شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ اگهی

صرافی برای خرید و فروش ارزهای متاورسی

در دنیای ارزهای دیجیتال به‌تازگی با مفهوم جدیدی به نام متاورس آشنا شده‌ایم. دنیای مجازی و دیجیتالی که نیامده نظر همه جهان را به خود جلب کرده است.

صرافی برای خرید و فروش ارزهای متاورسی

تصور کنید در دنیایی مجازی با دوستان خود دورهمی گرفته‌اید و از معاشرت با هم لذت می‌برید. هیجان‌انگیز نیست! شما باید از این دنیا اطلاعات خوبی کسب کنید زیرا در آینده نه‌چندان دور متاورس همه دنیا را می‌گیرد و ما همه با هم به‌صورت مجازی زندگی می‌کنیم. اما چگونه ممکن است؟ چگونه می‌توانیم در این دنیا سرمایه‌گذاری کنیم؟ راه‌های کسب درآمد از متاورس چیست؟

به‌طورکلی دو روش وجود دارد که شما می‌توانید در دنیای متاورس سرمایه‌گذاری کنید. در متاورس امکان خریدوفروش زمین و املاک وجود دارد. درست مانند دنیای واقعی می‌توانید زمین‌های خریداری شده خود را اجاره دهید و یا بفروشید. خریدوفروش ارزهای متاورسی یکی از امن‌ترین راه‌های سرمایه‌گذاری در دنیای متاورس است. شما می‌توانید از یک پلتفرم خرید ارز دیجیتال، معاملات ارزهای متاورس را انجام دهید. همان‌طور که می‌دانید در صرافی‌ها معمولاً همه ارزهای موجود در بازار لیست نمی‌شوند و شما باتوجه‌به ارزی که قصد خرید آن را دارید باید صرافی را انتخاب کنید که خدمات خوبی به شما ارائه می‌دهد و ارز موردنظر شما در آن صرافی لیست شده باشد. در این مطلب ما صرافی را به شما معرفی می‌کنیم که اولین صرافی معتبر در ایران است که ارزهای متاورس را لیست کرده است.

متاورس چیست؟

نیل استفنسون نویسنده داستان‌های عملی تخیلی، در سال ۱۹۹۲ برای اولین‌بار از واژه متاورس و آواتار در کتاب خود نام ‌برده است. در کتاب حادثه برفی روایت شده است که انسان‌ها زندگی دشوار و مصیبت‌باری دارند و راهی را پیدا کرده‌اند تا در دنیایی مجازی زندگی بدون دغدغه داشته باشند. بسیاری از مفاهیمی که در دنیای متاورس استفاده می‌شوند از این داستان گرفته شده‌اند. متاورس به معنی فراجهان است و از ترکیب دو واژه Meta و Universe تشکیل شده است.

ارز

متاورس یک‌دنیای مجازی است که شما می‌توانید همین زندگی که الان دارید را در آنجا هم داشته باشید. فرض کنید به‌جای تماشا کردن یک فیلم تخیلی در یوتیوب، خودتان در فیلم باشید. چه حس فوق‌العاده‌ای را می‌توانید احساس کنید. متاورس برای تحقق پیداکردن این دنیا از تکنولوژی‌های واقعیت مجازی (VR)، واقعیت افزوده (AR)، بلاک‌چین و دائوها (DAOs) استفاده خواهد کرد. حضور داشتن در این دنیا از آن چیزی که در دنیای واقعی و یا بازی‌ها تجربه کرده‌اید خیلی متفاوت است. بودن در متاورس شکل حقیقی و قابل‌لمسی دارد و دنیایی است که بر پایه فناوری‌های مدرن توسط انسان خلق شده است.

ارز دیجیتال در متاورس

ما شکل‌های متفاوتی از فناوری توزیع‌شده و همتا به همتا را داشته‌ایم. اما یک مشکلی که وجود داشت که چگونه به کاربران پاداش بدهیم تا در خدمات عمومی مشارکت کنند؟ با ارزهای دیجیتال می‌توانیم به تقویت یک متاورس کمک کنیم. با خرید ارز دیجیتال متاورس، هزینه خدماتی را که برای پشتیبانی نیاز است، می‌پردازید. بدون اینکه نگران باشید یک شرکتی بیاید و مالکیت تمام منابع را در اختیار بگیرد. ارزهای دیجیتال متاورس تعداد کمی دارند زیرا این دنیا هنوز نوپا است و اکثر پروژه‌ها در حال تکمیل شدن و توسعه هستند. شما با سرمایه‌گذاری در پروژه‌های موفق متاورس می‌توانید سود خوبی را کسب کنید اما در ابتدا باید این پروژه‌ها را پیدا کنید.

 

ابرجهان، با ارزهای دیجیتال

ارز

بهترین رمزارزهای حوزه متاورس پس از اینکه فیس‌بوک نام خود را به متا تغییر داد، رشد چند درصدی را داشتند. اما این تغییرات و سود دهی‌ها تازه ابتدای راه است. در ادامه بازی‌ها و ارزهای دیجیتالی را به شما معرفی می‌کنیم که فاندامنتال قوی و خوبی دارند به همین دلیل محبوبیت و سرمایه در گردش زیادی دارند.

دیسنترالند (ارز دیجیتال مانا MANA)

دیسنترالند یک پروژه قوی و قدرتمند است و باتوجه‌به پتانسیلی که دارد ما انتظار رشد خیلی خوبی را از آن داریم. تحلیلگران این حوزه بر این عقیده هستند این تازه شروع روند صعودی این رمزارز است و بهترین فرصت برای خرید مانا است. از نظر مارکت کپ ارز مانا جزو بهترین‌ها است. در دنیای دیسنترالند شما قادر به ساختن، تولید و خرید زمین و یا اشیا دیگر هستید. این سرمایه‌گذاری‌ها در قالب NFT هستند و پس از ساختن خانه و یا یک کاراکتر جالب، آن را به‌صورت یک توکن غیر مثلثی می‌توانید به فروش برسانید.

اکسی اینفینیتی (ارز دیجیتال اکسی AXS)

اکسی اینفینیتی در مقایسه با سایر ارزهای دیجیتال متاورسی محبوبیت زیادی دارد. اکسی یک بازی مبتنی بر شبکه بلاک‌چین و مبارزه‌ای است. شرکت‌کنندگان در بازی یک اکسی را انتخاب می‌کنند و آن را پرورش می‌دهند. این موجود در جنگ با سایر بازیکن‌ها باید پیروز شود تا شما امتیاز بگیرید. البته ممکن است شما حوصله پرورش دادن یک اکسی را نداشته باشید و ترجیح دهید یک اکسی خوب و قوی را از فروشگاه توکن‌های غیر مثلثی مخصوص اکسی اینفینیتی بخرید. این متاورس دارای ارزهای دیجیتالی خود یعنی ارز اس‌ال‌پی و اکسی است.

سندباکس (ارز دیجیتال سند SAND)

این پروژه نسبت به دو ارز قبلی قدیمی‌تر است. سندباکس اولین‌بار در سال ۲۰۱۱ به‌عنوان یک بازی موبایلی ساده عرضه شده است. پس از چند سال با رویکردی متفاوت به استفاده از بلاک‌چین روی آورده است. در سندباکس بازیکنان می‌توانند زمین‌های دیجیتالی با نام SAND را خریداری کرده و در آن فعالیت داشته باشند. علاوه بر توکن غیر مثلثی SAND، متاورس سندباکس ارزهای مخصوص و بومی دیگری دارد. با خرید سندباکس و توکن LAND و استیک کردن آن می‌توانید از این پروژه حمایت کنید.

از کجا می‌توان ارزهای متاورسی را خرید؟

دنیای متاورس تازه ابتدای راه است و تا کنون ارزهای معتبر زیادی در این زمینه معرفی شده‌اند. اهدافی که این پروژه در سر دارد موجب شده است تا نظر سرمایه‌گذاران بزرگ به این سمت جلب شده است. ارزهای متاورسی روبه‌رشد هستند و هر چه جلوتر می‌رویم ارزهای را می‌بینیم که پروژه‌های که معرفی می‌شوند یکی از دیگری قوی‌تر و هیجان‌انگیزتر هستند.

شما در هرجایی از این کره خاکی هستید می‌توانید با دسترسی به اینترنت و ثبت‌نام در یک صرافی، در این دنیا سرمایه‌گذاری کنید. ارزهای دیجیتال متاورس در برخی از صرافی‌های ایرانی هم لیست شده‌اند و شما با خیال آسوده‌تری می‌توانید در این ارزها سرمایه‌گذاری کنید. البته انتخاب یک صراف معتبر برای سرمایه‌گذاری بسیار حائز اهمیت است. صرافی تبدیل اولین پلتفرم در ایران است که بازار معاملاتی ارزهای متاورسی را در ایران ارائه کرده است. معتبرترین و محبوب‌ترین ارزها مانند مانا، اکسی، سند باکس و انجین کوین برای اولین‌بار در این صرافی لیست شده است. شما با ثبت‌نام در یک صرافی معتبر ارز دیجیتال می‌توانید آینده سرمایه‌گذاری خوبی را داشته باشید.

سخن آخر

متاورس یک‌دنیای مجازی است که شما می‌توانید شخصیت موردعلاقه خود را در آن بسازید و زندگی کنید. آینده این دنیا بسیار درخشان و روشن است و به‌زودی کل جهان را درگیر می‌کند. سرمایه‌گذاری در متاورس بسیار ساده است. شما می‌توانید بازی کنید و پول در بیاورید. درصورتی‌که حوصله و یا زمانی برای بازی ندارید با سرمایه‌گذاری در ارزهای متاورسی به سوددهی برسید. با پیشرفتی که این جهان دارد کارهای روزمره ما مثل کارکردن، شرکت در کلاس‌ها و یا مهمانی‌ها دگرگون می‌شود و ما با جنبه جدیدی از زندگی روبه‌رو می‌شویم. متاورس هنوز نوپا است و ما منتظر پیشرفت‌های آن هستیم.

اگر قصد خرید و هولد ارزهای حوزه متاورس را دارید در یک صرافی معتبر احراز وارد شوید. صرافی که انتخاب می‌کنید باید استانداردهای لازم و تمامی معیارهای موردنیاز شما را داشته باشد.

 

*مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری شمانیوز مسئولیتی بابت صحت و سقم آن ندارد . .....

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied