شمانیوز
شما نیوز

حقوق بازنشستگان

خبری خوش برای بازنشستگان | زمان افزایش حقوق بازنشستگان اعلام شد

سید مرتضی حسینی؛ معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی خبری جدید درباره افزایش حقوق بازنشستگان ارائه داده است.

خبری خوش برای بازنشستگان | زمان افزایش حقوق بازنشستگان اعلام شد

به گزارش شمانیوز :حقوق بازنشستگان یکی از اساسی‌ترین حقوقی است که به افراد پس از سال‌ها خدمت و کار در طول عمر، تعلق می‌گیرد.حقوق بازنشستگان، برای ایجاد حفاظت اجتماعی و تامین نیازهای مالی بازنشستگان به وجود آمده است.حقوق بازنشستگان شامل پرداختی‌های منظم و مستمر به بازنشستگان می‌شود، که بر اساس مدت خدمت و میزان حقوق در دوران فعالیت، تعیین می‌شود.حقوق بازنشستگان برای زندگی آرام و بی‌نگرانی پس از بازنشستگی ضروری است و هدف از آن، تضمین رفاه و سبک زندگی مناسب برای بازنشستگان است.در ادامه خبری جدید درباره حقوق بازنشستگان را میخوانید. 

افزایش حقوق بازنشستگان

سید مرتضی حسینی؛ معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی  از اعمال  افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در اردیبهشت‌ماه سال جاری خبر داد.

وی گفت:به مانند گذشته پرداخت‌های جدید حقوق بازنشستگان به اضافه مابه التفاوت فروردین ماه، از اردیبهشت امسال اعمال خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی درباره تکمیلی درمان بازنشستگان تامین اجتماعی افزود: سطح خدمات بیمه تکمیلی بازنشستگان در سال جدید افزایش یافته و نیمی از هزینه‌های بیمه تکمیلی افراد را سازمان تامین اجتماعی پرداخت خواهد کرد.

حسینی تصریح کرد: در این راستا 20 هزار میلیارد تومان اعتبار در سال جدید تعیین شده است.

منبع : تسنیم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied