شمانیوز
شما نیوز

قیمت سکه و طلا در بازار:

قیمت سکه، طلا و دلار در بازار امروز 21 شهریورماه

امروز (یکشنبه) در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک میلیون و ۱۶۴هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان معامله شد.

قیمت سکه، طلا و دلار در بازار امروز 21 شهریورماه

به گزارش شما نیوز: امروز (یکشنبه) در بازار تهران، قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک میلیون و۱۷۵ هزار تومان، قیمت دلار ۲۷ هزار و ۸۱۹ تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید۱۱ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۱۱ میلیون و ۵۵۰هزار تومان است.
در بازار سبزه‌میدان هم اکنون، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۶۵۰هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.
قیمت طلای ۲۴عیار در هر گرم یک میلیون و ۵۶۳ هزار تومان و هر مثقال طلا، ۵ میلیون و۴۵ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.
در بازار ارز هم‌اکنون،‌ قیمت دلار ۲۷ هزار و ۵۷۱ تومان، قیمت یورو ۳۱ هزار و ۵۵۹ تومان، پوند انگلیس ۳۸ هزار و ۳۸۶ تومان و درهم امارات ۷ هزار و ۵۰۸ تومان اعلام شده است.
علاوه بر این، در صرافی‌های بانکی قیمت فروش دلار ۲۶ هزار ۹۷۷ تومان و قیمت خرید دلار از مردم ۲۶ هزار و ۴۴۳ تومان تعیین شده است. قیمت فروش یورو نیز معادل ۳۱ هزار و ۶۱۳ تومان و قیمت خرید یورو نیز ۳۰ هزار و ۹۸۷ تومان اعلام شده است.

قیمت انواع سکه در روز شنبه 20 شهریور

قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید روز گذشته (شنبه ٢٠ شهریور ١۴٠٠) در بازار آزاد تهران به ١٢ میلیون و ۵٠ هزار تومان رسید. در این روز، همچنین قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ١١ میلیون و ۶٠٠ هزار تومان، نیم سکه ۶ میلیون و ١٧٠ هزار تومان، ربع سکه ٣ میلیون و ٧٠٠ هزار تومان و سکه یک گرمی ٢ میلیون و ٣٠٠ هزار تومان بود. قیمت هر اونس طلا روز گذشته در بازارهای جهانی نیز ١٧٨٨ دلار و ٢٧ سنت و هر گرم طلای ١٨ عیار در بازار تهران یک میلیون و ١٧٢ هزار و ٢۵۶ تومان بود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied