شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

خرید ارز دیجیتال از امن ترین صرافی ایران

خرید ارز دیجیتال از امن ترین صرافی ایران

 

 

با توجه به تورم افسار گسیخته ای که در کشورمان وجود دارد، پس انداز کردن به کار بی فایده­ای تبدیل شده است. تنها راه نجات از بی ارزش شدن پول ملی، سرمایه گذاری درست میباشد. هم اکنون یکی از بهترین انتخاب هایی که برای سرمایه گذاری وجود دارد، ارز دیجیتال است. اما پیدا کردن صرافی ارز دیجیتال معتبر و امن یکی از بزرگترین معضلات و مشکلات سرمایه گذاران در این حوزه میباشد.

 

چرا باید ارز دیجیتال بخریم؟

با گذشت زمان افراد بیشتری به ارزهای دیجیتال و آینده­ی آن ها علاقه مند میشوند و با سرمایه گذاری و خرید رمز ارزهای مختلف سعی میکنند در آینده­ی آن ها سهمی را داشته باشند. به جرات میتوان گفت که ما خوش شانس ترین افراد قرن هستیم، چون ارزهای دیجیتال همچنان در ابتدای مسیر پیشرفت و توسعه خود قرار گرفتند. البته تا به الان نیز سود های بالایی را نصیب سرمایه گذارانشان کرده­اند. برای مثال با خرید اتریوم در شهریور 1399، بعد از گذشت یکسال بیش از 1000 درصد سود میکردید.

 

درست است که تقریبا همه­ی دولت ها و حکومت ها به شکل سفت و سخت با ارزهای دیجیتال مخالفت میکنند، اما این مسئله نمیتواند تغییری در واقعیت ایجاد کند. حقیقت امر این است که ارزهای دیجیتال آینده ی سیستم های مالی و پولی هستند. به همین دلیل بهتر است که بخشی از سرمایه خود را به این حوزه اختصاص دهید. از طرف دیگر با خرید ارز دیجیتال میتوانید لذت کسب سود دلاری را تجربه کنید. اما در قدم اول باید یک صرافی معتبر پیدا کنید.

 

hHa4UOtL3Hct

 

یک صرافی معتبر چه ویژگی هایی دارد؟

 

همونطور که برای خرید و فروش دلار، یورو، پوند و. . . به صرافی نیاز داریم، برای خرید و فروش ارز های دیجیتال نیز باید از پلتفرم های مخصوص که صرافی ارز دیجیتال نام دارند، استفاده کنیم. تفاوت این نوع صرافی ها مربوط به ماهیت ارز هایی است که در آن ها معامله میشود. در صرافی های سنتی ارزهای فیات با ماهیت فیزیکی معامله میشوند، در حالی که در صرافی ارز دیجیتال این ماهیت به شکل دیجیتالی است.

اولین چالش برای سرمایه گذاری در بازار رمز ارزها انتخاب یک صرافی مناسب است. برای اینکه بتوانیم بهترین و امن ترین صرافی ارز دیجیتال را پیدا کنیم، باید موارد زیر را در صرافی های مختلف بررسی کنیم تا در نهایت بهترین گزینه پیدا شود.

 

  1. امنیت: وقتی در مورد پرداخت های مالی و جابه­جا کردن پول و ارز دیجیتال صحبت میکنیم، مهمترین مسئله امنیت است. به جرعت میتوان گفت که اهمیت حفظ پول بسیار بیشتر از کسب سود و افزایش دارایی ها میباشد؛ به همین دلیل باید توجه ویژه ای را به امنیت صرافی مورد نظر اختصاص بدید. از طرفی یکی از مهمترین دلایلی که باعث برتری رمز ارزها شده، امنیت بالای تراکنش های آن است.

 

  1. سرعت: شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که تراکنشی که قصد انجامش را دارید، بنا به دلایلی ناموفق شود. حتما میدانید که در چنین شرایطی کاربر میخواهد هر چه سریعتر پول تراکنش به حسابش برگردد اما معمولا عودت مبلغ 48 تا 72 ساعت طول میکشد. از طرف دیگر نوسانات بازار کریپتوکارنسی ها به شدت بالاست و به همین دلیل بهتر است که بعد از انجام معامله، به سریعترین شکل ممکن پول و یا ارز مورد نظرتان را دریافت کنید.

 

  1. تنوع ارز ها: یکی از ویژگی هایی که عیار یک صرافی ارز دیجیتال را نشان میدهد، تعداد ارزهایی است که از آن ها پشتیبانی میکند. هر چقدر که تنوع در یک صرافی بیشتر باشد، شما از صرافی های دیگر بی نیاز میشوید. ترجیحا صرافی هایی را انتخاب کنید که دست شما را برای خرید ارز های متنوع باز میگذارند و گزینه های سرمایه گذاری شما را محدود نمیکنند.

 

  1. پشتیبانی: داشتن یک تیم پشتیبانی قوی باعث میشود که سوالات و مشکلاتی که در هنگام فعالیت در صرافی برایتان بوجود می­آید، در کمترین زمان ممکن برطرف شود. خصوصا اگر به تازگی وارد بازار ارزهای دیجیتال شده­اید و اطلاعات چندانی در مورد نحوه خرید و فروش ارزهای دیجیتال ندارید، صرافی را انتخاب کنید که به سریع ترین شکل ممکن به شما پاسخ دهد.

 

hs-mehrad-jam7

 

معرفی بهترین و امن ترین صرافی ایران

 

در حال حاضر بیش از 300 صرافی گوناگون در داخل ایران تو حوزه فروش و خرید ارز دیجیتال فعالیت میکنن. بررسی ویژگی های گفته شده در همه­ی این صرافی ها کار غیر ممکنی نیست، اما به زمان و انرژی بسیار زیادی احتیاج دارد. با توجه به این موضوع تصمیم گرفتیم که در این محتوا یکی از بهترین صرافی های داخلی را به شما معرفی کنیم.

 

صرافی ایران بایننس بیش از 5 سال است که در حوزه خرید و فروش ارزهای دیجیتال فعالیت میکند. در طول سال های فعالیت این صرافی، هیچ گونه شکایتی از آن گزارش نشده است. در واقع این صرافی بی حاشیه توانسته اعتماد کاربران خود را با خدمت رسانی صادقانه جلب کند و به یکی از امن ترین و قابل اعتماد ترین صرافی های داخلی تبدیل شود. به علاوه این صرافی همواره در تلاش است تا بهترین خدمات را با کمترین و منصفانه ترین کارمزد ممکن در اختیار کاربرانش قرار دهد. به همین دلیل است که ایران بایننس یکی از بهترین صرافی های داخلی برای خرید تتر میباشد و این ارز را با بهترین قیمت ممکن به خریداران ارائه میدهد.

 

 تیم سازنده ی صرافی ایران بایننس پس از مشاهده­ی مشکلاتی که ایرانی ها برای فعالیت در بازار های مالی بین المللی و استفاده از صرافی های معتبر خارجی دارند، تصمیم گرفت که پلتفرم مشابهی را برای هموطنان عزیزمان طراحی کند. این صرافی را میتوان به عنوان نسخه ایرانی بایننس بدانیم. همچنین تیم این صرافی تلاش های زیادی را برای تامین حداکثر امنیت ممکن برای اطلاعات و دارایی های کاربرانش انجام داده است که با توجه به شواهد موجود، عملکرد موفقیت آمیزی را داشته.

 

از نظر میزان تنوع، میتوانیم ایران بایننس را به عنوان برترین صرافی داخلی بدانیم. در این صرافی بیش از 500 نوع ارز دیجیتال وجود دارد که شما میتوانید به سادگی و با استفاده از پول رایج کشور، آن ها را خریداری کنید. به زبان ساده تر هر ارزی که در صرافی بین المللی بایننس موجود است را بدون هیچ محدودیت و بدون نیاز به تبدیل پولتان به دلار خریداری کنید. بعد از خرید ارز دیجیتال از این صرافی، تو کمتر از چند دقیقه ارز خریداری شده به کیف پولتان منتقل میشود.

 

images

 

بزرگترین مزیت استفاده از صرافی های داخلی، دسترسی به یک پشتیبان فارسی زبان است. از طرفی صرافی های خارجی پشتیبان فارسی زبان ندارند، به همین دلیل باید از زبان انگلیسی استفاده کنید. مطمئنا میدانید که برقراری ارتباط و انتقال مفهوم و منظور به یک انگلیسی زبان با استفاده از زبان دست و پا شکسته یا مترجم گوگل، چقدر سخت و طاقت فرساست. صرافی ایران بایننس تیمی از با تجربه ترین پشتیبان ها را تشکیل داده تا مشکلات کاربرانش را در کمترین زمان ممکن برطرف کنند.

 

جمع بندی

در صورتی که قصد خرید ارز دیجیتال را دارید و دنبال یک صرافی مناسب با کمترین محدودیت و بیشترین مزیت ممکن هستید، پیشنهاد می­دهیم که برای یک بار هم که شده از صرافی ایران بایننس استفاده کنید؛ مطمئنیم که به یکی از مشتریان دائمی آن تبدیل میشوید. این صرافی ارز دیجیتال با توجه به کیفیت بالای خدمات و کارمزد پایینی که دارد، یکی از بهترین صرافی های داخلی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied