شمانیوز
شما نیوز

نهضت ملی مسکن

متقاضیان مسکن ملی حتما بخوانند / خریداران مسکن ملی شوکه شدند

متقاضیان مسکن ملی حتما بخوانند / خریداران مسکن ملی شوکه شدند

تسریع در عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن پیشرفت چشمگیری کرده است.

به گزارش شمانیوز : محبوب حیدری عصر پنجشنبه در جریان بازدید از شهرک شهید سلیمانی در اردبیل گفت: با تلاش و پیگیری رئیس‌جمهور شهید و برگزاری جلسات منظم شورای مسکن، تسریع در عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن را شاهد بودیم.

وی تصریح کرد: این طرح روند اجرایی سریع به خود گرفته و ما موفق شدیم در سه سال گذشته احداث 30 هزار واحد مسکن را در مناطق مختلف استان اردبیل آغاز کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: تا پایان امسال 15 هزار واحد از این تعداد تکمیل و آماده بهره‌برداری خواهد شد تا طرح نهضت ملی مسکن که یک طرح مهم و اولویت‌دار دولت است، سرانجام مناسب در این استان پیدا کند.

حیدری افزود: بیشترین حجم عملیات اجرایی نهضت ملی مسکن مربوط به شهر اردبیل است که 21 هزار واحد در شهر اردبیل مسکن احداث می‌شود تا افراد فاقد سرپناه بتوانند از مسکن مناسب و کیفی بهره‌مند شوند.

وی احداث واحدهای مسکونی را در قالب پنج سایت یادآور شد و خاطرنشان کرد: شهرک شهید سلیمانی بزرگترین شهرک نهضت ملی مسکن در کشور است که در آن بیش از 15 هزار و 820 واحد مسکن برای ساکنان اردبیل اجرایی و عملیاتی می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل اضافه کرد: در کنار ساخت این واحدها، عملیات آماده‌سازی معابر و تأمین زیرساخت‌ها نیز با سرعت و جدیت در حال انجام است تا همزمان با بهره‌برداری از مساکن نهضت ملی بتوان این پروژه‌های زیربنایی را نیز به بهره‌برداری رساند.

حیدری متراژ واحدهای احداثی را 65، 75 و 85 متر مربع اعلام کرد و ادامه داد: با نظارت مناسب کیفیت اجرایی را در پروژه‌ها به صورت فنی و تخصصی شاهد هستیم.

وی سرعت اجرای پروژه‌ها را مطلوب و مناسب اعلام کرد و گفت: به تناسب پرداخت آورده متقاضیان ساخت واحدها سرعت گرفته و در کنار آورده متقاضیان که بالغ بر 550 میلیون تومان است، به همین میزان تسهیلات بانکی نیز در نظر گرفته شده تا شاهد تکمیل این پروژه‌ها باشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل یادآور شد: ما شرایط اقتصادی متقاضیان نهضت ملی مسکن را می‌دانیم و بر این باوریم ساخت و تکمیل این واحدها در سریعترین زمان به نفع آنها بوده و به کاهش هزینه‌ها کمک خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی