بهتر است که به سراغ شرکت هایی بروید که در زمینه طراحی سایت و سئو با تجربه باشند.

 

درخواست نمونه کار از شرکت

 

یکی از مواردی که میتوانید تشخیص دهید که شرکت مورد نظر چقدر حرفه ای هست میتوانید نمونه کارهای آن را بررسی نمایید. زیرا با نگاهی به نمونه کارهای یک شرکت که رزومه آن است میتوانید تشخیص دید که آیا شرکت مناسبی برای شما است یا خیر.

 

عقد قرارداد معتبر

 

یکی دیگر از مواردی که باید به آن توجه داشته باشید نحوه قرارداد می باشد . چرا که با وارد شدن سایت های وردپرسی و قالب های آماده دیگ نیاز چندان به برنامه نویسی نیست و افراد سودجو از این فرصت استفاده کرده و مشکلاتی را برای شرکت های طراحی سایت ایجاد کرده اند . برای مثال هنگام سفارش طراحی سایت کد ثبت شرکتی را در قرارداد باید مشاهده نمایید و یا هزینه طراحی سایت را باید به حساب شرکت واریز نمایید نه فرد .

 

آیا طراحی سایت ارزان برای هر سایتی ممکن است ؟

 

به تناسب اینکه شما صاحب یک کسب و کار شرکت یا سازمانی هستید میتوانید یک نوع طراحی سایت را برای خود انتخاب نمایید. در ادامه به چند نوع طراحی سایت اشاره میکنیم

 

طراحی سایت فروشگاهی

 

بسیاری از سایت های فروشگاهی هستند که با هزینه بسیار کم راه اندازی میشوند. برای ساخت سایت فروشگاهی ارزان از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده میشود. سیستم وردپرس رایگان بوده و یکی از بهترین و اصلی ترین گزینه ها برای ساخت سایت ارزان قیمت است. زیرا بسیاری از موارد در این سیستم به صورت آماده و رایگان در اختیار کاربران قرار میگیرد.

در پلن طراحی سایت فروشگاهی ارزان قیمت میتوانید از قالب آماده استفاده کنید. این امر باعث میشود که هزینه طراحی سایت وردپرسی نز بسیار کمتر شود. اما باید توجه کرد که استفاده از قالب های آماده را ما به هیچ وجه توصیه نمیکنیم زیرا قالب های آماده دارای مشکلات فراوانی هستند که بعد از راه اندازی سایت با آن ها مواجه خواهید شد. حملات سایبری، عدم انعطاف پذیری سایت، سرعت پایین و غیره از معایب قالب های آماده است.  در واقع طبق ضرب المثل که "هیچ ارزانی بی حکمت نیست" سایت های فروشگاهی ارزان قیمت نیز مشکلات عدیده ای دارند که بهتر است از آن ها آگاه باشید.

 

طراحی سایت املاک

 

بسیاری از بنگاه های املاک هستند که انتظار دارند میتوانند با یک هزینه ناچیز یک طراحی سایت املاک داشته باشند. در واقع این نوع سایت ها دارای امکانات مختص به خود هستند. و بهتر است که اگر با وردپرس نیز پیاد هسازی میکنید قالب آن به صورت اختصاصی باشد. زیرا اگر قالب اختصاصی باشد هرچه را که میخواهید میتوانید در سایت خود مدیریت نمایید.

 

طراحی سایت شرکتی

 

یکی از انواع مدل هایی که این روزها بسیار درخواست میشود طراحی سایت شرکتی ارزان قیمت است. بسیاری از شرکت ها برای اینکه بتوانند خود را بهتر معرفی نمایند تصمیم میگیرند که یک سایت شرکتی داشته باشند. اگر سایت شما به صورت ارزان قیمت پیاده سازی شود برای شما مشکلی به وجود نخواهد آورد اما اگر در سطح بین المللی کار میکنید که مشتریان  همکاران شما به وب سایت اهمیت میدهند بهتر است که از پلن طراحی سایت ارزان استفاده نکنید.

امیدواریم با ارائه این مقاله توانسته باشیم هر چقدر که شده ولو به مقدار بسیار کم شما را با طراحی سایت ارزان که امروزه بسیاری از افراد سودجو از این فرصت استفاده میکنند ، آگاه کرده باشیم . شما عزیزان برای مشاوره بهتر می توانید با شرکت وب سازان مرصاد به نشانی https://www.dewoweb.com  و یا با شماره تلفن های 28423077 و یا 71057477 تماس حاصل نمایید .


این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری شمانیوز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با شمانیوز ندارد.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • رستگارپور

    سلام مطلب بسیار مفیدی بود. ممنون