شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ اگهی

نکات مهمی که هنگام خرید اقساطی خودرو باید در نظر بگیرید !

با گذشت زمان و افزایش جمعیت، استفاده از خودرو‌ها نیز افزایش یافته است. به طوری که در سال‌های اخیر فروش خودرو‌ها بسیار بالاتر از سال‌های گذشته بوده است. خرید خودرو به اشکال مختلفی می‌تواند انجام شود. می‌توانید به صورت کاملاً نقدی خودروی دلخواه خود را بخرید، همچنین می‌توانید مبلغ آن را به صورت قسطی و در اقساط مختلف پرداخت کنید. هر یک از این روش‌ها، ویژگی‌های خاصی دارند. همچنین خرید اقساطی خودرو شرایط خاصی دارد و به همین دلیل انجام این کار باید با رعایت برخی از نکات همراه باشد. در این مقاله به بررسی خرید اقساطی خودرو و نکات مربوط به آن پرداخته شده است.

نکات مهمی که هنگام خرید اقساطی خودرو باید در نظر بگیرید !

 خرید اقساطی خودرو چیست؟

بازار خودرو و اتومبیل دارای نوسانات زیادی است و به همین دلیل قیمت خودرو‌ها بسیار متغیر هستند. همچنین ساده‌ترین خودرو به قیمت بسیار بالایی به فروش می‌رسد. این موضوع باعث می‌شود تا بسیاری از افراد توانایی خرید خودرو را نداشته باشند، زیرا پرداخت چنین مبلغی به صورت یک جا، می‌تواند عملی سخت و حتی غیرممکن باشد. خرید خودرو به صورت نقدی برای بسیاری از افراد تبدیل به آرزو شده است. به همین دلیل این افراد به خرید اقساطی خودرو روی می‌آورند. خریط اقساطی خودرو بهترین راه برای خرید خودرو در این زمان است که قشر‌های مختلفی از افراد جامعه نیز از طریق این راه صاحب خودرو شده‌اند.

خرید نقدی خودرو نیاز به داشتن پس‌انداز زیادی دارد که شرایط اقتصادی مانع از تحقق یافتن آن می‌شود. در حالی که در خرید اقساطی خودرو بدون داشتن پس‌انداز زیادی می‌توانید خودروی دلخواهتان را بخرید و اقساط آن را که مبلغ بسیار کمتری نسبت به قیمت خودرو دارند، پرداخت کنید. هنگامی که می‌خواهید خودرویی را به صورت اقساطی خریداری نمایید، نکاتی را باید رعایت کنید تا بهترین خریدتان را انجام دهید. در ادامه به نکات خرید اقساطی خودرو پرداخته شده است.

نکات مربوط به خرید اقساطی خودرو

به دلیل شرایط اقتصادی و عدم توانایی بسیاری از افراد برای خرید نقدی خودرو، مؤسسه‌ها و شرکت‌های زیادی خودرو‌های مختلف را به صورت اقساطی به فروش می‌رسانند. در این میان آگهی‌های زیادی نیز در پلتفرم‌های مختلف منتشر می‌شود که به فروش اقساطی خودرو‌ها دلالت دارند. این تنوع باعث سردرگم شدن افراد شده و در صورتی که شخصی بررسی کافی انجام ندهد، ممکن است با کلاه‌برداران معامله کند و سرمایه خود را نیز از دست بدهد. به همین دلیل نمی‌توان بدون هیچ‌گونه بررسی خاصی اقدام به خرید اقساطی خودرو کرد.

خرید از مؤسسه و سایت معتبر

یکی از نکاتی که هنگام خرید اقساطی خودرو باید در نظر بگیرید، خرید آن از مؤسسه‌ای معتبر است. مؤسسه‌های زیادی در این زمینه فعالیت می‌کنند، با این حال همه آن‌ها شرایط لازم برای فروش اقساطی را ندارند و حتی ممکن است کلاه‌بردار باشند. در این صورت وقت و سرمایه‌تان را به باد خواهید داد. سرمایه‌ای که ممکن است سال‌ها برایش تلاش کرده باشید، در یک شب از بین خواهد رفت. به همین دلیل بهتر است تا مجوز‌های آن مؤسسه را بررسی کنید و در صورت داشتن اعتبارات لازم، اقدام به خرید از آن‌ها نمایید. همچنین بررسی نظرات خریداران قبلی و مشتریان یک مؤسسه نیز جزء کار‌هایی است که قبل از خرید اقساطی خودرو باید انجام دهید. با در نظر گرفتن این نکات، سایت آرشا خودرو از بهترین مؤسسات فروش اقساطی خودرو است که می‌توانید به راحتی اقدام به خرید از این مجموعه نمایید. خرید اقساطی شاهین و خرید اقساطی تیبا 2 از این مجموعه می‌تواند بهترین انتخاب باشد.

تحویل فوری خودرو را در نظر بگیرید

بعد از بررسی مجوز‌ها و اعتبارات مجموعه‌ها، بهتر است مؤسسه‌ای را برای خرید انتخاب کنید که خودرو را فوری تحویل داده و برای آن قرعه کشی نکند. در صورتی که پیش پرداختی واریز کنید و سپس اقساط خودرو را بپردازید اما هیچ خودرویی به شما تحویل داده نشود، اصلاً برایتان به صرفه نخواهد بود. به عنوان مثال خرید اقساطی پراید 131 و خرید اقساطی ساینا از مجموعه‌هایی که خودرو را فوری تحویل نداده و بین افراد قرعه‌کشی می‌کنند، به صرفه نیست. به همین دلیل بهتر است با بررسی مؤسسات، یکی از آن‌ها را که خودرو را پس از قرارداد به شما تحویل می‌دهند، انتخاب نمایید. یکی از این مؤسسه‌ها، آرشا خودرو است که تحویل فوری دارند و در زمانی بسیار کوتاه خودرو را به خریدار تحویل می‌دهند.

سند باید به نام خریدار ثبت شود

یکی از خدماتی که مؤسسه فروش اقساطی خودرو باید ارائه دهد، ثبت سند خودرو به نام خریدار است. بسیاری از مؤسسات ثبت سند خودرو را پس از تحویل آخرین قسط انجام می‌دهند که برای خریدار به صرفه نبوده و حتی احتمال کلاه‌برداری نیز وجود دارد. سودجویان زیادی از این طریق سرمایه مردم را گرفته و خودرویی تحویل نداده‌اند. بهتر است خریدتان را از مجموعه‌ای انجام دهید که هنگام عقد قرارداد، سند خودرو را به نام شما بزنند و خودرو را به شما تحویل دهند. در این صورت خیالتان راحت است که بعد از پرداخت اقساط، خودرو به نامتان خواهد بود و سرمایه‌تان به باد نخواهد رفت. خرید اقساطی 206 تیپ 2 در صورتی که سند خودرو از ابتدا به نامتان باشد، بسیار راحت‌تر و مطمئن‌تر خواهد بود.

شرایط پرداخت را در نظر بگیرید

مجموعه‌های مختلف، شرایط پرداخت متفاوتی دارند. با این حال اصول کلی پرداخت مجموعه‌های معتبر یکسان است. هنگام خرید اقساطی خودرو مبلغی را به عنوان پیش‌پرداخت باید به حساب مجموعه واریز کنید. مقدار این مبلغ به عوامل مختلفی بستگی دارد. مؤسسه‌ای که از آن خرید می‌کنید می‌تواند مبلغ پیش‌پرداخت را در محدوده مشخصی تعیین نماید. هر مجموعه فروش اقساطی خودرو درصد مختلفی از قیمت خودرو را به عنوان پیش‌پرداخت تعیین می‌کند. همچنین بازپرداخت اقساط نیز دارای شرایط مختلفی است. به عنوان مثال سودی که مجموعه به دلیل فروش اقساطی دریافت می‌کند، می‌تواند مقدار متفاوتی داشته باشد که به نوع مجموعه بستگی دارد. این سود روی قیمت خودرو محاسبه می‌شود و پس از آن قسط‌ بندی خودرو را انجام می‌دهند. نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید، مدت زمان پرداخت اقساط است. این زمان معمولاً بازه‌ای چند ماهه تا چند ساله است که خریدار می‌تواند از بینشان انتخاب کند. به همین دلیل بهتر است تا با بررسی مجموعه‌های مختلف، آن مجموعه را که شرایط پرداخت بهتری دارد انتخاب نمایید. آرشا خودرو بهترین شرایط پرداخت را دارد که کاملاً مطابق با نظر خریدار تعیین می‌شوند.

شرایط خرید اقساطی خودرو

خودرو‌هایی که در کشور وجود دارند به دو دسته خارجی و داخلی تقسیم می‌شوند. امکان خرید اقساطی تمام خودرو‌ها وجود دارد و می‌توانید هر نوع خودرویی را که بخواهید به صورت اقساطی بخرید. با این حال شرایط خرید اقساطی خودرو‌های داخلی با خارجی تفاوت‌هایی دارد. خودرو‌های خارجی به دلیل واردات، مبلغ بالاتری دارند و پرداخت اقساط آن‌ها نیز می‌تواند سخت‌تر باشد. به عنوان مثال خرید اقساطی چانگان cs35 کمی سخت‌تر از خرید اقساطی 206 تیپ 2 یا خرید اقساطی پراید 131 خواهد بود، زیرا این خودرو خارجی بوده و داخل کشور مونتاژ می‌شود. قطعات این خودرو نیز وارد می‌شوند که در نهایت منجر به افزایش قیمت خودرو می‌شود.

خرید اقساطی خودرو از آرشا خودرو

آرشا خودرو از بهترین مجموعه‌ها در زمینه فروش اقساطی خودرو است که خدمات مختلفی را به خریدارن ارائه می‌دهد. این مجموعه دارای کارکنانی بسیار مجرب است که سال‌ها در زمینه فروش اقساطی خودرو تجربه دارند و دارای سابقه‌ای درخشان در این زمینه هستند. آرشا خودرو مطمئن‌ترین شرایط اقساط را دارد که کاملا سازگار با مشتری بوده و حقوق مشتری را رعایت می‌کند. با خرید اقساطی از آرشا خودرو، خودروی خود را در کم‌ترین زمان تحویل می‌گیرید و سند خودرو از ابتدا به نامتان زده می‌شود. همچنین در این مجموعه امکان پرداخت هزینه خودرو، بعد از تحویل آن وجود دارد. در واقع می‌توانید خودرو را تحویل گرفته و بعد از انجام بررسی‌های مختلف روی آن، پرداخت را انجام دهید. این موضوع باعث ایجاد اعتماد بین خریدار و فروشنده می‌شود. برای خرید از آرشا خودرو به ضامن نیاز ندارید. اقساط این مجموعه نیز از شش ماه تا سه سال بوده که می‌توانید با توجه به توانایی پرداخت خود، از بینشان انتخاب نمایید. در نهایت باید گفت آرشا خودرو یکی از بهترین‌ها در زمینه فروش اقساطی خودرو است و بهتر است این مجموعه را برای خرید خود انتخاب نمایید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی