شمانیوز
شما نیوز

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید:

بزرگترین میراث امام خمینی (ره) حفظ انقلاب اسلامی است

بزرگترین میراث امام خمینی (ره) حفظ انقلاب اسلامی است

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: رمز موفقیت بنیان گذار انقلاب اسلامی، صلابت وایستادگی در برابر دشمنان و پافشاری بر اعتقادات بود و اکنون میراث بزرگ امام خمینی (ره) حفظ انقلاب اسلامی است که باید از این مهم محافظت کنیم.

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، هادی آقابابایی مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید به مناسبت سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) در پیام تسلیتی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا اظهار داشت: نیمه خرداد ماه هر سال یادآور به سوگ نشستن ملت بزرگوار ایران در غم فراق معمار کبیر و مبارز خستگی‌ناپذیری است که انقلاب اسلامی ایران را به‌عنوان رستاخیز و رویداد قرن بیستم با تکیه بر فرهنگ عاشورا به جهانیان معرفی کرده است. این روزها معطر به قیام ملتی مؤمن و انقلابی است که در ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ با لبیک به امام و مقتدایشان عطر بهاران کنون را نوید دادند.

 

امسال نیز درحالی سی و پنجمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را به سوگ می‌نشینیم که آرمان‌هایش هر روز بیشتر رنگ واقعیت به خود گرفته و باوجود فقدان آن عزیز، تداوم اندیشه و آرمان‌های نابشان، برافراشتن پرچم عدالت در برابر ظلم و بی عدالتی با ایمان و اعتقاد راسخ محقق شده است.

 

اکنون نیز برای حفظ آرمان های امام راحل و میراث ماندگارشان که یکی از مهم ترین تبلور حفظ انقلاب حضور در انتخابات و رای به فرد اصلح با قرابت به گفتمان امام و رهبری خدمت به مردم است در همان مسیر قدم می گذاریم.

 

اینجانب با گرامیداشت یاد و نام رییس جمهور شهید و صدیق و یاران شهیدش، سالروز رحلت جانسوز حضرت امام خمینی(ره)، بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شهادت یاران باوفایش در فاجعه قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج) و نایب بر حقش مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و عموم مردم شریف ایران عزیز، تسلیت عرض می نمایم و از درگاه خداوند منان عزت و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در تمامی عرصه‌های داخلی و بین المللی مسئلت دارم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی