شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ/

لیست بهترین آرایشگران تهران و معروف ترین آرایشگر تهران

خانم شبنم نظیف یکی از موفق ترین و معروف ترین آرایشگران حال حاضر تهران است، که به عنوان معروف ترین اینفلوئنسر و میکاپ آرتیست ایرانی، در حال ارائه خدمات بی نظیر خود به مشتریان است. شبنم نظیف با انتشار ویدیو های زیبا و جذاب در اینستاگرام و شبکه های مجازی به محبوبیت فراوانی رسیده است. در این ویدیو ها چهره مدل، قبل و بعد از آرایش مشخص است.

لیست بهترین آرایشگران تهران و معروف ترین آرایشگر تهران

خانم شبنم نظیف یکی از موفق ترین و معروف ترین آرایشگران حال حاضر در تهران است، که در حال ارائه خدمات بی نظیر خود به مشتریان است. شبنم نظیف با انتشار ویدیو های زیبا و جذاب در اینستاگرام و شبکه های مجازی به محبوبیت فراوانی رسیده است. در ویدیو های منتشر شده، چهره مدل های آرایش، قبل و بعد از آرایش و گریم نشان داده می شود که جذابیت این ویدیو ها را دو برابر کرده است. سالن شبنم نظیف واقع در سعادت آباد تهران هست و تمام خدمات آرایشی و زیبایی به صورت کاملا حرفه ای انجام می شود. ایشان بعد از حدود پنج سال سابقه و فعالیت حرفه ای، بالاخره در سال 1396، سالن زیبایی ویس، را راه اندازی کردند. تمامی اعضای تیم، بسیار حرفه ای و مجرب هستند و در اجرای هر چه بهتر خدمات آرایشی سالن، به ایشان کمک می کنند. خدمات ارائه شده در سالن شبنم نظیف شامل موارد زیر است:

*- میکاپ و آرایش عروس

*- گالری لباس عروس

*- هاشور ابرو و یا میکروپیگمنتیشن

*- کاشت مژه

*- کاشت ناخن

*- انواع رنگ مو( مش، لایت و....)

*- اکستنشن مو به صورت طبیعی و.....

 نکته قابل توجه این است که خانم شبنم نظیف، خدمات میکاپ و شینیون عروس را در خانه و محل زندگی افراد نیز انجام می دهد و این مسئله یکی دیگر از علت های پر طرفدار بودن ایشان است. استفاده از بهترین و با کیفیت ترین برند های لوازم آرایشی برای مشتریان و عروس ها، ویژگی دیگر ایشان است و همان طور که می دانید کیفیت لوازم آرایشی یکی از مهم ترین مسائل و فاکتور های مورد نظر خانم ها است. ایشان با در نظر گرفتن تمام ویژگی ها و ظرافت های زنانه، کار میکاپ و شینیون عروس را انجام می دهد و با شناخت کاملی که از چهره خانم ها دارد، می تواند تشخیص دهد که چه نوع آرایشی مناسب هر صورت و چهره ای است. هر روزه تعداد بازدید کنندگان از سالن شبنم نظیف افزایش می یابد و خانم های زیادی، این سالن را برای بهترین روز زندگی خود، یعنی روز عروسیشان انتخاب می کنند. خانم شبنم نظیف در طول سال های فعالیت خود، به خاطر استفاده از روش های پیشرفته و به روز، در میکاپ عروس، توانسته است که به عنوان یک برند مطرح در تهران برای خود جا باز کند و نام شبنم نظیف و سالن شبنم نظیف زبانزد عام و خاص است.

شبنم نظیف

شبنم نظیف

شبنم نظیف

سالن زیبایی شبنم نظیف

شبنم نظیف

از نمونه کارهای شبنم نظیف

لیست بهترین آرایشگران تهران

بعد از معرفی خانم شبنم نظیف، به عنوان مطرح ترین آرایشگر زن در تهران، به معرفی برخی دیگر از آرایشگران معروف تهران نیز می پردازیم. لیست بهترین آرایشگران تهران در زیر آورده شده است:

  1.  ملیحه قاسم نژاد: در این لیست،اولین نام، نام خانم ملیحه قاسم نژاد است. خانم قاسم نژاد یکی از بهترین آرایشگران تهران است که به علت دارا بودن 15 سال سابقه کاری، جزو بهترین آرایشگران تهران جای گرفته است. تمام خدمات آرایشی در سالن ایشان، به صورت کاملا حرفه ای انجام می شود.
  2.  سپیده کریم نیا: یکی دیگر از نام های معروف در تهران، نام خانم سپیده کریم نیا است. در سالن زیبایی خانم کریم نیا خدماتی مانند میکاپ، شینیون، کاشت ناخن، انواع رنگ مو، و... ارائه می شود. لازم به ذکر است که ایشان با 12 سال سایقه در زمینه میکاپ و آرایش، خدمات خود را به صورت حرفه ای انجام می دهد.
  3.  سارا حسینی: یک نام موفق دیگر بین بهترین آرایشگران تهران، نام خانم سارا حسینی است. ایشان یکی از آرایشگران معروف است که در کار رنگ و مش، گریم، و میکاپ تبحر خاصی دارد. علت آوردن نام ایشان در این لیست، دارا بودن پنج شعبه سالن آرایش در تهران و همچنین برگزار کردن مستر کلاس های تخصصی، برای کارآموزان است. نام سالن زیبایی ایشان یعنی سالن زیبایی گیوا نیز، در لیست بهترین آرایشگاه های تهران است. کلیه خدمات آرایشی و زیبایی در سالن آرایشی و زیبایی ایشان انجام می شود.
  4.  مریم رهنما: بی شک نام خانم مریم رهنما در این لیست بسیار درخشان است. ایشان از بهترین مارک ها و برند های لوازم آرایشی برای مشتریان خود استفاده می کند و به همین علت عضو بهترین های تهران جای گرفته اند. مریم رهنما خدمات آرایشی بسیاری از بازیگران و سلبریتی های معروف را انجام می دهد. کلیه خدمات آرایشی و زیبایی در سالن ایشان انجام می شود.
  5.  مریم دربندی: خانم مریم دربندی نیز، جزء آرایشگران معروف در لیست بهترین آرایشگران تهران است. ایشان یک متخصص میکاپ تلفیقی همراه گریم سینمایی است که مستر کلاس های خود را به سبک های مختلف عربی و اروپایی برگزار می کند. کلیه خدمات آرایشی در سالن ایشان انجام می شود. این خدمات به صورت کاملا حرفه ای انجام می شوند. حسن خلق، مشتری مداری، میکاپ و آرایش های جذاب، دلیل آوردن نام ایشان در این لیست است.
  6.  سارا عسگری: خانم سارا عسگری یکی دیگر از آرایشگران معروف در تهران است. ایشان فعالیت حرفه ای خود را از سال 1391 آغاز کرده اند و هم اکنون در سالن زیبایی شیمر مشغول فعالیت هستند. در میان معروف ترین آرایشگران تهران، ایشان نیز جزء یکی از  آرایشگران مطرح است که از متد های به روز دنیا و با کیفیت ترین لوازم آرایش  برای مشتریان خود استفاده می کند. ایشان به عنوان مدرس گریم و میکاپ عروس، مشغول فعالیت هستند.
  7.  شیرین مقدم: یکی از پرطرفدارترین آرایشگران است که بازیگران و هنرمندان زیادی، طرفدار میکاپ، آرایش و خدمات سالن ایشان هستند. 
  8.  سپیده کهنویی: سپیده کهنویی یکی دیگراز بهترین آرایشگران تهران است که در سالن زیبایی شیرین مقدم است که به علت آرایش های زیبا و بی نقص خود و گریم های حرفه ای، محبوبیت زیادی دارند. ایشان به خوبی می دانند که چه میکاپی را برای چه صورتی استفاده کنند.

مطلب فوق رپرتاژ بوده و پایگاه خبری شمانیوز مسئولیتی در مورد این رپرتاژ ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied