شمانیوز
شما نیوز

دکتر میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی :

تکریم همکاران بازنشسته موجب تعلق‌خاطر بیشتر کارکنان به سازمان می‌شود

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: باید اقتضائات خاص و نیازهای ویژه دوره بازنشستگی همکاران را مورد توجه قرار دهیم و باید خدمات به نحوی توسعه یابد که بازنشستگان نسبت به سازمان تعلق‌خاطر داشته باشند و مودت و دوستی در بین جامعه شریف بازنشستگان افزایش یابد.

تکریم همکاران بازنشسته موجب تعلق‌خاطر بیشتر کارکنان به سازمان می‌شود

دکتر میرهاشم موسوی در مراسم تقدیر از جمعی از همکاران بازنشسته ستاد مرکزی سازمان تامین‌اجتماعی اظهار داشت: خدماتی که سازمان تأمین‌اجتماعی امروز به جامعه ارائه می‌دهد مرهون تلاش و ایثار همکاران شاغل و بازنشسته سازمان است. بازنشستگی مرحله جدیدی در زندگی است و ورود به این دوره را به تمامی بازنشستگان عزیز تبریک عرض می‌کنم.

دکتر موسوی افزود: باید شرایطی فراهم شود که بتوانیم از تجارب و دانش عزیزان بازنشسته برای توسعه خدمات سازمان متناسب با تحولات جامعه استفاده کنیم. تامین‌اجتماعی باید در قبال بازنشستگان رویکرد جدیدی داشته باشد. ما وظایف سنگینی بر عهده داریم و باید اقتضائات دوره بازنشستگی همکاران را مورد توجه قرار دهیم. خدمات سازمان تأمین‌اجتماعی محدود به پرداخت حقوق نیست و باید خدمات به نحوی توسعه یابد که بازنشستگان سازمان نسبت به این سازمان تعلق خاطر داشته باشند و مودت و دوستی در بین جامعه شریف بازنشستگان افزایش یابد.

دکتر ابوالفضل عفت‌نژاد، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تأمین‌اجتماعی نیز در این نشست صمیمی که با حضور اعضای خانواده همکاران بازنشسته برگزار شد، گفت: در قبال همکاران بازنشسته وظایف زیادی داریم و تکریم این عزیزان، تکریم شاغلان و زمینه‌ساز افزایش انگیزه کارکنان است.

دکتر عفت نژاد افزود: از تجربیات همکاران بازنشسته برای انتقال تجربیات و آموزش کارکنان جدید می‌توانیم استفاده کنیم تا تجارب ارزشمند کارکنان بازنشسته به همکاران جدیدی که جذب سازمان می‌شوند، منتقل شود. همچنین با استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات موجود تلاش می‌کنیم که دوران بازنشستگی همکاران دورانی توام با شادابی و سرزندگی باشد.

در پایان این مراسم از 75 همکار بازنشسته سازمان تأمین‌اجتماعی تقدیر به عمل آمد.

 

روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied