شمانیوز
شما نیوز

با شرایط فوق‌العاده و حضور نشان‌های برتر استانی؛

نمایشگاه بزرگ عیدانه فولاد خوزستان برگزار می‌شود

نمایشگاه بزرگ عیدانه فولاد خوزستان با شرایط فوق‌العاده و حضور نشان‌های برتر استانی برگزار می‌شود.

نمایشگاه بزرگ عیدانه فولاد خوزستان برگزار می‌شود

داریوش احمدی مدیرعامل تعاونی تولیدی توزیعی کارکنان فولاد خوزستان ضمن اعلام این خبر افزود: به منظور خدمت‌رسانی به کارکنان و بازنشستگان فولاد خوزستان و کارکنان شرکت‌های تابعه، نمایشگاه عیدانه از ۲۵ تیرماه الی پنجم مردادماه ۱۴۰۱ در سالن چند منظوره تربیت‌بدنی مجموعه دویست‌دستگاه با همکاری مدیریت خدمات و امور اجتماعی فولاد خوزستان برگزار می‌شود.

 

احمدی از حضور نشان‌های معتبر تولیدکنندگان داخلی در نمایشگاه خبر داد و افزود: تنوع محصولات ارائه شده در نمایشگاه به گونه‌ای است که همکاران می‌توانند با اطمینان از کیفیت و قیمت، کالاهای عرضه شده را تهیه کنند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های نمایشگاه عیدانه، اقساط بلندمدت و بدون سود اکثر کالاهای ارائه شده در نمایشگاه است. برای مثال سه نشان معتبر تولیدی مبل و سرویس خواب در نمایشگاه حضور دارند که کالا را بدون سود و اقساط بلندمدت ارائه می‌کنند. دو نشان معتبر تولیدکننده‌ی فرش یعنی ستاره طلایی ملت و فرش الماس نیز شرایط مشابه عرضه دارند.

 

مدیرعامل تعاونی تولیدی توزیعی کارکنان فولاد خوزستان از اختصاص وام قرض‌الحسنه تا سقف یک میلیارد ریال برای خرید کالای خانه ایرانی از نمایشگاه گفت و اظهار داشت: به منظور فراهم نمودن شرایط خرید آسان و حمایت از تولید داخلی، بانک قرض‌الحسنه مهر، کالا‌ کارت با کارمزد چهار درصد و سقف خرید یک میلیارد ریال را در اختیار کارکنان و بازنشستگان فولاد خوزستان و شرکت‌های تابعه قرار می‌دهد. کالاکارت برای خرید از دو نشان شرکت دوو و اسنوا است. نکته‌ی قابل توجه در تعیین سقف خرید و استفاده از کالا‌کارت، میزان دریافتی و اعتبارسنجی دریافت‌کننده‌ی تسهیلات از سوی تعاونی است. یکی دیگر از شرایط خاص خرید از نمایشگاه، پرداخت مستقیم خریدار است. بدین صورت که با توجه به مقدار خرید، بازپرداخت به صورت ۲۴ ماهه و تنفس هر سه ماه یکبار و به صورت چکی انجام می‌شود.

 

وی در ادامه گفت: در مورد لوازم الکترونیک مانند تبلت و موبایل، شرایط ویژه‌ای در نظر گرفته شد، به طوری که در اقساط بهره‌ی دو درصد (کمتر از اقساط رایج بازار) و بلندمدت در نظر گرفته شده است. از دیگر غرفه‌ها می‌توان به: تزئینات خودرو، پوشک رده‌های مختلف سنی، کیف و کفش و عینک و ساعت اشاره کرد.

 

احمدی در پایان از حضور بدون واسطه‌ی تولیدکنندگان لوازم خانگی خبر داد و افزود: به منظور حذف واسطه و کاهش قیمت تمام شده، مذاکراتی با تولیدکنندگان داخلی  لوازم خانگی داشتیم که به حضور مستقیم و بدون واسطه در تعاونی تولیدی و توزیعی کارکنان فولاد خوزستان منجر شده است. چنین شرایطی مزایای همچون: حمایت از کالای داخلی و کاهش قیمت تمام شده و تضمین کیفیت را به همراه دارد.

 

گفتنی است، نمایشگاه عیدانه از ۲۵ تیرماه الی پنجم مردادماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۷ الی ۲۲ در سالن چند منظوره تربیت‌بدنی مجموعه دویست‌دستگاه پذیرای مراجعه‌ کنندگان است.

 

روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied