شمانیوز
شما نیوز

همسایه مه‌آفرید به سرنوشت او دچار می‌شود؟

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): دفتر مه آفرید امیرخسروی یک همسایه نام آشنا دارد که این روزها راه متهم ردیف اول فساد اقتصادی را به سرعت طی می کند.

سايت صراط نوشت :م.ز یکی از سهامدار، مدیر و مالک چندین شرکت تولیدی، خدماتی، بانکی و ورزشی و یکی از ۱۰ فرد ثروتمند کشور و یکی از بزرگترین بدهکاران بانکی است که دفتر او درست در همسایگی دفتر مه آفرید امیرخسروی قرار دارد.

درب ورودی دفتر سابق مه آفرید امیر خسروی
همسایه مه‌آفرید به سرنوشت او دچار می‌شود؟ دفتر م.ز در کنار دفتر مرحوم مه آفرید امیرخسروی همسایه مه‌آفرید به سرنوشت او دچار می‌شود؟

او که یک بار در خرداد ماه سال 91 بازداشت شده، با گذشت بیش از دو سال از آزادی، هنوز خبری از سرانجام پرونده‌اش منتشر نشده است. گفتنی است دفتر سابق مه آفرید امیرخسروی، این روزها محل تجمع آشغال و زباله شده است. م.ز در محافل اقتصادی به مه‌آفرید-2 معروف است و بعید نیست در صورت محاکمه به سرنوشت مه آفرید 1 نیز دچار شود.

همسایه مه‌آفرید به سرنوشت او دچار می‌شود؟

مَه‌آفرید امیرخسروی که با نام امیرمنصور آریا نیز از وی نام برده شده،متهم ردیف اول اختلاس ۳۰۰۰ میلیارد تومانی با رای دادگاه در بامداد سوم خرداد ۱۳۹۳ اعدام شد. عمده ابهامات مربوط به فعالیت های اقتصادی م.ز بعد از افشای فساد بزرگ اقتصادی در سیستم بانکی کشور در رسانه ها مطرح شد. از جمله تکلیف رانت ویژه او برای دریافت سهمیه ماهیانه ۶۵ هزار تنی شمش از تولید فولاد خوزستان که در نامه نگاری با شخص احمدی‌نژاد برملا شده بود هنوز مشخص نشده است. گفتنی است آنطور که رسانه ها پیش تر اعلام کرده بودند بر اساس درخواست این متهم از رییس جمهور وقت و موافقت انجام شده، ماهانه حدود ۸ و نیم میلیارد تومان و سالانه ۱۰۰میلیارد تومان به او رانت تعلق می گرفت. گفته می شود وی مالیکت مؤسسه فرهنگی ورزشی گسترش فولاد تبریز، بانک سامان، هواپیمایی آتا، کارخانه بنیان دیزل، گروه صنعتی ایران‌خودروی تبریز، شرکت سرمایه‌گذاری گسترش فولاد تبریز، شرکت فنی و مهندسی سترگ آذران، مجتمع فولاد عجب شیر، گروه صنعتی درپاد تبریز، گروه کارخانجات یاقوت صنعت تبریز، گروه صنعتی توانگران سهند، گروه صنعتی الماس تبریز، مرکز آموزش سرمایه‎گذاری فولادگستر کوثر، گروه سرمایه‌گذاری دریک و... را در اختیار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied