شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

لیست بهترین اندروید باکس های بازار ایران

اندروید باکس ها دستگاه هایی با قابلیت های فراوان و جذاب هستند که سلیقه و نیاز هر فردی را برای مالتی مدیای خانگی برآورده میکنند.

لیست بهترین اندروید باکس های بازار ایران

اندروید باکس چیست؟

اندروید باکس ها دستگاه هایی با قابلیت های فراوان و جذاب هستند که سلیقه و نیاز هر فردی را برای مالتی مدیای خانگی برآورده میکنند.

اندروید باکس دستگاهی کوچک به‌ اندازه کف دست است. با وصل کردن این دستگاه به تلویزیون از تمام امکانات، بازی ها و اپلیکیشن ها و سرویس های اندروید به روی تلویزیون در اتاق نشیمن خود بهره‌ مند می‌شوید.

نمایش اندروید در ابعاد بزرگ نمایشگر تلویزیون، جمع شما و خانواده تان را دور هم و گرم تر نگه خواهد داشت.

به عنوان مثال می توانید اپلیکیشن هایی مثل تلگرام، اینستاگرام را در کنار سرویس جیمیل داشته باشید و یا حتی از سرویس های VOD استریم فیلم و سریالی همچون فیلیمو و نماوا و ... استفاده کنید.

این روزها بسیاری دستگاه های اندروید باکس را به واسطه اتصالات استاندارد وسایل جانبی به عنوان دستگاهی برای حضور فرزاندانشان در کلاسهای مجازی خریداری میکنند.

استفاده ازهارد و فلش مموری، موس و کیبورد، دسته بازی و وب کم به روی اندروید باکس ها به راحتی و از طریق درگاه USB امکان پذیر است. ضمن اینکه میتوان برای استفاده به روی تلویزیون و شلوغ نشدن میز جلو مبلی و ساده تر شدن استفاده از اندروید باکس یک ریموت ایر تهیه کرد.

ریموت ایر چیست؟

ریموت های ایر دستگاه های کوچکی هستند که جدای از کلیدهای اصلی جهت و کنترل مالتی مدیا دارای سنسور حرکتی برای استفاده راحت تر از اندروید باکس ها به روی تلویزیون هستند. به این طریق با اتصال ریموت ایر به اندروید باکس به راحتی می توانید نشانگر موس را حرکت دهید و حتی از میکروفون به روی ریموت ایر برای ارسال دستورات صوتی به دستیار صوتی گوگل استفاده کنید.

 

اندروید

مواردی که باید در زمان خرید اندروید باکس در نظر بگیریم

فروشگاه اندروید باکس ایران با سابقه طولانی و سخت گیری های تخصصی و فنی در انتخاب و ارایه دستگاه های مالتی پلیر و سیستم های صوتی و تصویری خانگی و حرفه ای، موفقیت خود را مدیون مشتریان فهیم و وفادار فروشگاه و تست های سخت گیرانه کمی کیفی قبل از فروش و ارایه هر محصول می داند.

 

ویژگی هایی که یک اندروید باکس خوب باید داشته باشد:

  • اندروید باکس با سیستم عامل قدیمی نخریم. اندروید باکس باید دارای سیستم عامل اندروید به روز باشد. به همین دلیل به نظر می رسد داشتن اندروید نسخه 9.0 به بعد برای پشتیبانی حداقل چند سال دیگر نرم افزارها ضروری باشد.
  • اندروید باکس با سخت افزار قدیمی نخریم. مشخصات پردازشگر اصلی و گرافیکی دستگاه ها چیزی جدای از اعداد نوشته شده فرکانس و تعداد هسته پردازشگر است! به روز بودن (جدید بودن نوع پردازشگر) اهمیت بسیار بیشتری از تعداد هسته ها و فرکانس آن دارد!
  • اندروید باکس زشت نخریم. اندروید باکس ها جدای از عملکردشان، زینت بخش اتاق نشیمن شما هستند. خرید دستگاه های اندروید باکس ارزان قیمت عموما با ظاهرهای هیجانی در طراحی و کیفیت ساخت و متریال های بی کیفیت، جدای از سخت افزار ضعیف، نمای میز تلویزیون و اتاق نشیمن شما را خراب خواهند کرد!
  • اندروید باکس نامتعارف ارزان نخریم. در اندروید باکس های با قیمت های نا متعارف ارزان و هیجانی! ضمن استفاده از متریال های ضعیف و بی کیفیت، به نحوه عملکرد دستگاه در دفع حرارت توجهی نشده است!
  • اندروید باکس 4K HDR بخریم، حتی اگر تلویزیون ما 4K نیست.
  • اندروید باکس با حافظه داخلی کمتر از 16 گیگ نخریم.
  • اندروید باکس با رم 4 گیگ مالتی تسکینگ بهتر و تجربه روان تری را در اختیار شما می گذارند.
  • همه دستگاه های اندروید باکس قابلیت نمایش فارسی و فارسی نویسی را دارند. گول برخی فروشندگان و برندهای ایرانی را برای فارسی بودن دستگاه اندروید باکس شان را نخورید!
  • بهترین اندروید باکس های دنیا با پردازشگرهای Amlogic ارایه می شوند. از خرید دستگاه هایی با پردازشگرهای Allwinner و Rockchip دوری کنید.

 

اندروید

لیست بهترین اندروید باکس های بازار ایران

 

اندروید باکس A95X F4 8K HDR Android 10.0

اندروید باکس A95X F3 8K Android 9.0

اندروید باکس VONTAR X1 4K Android 10

اندروید باکس  Beelink GT King PRO 4GB/64GB 4K WIFI 6 Android 9.0

اندروید باکس  Beelink GT King 4GB/64GB 4K Android 9.0 WIFI 6

 

خرید بهترین اندروید باکس های بازار ایران

اندروید

 

لیست بهترین لوازم جانبی اندروید باکس

کیبورد، تاچ پد و دسته بازی بی سیم Rii RK707

ریموت ایر با میکروفون و کلیدهای اعداد و نور زمینه MT1  Backlight

وب کم ونس ویو Wansview 1080p USB 2.0 Webcam with Auto Light Correction

 

خرید لوازم جانبی اندروید باکس

اندروید

 

در انتها اضافه میکنیم، خرید هوشمندانه مالتی پلیر حرفه ای و خانگی را با پشتیبانی بی وقفه از فروشگاه اندروید باکس ایران تجربه کنید، تمام موارد بالا به همراه تخصص کارشناسان را برای بررسی کمی و کیفی محصولات ارایه شده در فروشگاه اندروید باکس برای تجربه ای روان و عالی از دستگاه ها به صورت محصولاتی با بازده نسبت قیمت به عملکرد بالا، در فروشگاه اندروید باکس ارایه کرده ایم.

شماره تماس در روزها و ساعت های اداری

09123015827

Android-Box.ir

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied