شمانیوز
شما نیوز

قیمت گوشی سامسونگ

قیمت گوشی سامسونگ امروز ۹ شهریور | جدول قیمت گوشی

قیمت گوشی های موبایل شرکت سامسونگ به تاریخ نهم شهریور ماه ۱۴۰۰ در جدول زیر مشاهده می کنید:

قیمت گوشی سامسونگ امروز ۹ شهریور | جدول قیمت گوشی

به گزارش شمانیوز، در لیست های زیر، قیمت گوشی تمامی مدل هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است. جدیدترین مدل تلفن های هوشمند سامسونگ دو نسخه ارزان پرچمدار گلکسی S10 لایت و گلکسی نوت ۱۰ لایت هستند که قیمت گوشی این نوع تلفن همراه مناسب است. قیمت گوشی های موبایل شرکت سامسونگ به تاریخ نهم شهریور ماه ۱۴۰۰ در جدول زیر مشاهده می کنید:

قیمت گوشی

قیمت گوشی

قیمت گوشی

قیمت گوشی

امروزه تمام انسان ها از سراسر نقاط جهان، کاربران و مخاطبان گوشی های هوشمند هستند و از این رو شرکت های مختلف، با تولید موبایل های جذاب، مقرون به صرفه و قدرتمند، به دنبال افزایش سود خود از این بازار پرسود برآمده اند.(یکشنبه سی و یکم مرداد هزار و چهارصد)

در حال حاضر مهم ترین مدل گوشی سامسونگ در بازار جهان سری پرچمدار موبایل گلکسی نوت ۱۰ محسوب می‌شود که نزدیک به سه ماه از عرضه آن می‌گذرد.

اما جدیدترین مدل تلفن های هوشمند سامسونگ دو نسخه ارزان پرچمدار گلکسی S10 لایت و گلکسی نوت ۱۰ لایت هستند که قیمت مناسبی دارند.

اما یکی از محبوب ترین گوشی های سامسونگ مدل گلکسی A51 است این گوشی نسخه به روز شده میان رده محبوب A50 به حساب می آید که دوربین بهبودیافته و حاشیه های باریک تر نمایشگر آن به‌ همراه اندروید ۱۰ موجب شده بسیار مورد توجه و استقبال خریداران و مصرف کنندگان قرار بگیرد.

همچنین دوربین پشتی سه گانه گوشی گلکسی A50 در مدل A51 جای خود را به دوربین چهارگانه داده و این افزایش تعداد دوربین‌ها، افزایش وضوح تصویربرداری را نیز به همراه داشته است.

اگر قصد خرید گوشی های پرچمدار را نداشته باشید، این محصول که در دسته میان رده موبایل سامسونگ قرار می گیرد گزینه مناسب و جذابی برای خرید خواهد بود.

آیا می دانید سامسونگ در کجا و چگونه تاسیس شد؟

در سال ۱۹۶۹ شرکت سامسونگ الکترونیکس بعنوان یک شرکت تابعه در گروه سامسونگ متولد شد. این شرکت در دهه ۱۹۷۰ با سرمایه‌گذاری در صنایع سنگین، صنایع شیمیایی و پتروشیمی و کشتی‌سازی، راه صنعتی شدن را درپیش گرفت.

 دهه ۱۹۷۰ دهه توسعه شرکت سامسونگ بود، به طوری که شرکت‌های صنایع سنگین، پتروشیمی، کشتی‌سازی و صنایع سامسونگ در این دهه تأسیس شدند.

در سال ۱۹۸۰ همگام با پیشرفت تکنولوژی او نیز در درون کمپانی سامسونگ انقلابی به پا کرد که پایه های سامسونگ را بسیار محکم نمود. بسیاری از شهروندان کره به او افتخار می‌کنند و او را یک پیشگام می‌دانند . اولین صادرات صنایع الکترونیک از سوی سامسونگ الکترونیکس در این سال صورت گرفت و محصولات این شرکت در دهه ۱۹۸۰ توانست به بازارهای جهانی راه یابد.

چراغ عمر لی بیونگ چول در سال ۱۹۸۷ خاموش شد اما کار سامسونگ به پایان نرسید چرا که لی نابغه ی دیگری را در دامان خود پرورش داده بود؛ لی کان هی.

لی کان هی، سومین فرزند مؤسس گروه یعنی لی بیونگ چول است. او که مدرک دکترای خود را از دانشگاه سئول در سال ۲۰۰۰ اخذ گرفته، در سال ۱۹۷۸ نایب رییس سامسونگ شد و بعد از درگذشت پدرش در سال ۱۹۸۷ ریاست گروه سامسونگ را بر عهده گرفت و به خوبی شرکت را در عصر دیجیتال رونق بخشید.

پیشرفت سامسونگ

لی کان هی یک سال بعد از مرگ پدرش،  برنامه توسعه دوم سامسونگ را، در شرکت به راه انداخت. این برنامه مشتمل بر تجدید ساختار کسب‌وکار قدیمی و تبدیل شدن شرکت، به یکی از پنج شرکت برتر الکترونیک و یکی از شرکت‌های چندملیتی، در کلاس جهانی بود.

اوایل دهه ۱۹۹۰ را می‌توان دوران مدیریت نوین در سامسونگ دانست. در این دوران شعار «اول کیفیت» انتخاب و تبلیغ شد. در این دوره، ۱۷ محصول مختلف نظیر نیمه‌هادی، نمایشگرهای رایانه و … در بازار جهانی تولید و عرضه شد که برخی از آنها، نظیر نمایشگرهای ال‌سی‌دی به مقام اول جهانی دست یافت. هم‌زمان، علاوه بر جهت گیری به سمت بکارگیری شش سیگما و تولید محصول کیفی، کیفیت کارکنان نیز مورد توجه قرار گرفت.

از ابتدای قرن جدید، حرکت به سمت دوران دیجیتال برای این شرکت تشدید شد، به گونه‌ای که به سرعت در حوزه‌های مختلف فناوری اطلاعات و ارتباطات، محصولات متنوعی عرضه می‌گردید.

لی کان هی بیش از هر مدیر ارشد دیگری به فناوری و کسب دانش فنی جدید تاکید دارد. مدیریت جوب لی در ۲ دهه گذشته توانسته سامسونگ را که در ابتدا به عنوان یک فروشگاه بازرگانی راه اندازی شده بود، به رقیب جدی معتبرترین و مطرح‌ترین پیشتازان فناوری دیجیتال و تولیدکنندگان وسایل صوتی و تصویری الکترونیک نظیر سونی و پاناسونیک تبدیل کند.

امروزه گروه سامسونگ بعنوان بزرگترین شرکت صنعتی-بازرگانی کره جنوبی شناخته می‌شود به طوری که در سال ۲۰۱۳ میلادی معادل ۱۷٪ درصد از تولید ناخالص داخلی این کشور را به خود اختصاص داده است.

امروزه گروه سامسونگ شامل مجموعه‌ای از ۸۰ شرکت می‌باشد، که بزرگترین مجموعه تجاری-صنعتی در کره جنوبی به شمار می آید. شمار کارکنان این کمپانی در سال ۲۰۱۳ در حدود  ۴۲۷٬۰۰۰ نفر اعلام شده است.

معروف‌ترین شرکت‌های زیرمجموعه یا تابعه‌ی آن عبارتند از:

سامسونگ الکترونیکس (بزرگترین شرکت فناوری اطلاعات جهان) بزرگترین شرکت این گروه است، صنایع سنگین سامسونگ (دومین شرکت بزرگ صنایع کشتی‌سازی کره)، شرکت مهندسی سامسونگ و سامسونگ سی اند تی (بترتیب سیزدهم و سی‌وششمین شرکت‌های بزرگ ساختمانی جهان)،سامسونگ کارت، سامسونگ فایر، سامسونگ لایف (چهاردهمین شرکت بزرگ بیمه عمر جهان)، سامسونگ اورلند (قدیمی‌ترین شهر بازی در کره جنوبی)، سامسونگ تکوین و چیل ورلدواید (پانزدهمین شرکت تبلیغاتی جهان).

در سال ۲۰۰۴، سامسونگ الکترونیکس از سوی مجله فورچون به عنوان چهارمین شرکت تحسین‌برانگیز جهان در حوزه الکترونیک انتخاب شد. جایگاه سامسونگ در فروش گوشی تلفن همراه در جهان با ۱۰۳ میلیون عدد در سال ۲۰۰۵، بعد از نوکیا و موتورولا قرار دارد، که حدود ۱۳٪ درصد فروش جهانی را شامل می‌شود.

با آن که دفتر مرکزی این شرکت در شهر سامسونگ، در سئول قرار دارد اما سهام آن در بازار بورس شهر نیویورک در آمریکا معامله می‌شود.

ریشه نام سامسونگ

واژه سامسونگ در زبان کره‌ای هانجا  به معنی “tristar” یا “سه ستاره” است. لغت “سه” نشان دهنده قدرت و بزرگی بوده و لغت “ستاره” به معنی جاودانگی است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied