شمانیوز
شما نیوز

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد؛

برگزاری جشنواره تابستانی قشم از 18 الی 31 تیرماه 1401

برگزاری جشنواره تابستانی قشم از 18 الی 31 تیرماه 1401

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: گفت: جشنواره تابستانی قشم از تاریخ 18 تیرماه آغاز می شود و تا پایان تیرماه سال جاری ادامه پیدا می کند.

افشار فتح الهی با بیان این مطلب، اظهار کرد: معرفی ظرفیت های گردشگری جزیره، کاهش هزینه سفر و اقامت در قشم در فصل تابستان و معرفی قشم به عنوان منطقه ای با شرایط خرید مناسب و با تخفیف ویژه از اهداف جشنواره تابستان 1401 قشم است.

وی ادامه داد: همچنین با برگزاری جشنواره تابستانی پس از چند سال وقفه به دنبال زمینه سازی برای افزایش ورود گردشگران، رونق فعالیت بازارها، مجتمع های تجاری و فعالان اقتصادی و اماکن اقامتی و همچنین ارائه خدمات به علاقه مندان حوزه گردشگری است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تبلیغات مناسب جهت معرفی جشنواره تابستانی قشم و تشکیل باشگاه مشتریان و گردشگران قشم را برای حضور گردشگران بسیار مهم دانست و افزود: برگزاری هرچه بهتر جشنواره تابستانی با استفاده از توان و ظرفیت های بخش اقتصادی، به معرفی بهتر برند قشم کمک می کند.

فتح الهی با تاکید بر ایجاد زیرساخت ها برای برگزاری این برنامه، تصریح کرد: برنامه ریزی برای اجرای جشنواره تابستانی از 18 تا 31 تیرماه 1401 باید به نحوی انجام شود که علاوه بر تابستان، در ماه های آینده و ایام برگزاری جام جهانی 2022 قطر و همچنین سال های آینده نیز با استقبال گردشگران همراه باشد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین همزمان با اعیاد مبارک قربان و غدیر، ویژه برنامه های شاد و مفرح با حضور هنرمندان رشته های مختلف بومی و محلی در جشنواره تابستانه قشم برگزار خواهد شد.

به گفته مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم؛ نحوه برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری در ایام جشنواره تابستانی باید به نحوی باشد که در تمام جزیره قابل مشاهده باشد.

فتح الهی در پایان خاطرنشان کرد: بهسازی برخی زیرساخت ها و همچنین انجام اقداماتی جهت زیباسازی فضای شهری و روستاهای جزیره نیز باید با سرعت و دقت انجام شود.

براساس این گزارش، جلسه برنامه ریزی جهت برگزاری جشنواره تابستانی قشم 1401 با حضور افشار فتح الهی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و جمعی از معاونان و مدیران این سازمان برگزار شد.

 

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی