شمانیوز
شما نیوز

محصولات ایران خودرو؛

قیمت محصولات ایران خودرو امروز 28 شهریورماه + جدول

امروز (یکشنبه 28 شهریور ) محصولات پرتیراژ ایران خودرو بدون اختلاف قیمت در بازار عرضه شدند.

قیمت محصولات ایران خودرو امروز 28 شهریورماه + جدول

به گزارش شما نیوز: رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز ایران خودرویی ها پس از افت اندک قیمت روز گذشته، بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شدند تا همچنان شاهد بلاتکلیفی در بازار خودرو باشیم. مقاومت بازار داخلی ها در برابر افت قیمت در حال ثبت شده که چهارشنبه طرح ساماندهی صنعت خودرو از مجلس رای اعتماد گرفت با این حال هنوز سدهای مقاومتی بسیاری در بازار داخلی ها و خارجی ها وجود دارد و فعالان بازار سعی دارند تا جایی که امکان دارد در خصوص افت قیمت مقاومت کنند.
استپ قیمتی محصولات ایران خودرو امروز در بازار در حالی نمایان شده که سایپایی‌ها دست‌کم در ساعات اخیر در مسیر افت قیمت قرار گرفته‌اند.

 وضعیت محصولات ایران خودرو در بازار

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو 206 تیپ 2»، « پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار» ، «سمندLX   »، «سمند LX با موتورEF7  » و « سمند سورن پلاس » اشاره کرد. رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند LX با موتورEF7  » در بازار 259 میلیون تومان قیمت گذاری شد « سمند سورن پلاس » نیز در بازار 309 میلیونی شد از سوی دیگر «سمندLX  » نیز بدون تغییر 242 میلیون در بازار قیمت خورد.
در میان سایر پرتیراژهای ایران خودرو امروز « پژو 206 تیپ 5» نیز بدون تغییر با قیمت 292 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد.  از سوی دیگر ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که «پژو 206 صندوقدار» نیز امروز تغییر قیمتی نداشت و در بازار 283 میلیون تومان قیمت گذاری شد. «پژو 206 تیپ 2» نیز امروز بدون تغییر در بازار با قیمت 251 میلیون تومان عرضه شد.

قیمت محصولات ایران خودرو

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied