شمانیوز
شما نیوز

مدیرکل راه وشهرسازی همدان با نمایندگان پروژه نهضت ملی مسکن فرهنگیان دیدار کرد

نشست صمیمی مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان با نمایندگان متقاضیان پروژه ۴۸۰ واحدی نهضت ملی مسکن شهرک فرهنگیان همدان برگزار شد

مدیرکل راه وشهرسازی همدان با نمایندگان پروژه نهضت ملی مسکن فرهنگیان دیدار کرد

به گزارش شمانیوز، مجید صالحی امیر در فضایی صمیمی با جمعی از متقاضیان نهضت ملی مسکن کوی فرهنگیان به نمایندگی سایر متقاضیان دیدار کرد و به گفت و گو با آنها نشست.

وی خاطر نشان کرد:پروژه ی شهرک فرهنگیان از پروژه های ارزشمند و حائز اهمیت است به طوری که بعد از ایجاد مشکلاتی در زمینه بارگذاری و تحمل خاک این پروژه، با عنایت به ارزش زمین این منطقه عملیات تثبیت خاک انجام شد و پس از آن نیز به سرعت عملیات اجرائی احداث بلوک ها آغاز شد و تا کنون نیز در حال انجام است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان در ادامه افزود: منابع مالی پروژه به دو صورت آورده متقاضی و وام بانکی تامین می شود که ضروری است متقاضیان با پرداخت به موقع علاوه بر کمک در پیشرفت سریعتر پروژه از امتیاز بندی که به صورت روز مبلغ آورده است در واگذاری واحدها بهره مند شوند.

این مقام مسئول در پاسخ به دغدغه متقاضیان در خصوص زمان اجرای پروژه عنوان کرد در طی مکاتباتی از پیمانکار پروژه خواسته شده تا برنامه زمانبندی انجام پروژه در محل کارگاه نصب شود.

در ادامه این جلسه،رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان همدان گفت: از صبوری مردم ممنونیم‌ و بنایی برای حذف متقاضیان نداریم و تلاش میکنیم تا حقی از هیچکدام از متقاضیان تضییع نشود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی